#1
Terug van weggeweest, en zie dat er leuke verhalen zijn gepost
Dexamfetamine ![:hearteyes:]()
InfiniteDex > 2-3 gram is wel ernstig idd
Alhoewel, ik ken zelf niet het gevoel van "te hard gaan" ofzo, heb van Pontius wel is gehoord dat die na 200mg bom niet meer uit zn stoel wilde
Zelf heb ik nog niet zo'n punt mogen ervaren.. Jammer? Maar 2-3 gram op een dag vind ik wel zonde..... (als het bijna op is dan
)
lysergine-25 > ik ga eigenlijk ook alleen uit van mn persoonlijke ervaring met normale pep of die 73%.. maar misschien is die 73% juist wel gewone pep en wordt er al jaren lang dex met caffeine versneden?
*confused*
dex ![:hearteyes:]()
Dexamfetamine InfiniteDex > 2-3 gram is wel ernstig idd
lysergine-25 > ik ga eigenlijk ook alleen uit van mn persoonlijke ervaring met normale pep of die 73%.. maar misschien is die 73% juist wel gewone pep en wordt er al jaren lang dex met caffeine versneden?


