Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed spuiten

Speed spuiten

60 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik zit er al een poosje over te denken om SPEED te gaan spuiten.

Hoe moet ik het PRECIES doen???

Wie kan mij helpen????
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom wil je dat doen ?


Heb je daar de juiste pep voor...

:hearteyes:
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat voor speed heb ik nodig dan?

Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gesproken wel, maar nog nooit doorgezet. Kreeg net bericht dat he vanmiddag/avond gaat gebeuren.

Super, Wish me al the rush i can get!!!!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
In die 11 jaar tijd nog nooit iemand gesproken die dat deed??
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
succes kijk uit met doseren :wave:
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat komt wel goed, ik kan wel tegen een stootje wat hoeveelheden drug inname.
javascript:emoticon(':openmouth:')
Surprisedjavascript:emoticon(':rolleyes:')
Rollijavascript:emoticon(':stoned:')
stonedng Eyes
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha je vergeet dat het nu Meteen allemaal werkt he :wink:

ik zou lief met 300mg beginnen mss minder en dan kan je nog altijd bij pakken dmv snuiven spuiten slikken whotever
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken wel iemand die zijn leven heeft verspoten op de speed.

Moet je nu vloeibare ampulen hebben ?

Hoe werkt het nu?

Stonie
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heeft er iemand nog tips voor het spuiten, behalve dan dat het niet verstandig is enzo. dat weet ik al eventjes.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
MrWitte zei:
Heeft er iemand nog tips voor het spuiten, behalve dan dat het niet verstandig is enzo. dat weet ik al eventjes.
Klik om te vergroten...
goeie speed lost volledig op in water,alles wat niet oplost is rommel...
voor te spuiten kan je best pure pasta speed nemen maar die vinden is een andere kwestie :wink:
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok, het komt helemaal goed. En zo niet dan toch. Wow ik heb/krijg er niet normaal veel zin in..
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
Ik ken wel iemand die zijn leven heeft verspoten op de speed.
Klik om te vergroten...

Zoals ene H. Brood. Die spoot 2 gram speed per dag, voor zeker een jaar of 30..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan kent hij er nu 2 :beer:

Ik wist niet eens dat Meneer Brood ook speed gebruikte :)
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus dan hebben we nog ff te gaan.... :stoned: :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
MrWitte zei:
Dus dan hebben we nog ff te gaan.... :stoned: :wink:
Klik om te vergroten...
daar komt ge nog wel van terug...
das alles behalve stoer hoor(geen enkele vorm van inname of geen enkele vorm van drugs btw...)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
MrWitte zei:
Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.
Klik om te vergroten...
je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggen :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
MrWitte zei:
Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.
Klik om te vergroten...
je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggen :beer:
Klik om te vergroten...
^ Zegt hij terwijl hij wijzelijk ze mond houd :wink:
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is toch mn eige keuze, dat ten eerste.
Ik vraag jullie gewoon om een tip(behalve het niet doen)

en dan word ik nog een beetje afgeschilderd als een idioot!!

Mooi volk zijn jullie!!!!!!!!!!

Kijk eerst ff naar je zelf en dan pas een mening over iemand anders hebben, wil je.

Jullie kennen mij niet eens, ik jullie ook niet. Hoor je mij negatief over jullie?? Nee dacht het niet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ruuuuuustig jonge, ruuustig.

:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."