Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZakje vouwen van papier voor poeder

Zakje vouwen van papier voor poeder

16 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem een vierkant papiertje van 10x10 cm.

1: vouw het diagonaal dubbel.
2: vouw nu de 2 scherpe punten naar binnen toe (deel de gevouwen lengte dus in 3en)
3: duw 1 van deze punten in het openingetje van de ander.
De rest snap je wel, je hebt nu een zakje, nog even 2 keer omvouwen en het puntje kan IN het zakje zodat ie dicht blijft.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja tis gelukt bedankt :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies, en je coke/pep gaat er dwars doorheen, zo chemisch is die rommel.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#4
coke gaat er bij wat langere duur aan vast plakken en het word een soort vettig.. en bij pep is dat idd nog erger..
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
Precies, en je coke/pep gaat er dwars doorheen, zo chemisch is die rommel.
Klik om te vergroten...

Daarom zijn de echte sealtjes van vetvrij papier te halen bij de betere smartshop.
Als je een goede dealer hebt krijg je je spul in een vetvrij sealtje.
Als ie op is bewaar je hem gewoon :P
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb gehoord dat een "pakketje" coke maken op de manier hierboven beschreven door Wacky niet goed is met gewoon papier omdat het coke zou opnemen ofzoiets, dit zou echter niet zo zijn bij glad flyer-papier. Iemand die dit kan bevestigen?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lees nou eens die post boven je? :P
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#8
this is it!
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#9
die klopt niet hoor op dat plaatje.. teminste ik fix hem anders
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippleKX zei:
die klopt niet hoor op dat plaatje.. teminste ik fix hem anders
Klik om te vergroten...

Ik ook :P

Klik, beetje naar onderen scrollen

Zo maak ik ze.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
SPACEBAG:grin:
SNOWSEAL:grin:

Je kan ze ook kant en klaar bij de smartshop kopen ook nog waterdicht voor als ze je 1s vallen in het water :tongueout:
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben er trouwens achter gekomen dat die sealtjes een hele goede eigenschap hebben over het vochtverlies van pep, je pep is uiteindelijk inderdaad waardeloos, en zit je alleen maar bindmiddelen te snuiven, maar let eens heel goed op de plek waar de pep in het sealtje heeft gezeten, daar kun je een hele vage gele vlek zien, en als je je tong ertegenaan houd, dan proef je de gore chemische smaak van 100% pep, en als je een manier hebt om het uit het papier te halen, dan vind ik dat knap, maar ik heb een of ander idee dat het misschien zou kunnen werken als je er een paar keer met je tong overheen gaat, ik weet het zelf nog niet precies of het werkt, maar daar kom ik vanavond wel achter, ik moet alleen wel eerlijk zeggen, het is niet echt bepaald prettig om pep op je tong te krijgen, want het kan aardig branden, en dan heb je er nog wel een half uurtje last van. By the way, ik weet niet hoe het kan maar om een of andere reden werkt de pep wel na een kleine paar minuutjes, alleen omdat het via de mond gaat is het effect denk ik pas echt aanwezig na ongeveer een kwartier/halfuur, maar hoef zoiezo niet bang te zijn voor overdosis ofzo :mrgreen: want er heeft maximaal maar 50 Mg overschot per sealtje in gezeten.

Als een van de moderators dit onzin vind, dan mogen ze dit van mij wel deleten, ben namelijk onder invloed op dit moment
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die gelige verkleuring van pep en de bijtende smaak die daar bij hoort is niet de pep, maar zijn de restanten uit de productie. Als je je pep met aceton wast hou je mooi wit poeder over wat niet meer stinkt en aanzienlijk minder brand. De grap is echter dat eigenlijk iedereen denkt dat goede pept hoort te branden en stinken.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kleine J zei:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat die sealtjes een hele goede eigenschap hebben over het vochtverlies van pep, je pep is uiteindelijk inderdaad waardeloos, en zit je alleen maar bindmiddelen te snuiven, maar let eens heel goed op de plek waar de pep in het sealtje heeft gezeten, daar kun je een hele vage gele vlek zien, en als je je tong ertegenaan houd, dan proef je de gore chemische smaak van 100% pep, en als je een manier hebt om het uit het papier te halen, dan vind ik dat knap, maar ik heb een of ander idee dat het misschien zou kunnen werken als je er een paar keer met je tong overheen gaat, ik weet het zelf nog niet precies of het werkt, maar daar kom ik vanavond wel achter, ik moet alleen wel eerlijk zeggen, het is niet echt bepaald prettig om pep op je tong te krijgen, want het kan aardig branden, en dan heb je er nog wel een half uurtje last van. By the way, ik weet niet hoe het kan maar om een of andere reden werkt de pep wel na een kleine paar minuutjes, alleen omdat het via de mond gaat is het effect denk ik pas echt aanwezig na ongeveer een kwartier/halfuur, maar hoef zoiezo niet bang te zijn voor overdosis ofzo :mrgreen: want er heeft maximaal maar 50 Mg overschot per sealtje in gezeten.

Als een van de moderators dit onzin vind, dan mogen ze dit van mij wel deleten, ben namelijk onder invloed op dit moment
Klik om te vergroten...

Ik ben geen Moderator, of wat dan ook.

Je pleidooi slaat echter nergens op. Als er alleen bindmiddelen in je sealtje zitten heeft er nooit D/L-Amphetamine in je sealtje gezeten. Speed word vaak verkocht met nog vloeistoffen erin die voor de synthese nodig waren, maar daarna alleen nog maar gewicht toevoegden.

Die gele kleur is een teken van slechte synthese. Bijna alle speed wordt na een aantal weken blootstaan aan lucht enigsinds geel, Dat heet oxidatie en lijkt bijna niet te voorkomen behalve door de speed goed ingepakt in je vriezer te laten liggen.

Amfetaminesulfaat is een stabiel kristallijn poeder, en elke vloeibare toevoeging is vervuiling.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#15
In ieder geval bedankt voor de feedback
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#16
steve.waller789 zei:
Nice tutorial!

<Hier stond een URL van een waarschijnlijk totaal onbetrouwbare doe-het-zelf-SOA-test website>
Klik om te vergroten...

Het gaat in dit topic over gele afscheiding van PEP, niet van LUL?
Het voelt voor mij een beetje alsof je hier reclame loopt te maken.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heeft iemand misschien een website of duidelijk uitleg hoe je een zakje van papier vouwt om bijvoorbeeld coke in te bewaren? Ik heb het voor MDMA kristal maar denk dat ik in dit forum meer kans heb op iemand die het weet :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."