#1
Hallo, ik zit er al een poosje over te denken om SPEED te gaan spuiten.
Hoe moet ik het PRECIES doen???
Wie kan mij helpen????
Hoe moet ik het PRECIES doen???
Wie kan mij helpen????

')
')goeie speed lost volledig op in water,alles wat niet oplost is rommel...MrWitte zei:Heeft er iemand nog tips voor het spuiten, behalve dan dat het niet verstandig is enzo. dat weet ik al eventjes.
lysergine25 zei:Ik ken wel iemand die zijn leven heeft verspoten op de speed.

daar komt ge nog wel van terug...MrWitte zei:Dus dan hebben we nog ff te gaan....![]()
![]()
je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggenMrWitte zei:Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.

^ Zegt hij terwijl hij wijzelijk ze mond houdFrisko zei:je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggenMrWitte zei:Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."