Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrare smaak in mond na speed?

rare smaak in mond na speed?

18 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ja dat lijkt me wel de beste oplossing, is het dan nog niet over dan lijkt het mij dat je jezelf een beetje gek maakt
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat kan niet alleen, het is ook zo. Het is net alsof ik een muis in mijn mond heb laten rotten ofzo. niet erg smakelijk. Maar dat zijn van die bijwerkingen wat je dan maar voor lief moet nemen
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
3970 zei:
Ja dat kan, Dikkop. :)
Klik om te vergroten...

oke thanks enig idee hoelang dat zo blijft of verschilt dat?
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey kan het zo zijn dat je na afloop van speedgebruik een rare smaak in je mond heb?

ik heb dit weekend voor mij doen aardig gek gedaan met speed. vooral als ik nu blow of rook krijg ik een "rare" smaak in me mond.. niet heel vies ofzo.. maar kan dat aan speed liggen?

greetz
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat kan, Dikkop. :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er vaak last van, en dan duurt het meestal een dag, soms iets langer. Vaak een beetje een vettige, zeepachtige smaak, in mijn geval.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon ff eten :grin:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
nja kheb dus maandag mn laatste sleutelpuntje gepakt.. tis nu donderdag avond en heb nog steeds.. gewoon goed gegeten vanaf dinsdagavond ofzo..

mja zal wel weggaan :sunglasses:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
jah is de speed na veel gebruik blijft er altijd wel een beetje steken in de neusholte
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSDmathXtc zei:
jah is de speed na veel gebruik blijft er altijd wel een beetje steken in de neusholte
Klik om te vergroten...

alright thanks hier heb ik iets aan
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neem een douche en snuif heel je neus leeg en snuif wat water en haal dat door je keel etc.
Klinkt misschien vuil maar maak heel je neus leeg en vrij en dan eet je iets lekker gezond en je bent de oude.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarschijnlijk te weinig gegeten en gedronken, dus daar krijg je een droge bek van en daardoor heb je dus ook al eerder last van gekke smaakjes. Je bent ook lang wakker en misschien ondertussen er ook niet meer aan gedacht om eens een keer je tanden te gaan poetsen? Helemaal als je dan het smaakje van de pep zelf er ook nog eens bij optelt en "voila" je bent verzekerd van een hele ongewone smaak in je mond....
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
De pep was zo zuur en veel dat het langs je neus je mond in is gelopen en heeft daar je smaakpapillen aangetast :rock:

Marla Singer zei:
Waarschijnlijk te weinig gegeten en gedronken, dus daar krijg je een droge bek van en daardoor heb je dus ook al eerder last van gekke smaakjes. Je bent ook lang wakker en misschien ondertussen er ook niet meer aan gedacht om eens een keer je tanden te gaan poetsen? Helemaal als je dan het smaakje van de pep zelf er ook nog eens bij optelt en "voila" je bent verzekerd van een hele ongewone smaak in je mond....
Klik om te vergroten...

Ghehe idd! in dat geval zal je ook een erg aangename adem hebben trouwens :beer:
m
monstaarhitzLid
01-01-2024, 00:00
#14
eten, wtf is dat nou weer? :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
monstaarhitz zei:
eten, wtf is dat nou weer? :grin:
Klik om te vergroten...

Moet dit een grap voorstellen? :confused:


Ik lig helemaal krom namelijk!
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een toeval dat dit topic net voorbij komt. Heb normaliter niet zo'n last van een rare smaak in m'n mond na speed, maar... ik heb me nu toch een grafsmaak in mijn mond. Gatverderrie :kots:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
monstaarhitz zei:
eten, wtf is dat nou weer? :grin:
Klik om te vergroten...

dat is een dagenlijks ritueel dat je lichaam in stand houd en bereid te funcioneren volgens je dagenlijkse behoeften :rock:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die smaak in je mond is een gevolg van die kleffe bek die je door speed krijgt (en zeker als je erop gaat ligge blowen ofzo)
In je speeksel zitten ook veel bacteriewerende/dodende stoffen, maar als je klieren zo goed als geen speeksel meer produceren zet je de poort wel ff open voor alle shit die je inademt..dus daarom dat ze ook zeggen dat dope slecht is voor je tanden etc...
poets je tanden en drink es wat meer water...natuurlijk is wodka ook een aanrader..dan is alles kapot :sunglasses:
M
MissEmpathyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ieuw ja bah. Alles wat door de neus gaat geeft een onprettige smaak. Ik proef het alweer tijdens het lezen :')

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."