Ik ben er trouwens achter gekomen dat die sealtjes een hele goede eigenschap hebben over het vochtverlies van pep, je pep is uiteindelijk inderdaad waardeloos, en zit je alleen maar bindmiddelen te snuiven, maar let eens heel goed op de plek waar de pep in het sealtje heeft gezeten, daar kun je een hele vage gele vlek zien, en als je je tong ertegenaan houd, dan proef je de gore chemische smaak van 100% pep, en als je een manier hebt om het uit het papier te halen, dan vind ik dat knap, maar ik heb een of ander idee dat het misschien zou kunnen werken als je er een paar keer met je tong overheen gaat, ik weet het zelf nog niet precies of het werkt, maar daar kom ik vanavond wel achter, ik moet alleen wel eerlijk zeggen, het is niet echt bepaald prettig om pep op je tong te krijgen, want het kan aardig branden, en dan heb je er nog wel een half uurtje last van. By the way, ik weet niet hoe het kan maar om een of andere reden werkt de pep wel na een kleine paar minuutjes, alleen omdat het via de mond gaat is het effect denk ik pas echt aanwezig na ongeveer een kwartier/halfuur, maar hoef zoiezo niet bang te zijn voor overdosis ofzo

want er heeft maximaal maar 50 Mg overschot per sealtje in gezeten.
Als een van de moderators dit onzin vind, dan mogen ze dit van mij wel deleten, ben namelijk onder invloed op dit moment