Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vinden jullie de beste wiet?

Wat vinden jullie de beste wiet?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#1
Santa Maria als "gewone" wiet en Black Widow Haze als ik eens lekker gek wil doen.
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yooo mensen :stoned:

ik was wel benieuwd wat jullie nou eigenlijk de beste wiet soort vinden?(als ik die vraag moet stellen is het wel op dit forum toch :P ) en of jullie dan als je wil er ook bij kunnen zetten of het sterk is, lekker smaakt :P (de extras :wink: ) of je er chill van spaced :stoned: (daar draait het om hea :wink: ) ik ben zegmaar een beetje van plan om een catalogus te maken met alle soorten wiet erin
en de inbegrepen effecten daarvan :stoned: (doen?) en daaruit wie weet meer :wink:

alvast heel erg bedankt voor de posts!! :wink:
and have a nice sunny day my friends :stoned:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijne is standaard Silver Haze :stoned: en eigenlijk ook wel Power Plant... :P :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
dit topic bestaat al minstens 5 keer...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
dit topic bestaat al minstens 5 keer...
Klik om te vergroten...

Minimaal.

Je kunt dit eigenlijk onmogelijk voor elkaar krijgen, zelfs dezelfde soort van dezelfde dealer van hetzelfde 'seizoen' kan per plant verschillen.

Je kunt natuurlijk altijd onderscheid maken tussen de betere en mindere soorten maar om alles vast te stellen met 'feiten' over soorten is onmogelijk. Ook ervaart iedereen het effect anders.

Ook heb je nog eens het verschil in effect per soort of je het puur of met tabak rookt.
Ook je eigen gemoedstoestand heeft invloed op het effect.

Dus ik zou zeggen, gebruikt de zoek functie en dan kun je misschien voor jezelf een lijstje maken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die catalogus kan je wel vergeten, net zoiets als pill reports gewoon onzin.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Die catalogus kan je wel vergeten, net zoiets als pill reports gewoon onzin.
Klik om te vergroten...

Vind pill reports eigenlijk niet zo'n heel verkeerde site. Is eigenlijk hetzelfde als de lijst die ze gebruiken bij het test centrum ( stuk minder uitgebreid natuurlijk).

Heb er al een aantal keer een mcpp avond mee kunnen voorkomen.
sorry voor het offtopic geouwehoer.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Oom Klaas zei:
Die catalogus kan je wel vergeten, net zoiets als pill reports gewoon onzin.
Klik om te vergroten...

Vind pill reports eigenlijk niet zo'n heel verkeerde site. Is eigenlijk hetzelfde als de lijst die ze gebruiken bij het test centrum ( stuk minder uitgebreid natuurlijk).

Heb er al een aantal keer een mcpp avond mee kunnen voorkomen.
sorry voor het offtopic geouwehoer.
Klik om te vergroten...

helemaal gelijk,het heeft mij 4x geholpen,vrienden wouden het niet geloven,die zaten 4keer lekker aan de mcpp

en over weed, amnezia haze voor my ALS ik weed rook.
doe het namelijk heel af en toe,heb 7jaar dag in dag uit weed gerookt,en vind het effect helemaal niks meer, telkens die zelfde stonede sfeer :(
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb vandaag wat Citral gehaald en damn, wat is die lekker zeg. De wiet heeft een sterke zoete frisse geur en het heeft een aparte smaak als je m rookt. De high is ook super.

Verder vind ik Jack Herrer wel lekker, bambam is echt een wietje om goed stoned van te worden, maar meestal probeer ik gewoon van alles wat en er zijn veel soorten die me bevallen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
amnesia, topical, day dream (lokaal denk ik) NLX, white widow, super christal, jack herrer, alle haze soorten verder, bubble gum, hasj: maroc subliem, royaal, crazy ice (ice-o-lator) :stoned:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
hash: superpollum
net een snoepje,zou het zo willen opeten zo lekker is de smaak en geur van dit praaltje.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat is dan toch duidelijk NLX, dat werkt gewoon perfect voor mij :stoned:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
amnesia :hearteyes:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#14
LSDmathXtc zei:
amnesia :hearteyes:
Klik om te vergroten...

idd .. Zaterdag komt m'n bestellinkje aan :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."