#1
Ga als je je niet lekker voelt even zitten, even naar buiten, zoiets.
lilx2003 zei:ik weet ook wel wat een lucide droom is en dat is idd wel erg gaaf dat is spacen op het natuurlijkse vormof wat ook grappig is wat niet staat in ld4all is een droom dromen die je al eerder hebt gedroomt dat is ook echt grappig en meestal krijg je ook bij zulke momenten een lucide droom want je onderbewust zijn het erkent. heb het niet zo vaak wel paar keer gehad.
maar wat ik had gisteren was niet in me droom, dat was gewoon terwijl ik me ogen dicht had, dus ik probeerde toen te gaan slapen.
hallo, je verhaal was een beetje moeilijk te lezen maar goed...lilx2003 zei:hallo,
vanavond is het misschien zo ver dan ga ik MISCHIEN me eerste pil nemen. waarom mischien dat is eingelijk ook reden waarom ik een post eingelijk plaats.
ik ben een persoon dat als die aan drugs denkt of wilt doen. denk ik altijd aan de negative effecten en ik ben bang dat door het denken aan de negative effecten ik straks geen goede trip ga hebben. nou ik ga het innemen met een vriend van me die het nu onderhand eingelijk al 4/5 keer heeft gedaan. de pillen zijn getest en zijn volkomen veilig maar nog steeds ben ik super bang dat ik straks tijdens te trip ga denken dat ik uitdroog of andere mogelijk dingen. dus eingelijk in panic raak.
dus mijn vraag voor jullie mogelijk ervaren gebruikers. wat zouden jullie me aanraden. kan je uberhaupt in panic raken tijdens zoeen trip. want zover ik weet kan je er alleen super lekker van voelen.
Ps: omdat het me eerste keer wordt en ik bang ben wil ik het ook houden bij 1 pil voor de hele avond
lilx2003 zei:vraag:
nou achteraf was ik naar huis gegaan. ik was nog spring wakker thuis dus nog effe tv gekeken enzo. maar uiteindelijk toen ik wilde gaan slapen en wnr ik me ogen dicht deed. voelde ik echt net als of ik nog steeds in de discotheek zat en droomde/dacht ook echt dat ik nog steeds aan het dansen was en werkelijk daar was. is dat vaker zo? (vondt dat eingelijk wel grappig)
033Amnesia zei:Whaha dat had m'n broer ook, als een lucide droom.. Toen hij ging liggen op z'n bed droomde die dat ie over hele hoge bergen fietste ofzo, en het zelf ook kon besturen (dit het lucide dromen, www.ld4all.com). Kan niet kwaad ofzo hoor, lijkt mij juist vet maar ik heb 't zelf nooit gehad.
Een 'bad trip' komt bij gebruik van MDMA zelden voor, en gebruik van MDMA vergt dan ook minder voorbereiding dan bij de psychedelica (LSD, DMT, paddo's etc.). Mocht iemand toch in paniek raken, dan is een zoet drankje en frisse lucht in combinatie met steun van mensen waar de gebruiker zich prettig bij voelt genoeg om de gebruiker tot rust te brengen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."