Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"er is nog een paarse wiet purple power genaamt, maar niet echt mijn favo wiet want het is niet zown goede wiet en ook nog buiten wiet het is echter wel goedkoop en antal goede soorten vind ik zijn purple haze(ook een iets andere kleur) white widow heefd altijd zeer veel THC en dan mexican haze is ook wel goed maar heefd een andere smaak dan de gewone doosnee wiet:P"
"hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan."
"heefd een van jullie al eens btw van het merk ''snowseal'' gehoord?"
"kan iemand me a.u.b vertellen wat dat voor een tabletten zijn die daro's en waar ik die eventueel kan halen?"
"Deranged zei: Het is voor mij ook een feit dat de massa een ongelooflijk slechte smaak heeft. Alles gaat om uiterlijk, de muziek is niet meer belangrijk. Op het moment is voor het grote deal de rotzooi het populairst. Kijk naar 50cent, ik heb uberhaupt een hekel aan rap maar zelfs voor rap is meneer cent een belediging. Simpele deuntjes die ze 'beats' noemen vergezeld van een pratende neger die de meest belachelijke teksten uitkraamt. Als je wil post ik de tekst van candyshop wel ff. Ik haat rap maar kan vanuit een objectief standpunt zeggen dat iemand als 2pac goeie teksten schreef en toch een goede rapper was, misschien wel de beste. Klik om te vergroten... daar sluit ik me helemaal op aan mooi verwoord"
"tuurlijk wil ik er bij"
"lol"
"viel wel mee het was best veel kebab,was mn laatste wiet"
"ik heb laats space kebab gemaakt was echt wel vet had de wiet zeer goed verkruimeld(alle takjes etc. verwijdert) ondertussen boter laten braden en daar heb ik toen de wiet op gegooit + - zon 3 gram (op de boter)en toen de kebab der bij gedaan , maar was me toch knetter als dat nu daar alle joints kwam of door de kebab ik weet het niet hoor"