#1
na 1 pil kun je zelfs gewoon terwijl die nog werkt wel rijden hoor, of het moet een 250-er zijn ofzo 


\\Varry zei:^DUH! ik kan na 12 bier ook nog rijden hoorOf het moesten pilsjes zijn met 80% alcohol. Dat dan weer wel.
![]()
![]()
Drientje zei:Varry zei:^DUH! ik kan na 12 bier ook nog rijden hoorOf het moesten pilsjes zijn met 80% alcohol. Dat dan weer wel.
![]()
![]()
En jij zegt wat van mijn speed en rij acties?![]()
![]()
Samson zei:Heb eens rondgezocht,maar niet direct een antwoord gevonden.
Mijn vraag: als ik deze avond 1 XTC pil neem (één met gemiddelde waarde),kan ik dan morgen na mijn roes te hebben uitgeslapen,gewoon met de auto rijden? Of hoeveel uur moet ertussen zitten?
Samson zei:Heb eens rondgezocht,maar niet direct een antwoord gevonden.
Mijn vraag: als ik deze avond 1 XTC pil neem (één met gemiddelde waarde),kan ik dan morgen na mijn roes te hebben uitgeslapen,gewoon met de auto rijden? Of hoeveel uur moet ertussen zitten?
citrobacter zei:Samson zei:Heb eens rondgezocht,maar niet direct een antwoord gevonden.
Mijn vraag: als ik deze avond 1 XTC pil neem (één met gemiddelde waarde),kan ik dan morgen na mijn roes te hebben uitgeslapen,gewoon met de auto rijden? Of hoeveel uur moet ertussen zitten?
Ik heb zelfs al prima kunnen rijden toen het nog aant uitwerken was... en dan bedoel ik ook echt deftig rijden, niet harder als het moet, géén aanstellerij achter het stuur, want daar ben ik absoluut op tegen.

Varry zei:^DUH! ik kan na 12 bier ook nog rijden hoorOf het moesten pilsjes zijn met 80% alcohol. Dat dan weer wel.
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."