Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lekker veel thc"
"@ oom klaas en nick de neger: veel succes!!.. ik doe het jullie niet na in de vakantie"
"tintelss!!! maar dan van normale pepi pepepepepep!!"
"nog steeds aan de pep, nu mn 2e en laatste nacht,, morgen lekker rustg aan doen, maar het moet wel eerst ff op,, anders blijf ik de hele week bezig :P en natuurlijk thctje!!"
"hehehe mjaa en het is nog steeds niet op!!,, nog 4 nakkies"
"godver mn hele fokkin lichaam tintelt en slaapt al een paar dagen!! :P dat vind ik nog steeds het vaagste van pep"
"cannabisje biertje (pussy biertje!! 2% ) dri nkt veel lekkerder weg"
"Doktor zei: Op dit moment beetje high van 5htp ik ben nog aan het herstellen van 3 dagen non stop xtc/crystal gebruik... Over het algemeen gebruik ik geen drugs behalve nicotine... mdma/wiet/hash gedaan thats it... Klik om te vergroten... crystal meth ??? high van de 5-htp?? eerder slaperig denk ik"
"amfetaminesulfaat"
"pep, thc, na de halve gram die ik nu nog heb, stop ik egt ff met pep.. ik zag ze gister ook al vliegen:P"