viel wel mee het was best veel kebab,was mn laatste wiet
#2
ik heb laats space kebab gemaakt was echt wel vet had de wiet zeer goed verkruimeld(alle takjes etc. verwijdert) ondertussen boter laten braden en daar heb ik toen de wiet op gegooit + - zon 3 gram (op de boter)en toen de kebab der bij gedaan , maar was me toch knetter
als dat nu daar alle joints kwam of door de kebab ik weet het niet hoor
#3
van 3 gram ga je toch wel extreem hard denk ik ,
dat zul je wel voelen...
#4
haha, space kebab 3 gram! das wel veel... maar voor sommige is nikst te veel
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.