Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Terug van weggeweest, en zie dat er leuke verhalen zijn gepost :rock: Dexamfetamine :hearteyes:

InfiniteDex > 2-3 gram is wel ernstig idd :openmouth: Alhoewel, ik ken zelf niet het gevoel van "te hard gaan" ofzo, heb van Pontius wel is gehoord dat die na 200mg bom niet meer uit zn stoel wilde :grin: Zelf heb ik nog niet zo'n punt mogen ervaren.. Jammer? Maar 2-3 gram op een dag vind ik wel zonde..... (als het bijna op is dan :tearsofjoy: )

lysergine-25 > ik ga eigenlijk ook alleen uit van mn persoonlijke ervaring met normale pep of die 73%.. maar misschien is die 73% juist wel gewone pep en wordt er al jaren lang dex met caffeine versneden? :confused: *confused*

:hearteyes: dex :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb gisteren bij de verslavingszorg enorm lopen lullen op dex.(normaal heb ik dat niet zo)
Dus ze zijn een beetje teveel info rijker bedenk ik me achteraf.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
*snuif* en ik verklaar dit topic weer officieel levend! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En we hebben er een streep achter gezet :) het was weer leuk.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
een streep of een lijn?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
We got a D, we got E and X, DEX! Woehoe, girlpower DEXpowder
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
:wave:

Nieuwe fan meldt zich!
Klik om te vergroten...
Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Rabbithole zei:
:wave:

Nieuwe fan meldt zich!
Klik om te vergroten...
Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen. :)
Klik om te vergroten...

Top! Dan kan ik eindelijk een nieuwe pinpas en rijbewijs aanvragen, m'n oude zijn helemaal weggevreten! :grin: Is er ook een soort dex-makro, waar je met je pasje extra voordelig grote hoeveelheden in kan kopen?

Chrizz26 zei:
Ik heb hier nog ong 200 + Dex amfetamine pillen liggen .

als iemand geinteresseerd is om ze over te nemen dan kan je me PM 'en
Klik om te vergroten...

Jij hebt het weer eens niet helemaal begrepen. Je stond zeker achteraan toen de hersens werden uitgedeeld?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Petrovic zei:
Rabbithole zei:
:wave:

Nieuwe fan meldt zich!
Klik om te vergroten...
Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen. :)
Klik om te vergroten...

Top! Dan kan ik eindelijk een nieuwe pinpas en rijbewijs aanvragen, m'n oude zijn helemaal weggevreten! :grin: Is er ook een soort dex-makro, waar je met je pasje extra voordelig grote hoeveelheden in kan kopen?
Klik om te vergroten...

Pontius :beer:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
:grin:



Binnenkort mijn liefde ook maar eens waarmaken voor dit goedje :hearteyes:
Ik zal wel uit de buurt van het forum proberen te blijven. Ik weet nog hoe dat vorige keer ging nadat ik een tijdje geen pep op had.




:flushed:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
HAHAHA, briljant!!!!!!! Heb je dat screenshot niet bewerkt?? :grin:

Wij begonnen na enkele minuten ook honderduit tegen elkaar te lullen, heb in een minuut 5 smsjes naar allerlei mensen gestuurd, en probeerde 10 dingen tegelijk te doen en vergat steeds met welke ik bezig was :grin: supertof spul, maar ik zou er niet mee kunnen leren.. :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
HAHAHA, briljant!!!!!!! Heb je dat screenshot niet bewerkt?? :grin:

Wij begonnen na enkele minuten ook honderduit tegen elkaar te lullen, heb in een minuut 5 smsjes naar allerlei mensen gestuurd, en probeerde 10 dingen tegelijk te doen en vergat steeds met welke ik bezig was :grin: supertof spul, maar ik zou er niet mee kunnen leren.. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb hem wel "bewerkt" want het paste niet in 1 printscreen ; heb dus 2 printscreens gemaakt en die onder elkaar geplakt.
De posts zijn wel gewoon "echt". :$
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat valt best mee hoor, ik ga meestal meer op in activiteiten zoals foto's maken of kutten met mijn laptop :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom wil je dan nooit met mij naar bed? :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
pepklep tetterterreur :grin: :smoke:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
:grin: :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vorig weekend bij Djo ook, ging weer helemaal nergens over :rock: :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal zijn het bij ons juist vrij serieuze gesprekken met een lading kut opmerkingen tussendoor om het 'losjes' te houden.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook voornamelijk serieuze gesprekken gehad vrijdag! :) Eigenlijk bijna alleen maar, nu ik erover nadenk.. Vond het prima, op xtc en speed goede gesprekken en op psilocybine en LSD veel meligheid en kutgrappen, top!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Al kan ik een goede dosis onzin erg waarderen (*kuch* alles wat ik op dit forum lul *kuch*) gaan we toch altijd automatisch weer over op serieuzere gespreksstof.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
jeweettochhhhhhh......

Dex loopt nooit weg & heeft altijd zin.. HVJ (L)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."