Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet tosties

wiet tosties

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb eens een x iets gehoord over wiet tosties
heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou je het dan moeten klaarmaken ?
:stoned: :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is een goed idee :openmouth:.

Het moet lukken met kaas iig.

Ik neem aan dat je je wiet zo fijn mogelijk moet maken, en vervolgens bovenop je kaas moet verspreiden, vervolgens stop je em in het ijzer.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar of dat nou zo lekker is? Mss zo'n vlamtosti maken dat je de smaakt van wiet niet overheerst proeft.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk niet dat de wiet zal overheersen, je zal het wel proeven maar zo smerig is wiet niet..
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat je het proeft maakt mij niet zoveel uit :P en hoe maak je een vlamtostie :confused: (nog nooit van gehoord lol :flushed: )
en hoeveel zal ik er dan ongeveer indoen ik d8 zelf aan hetzelfde als een lekkere joint :sunglasses: als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik het graag cheers :stoned:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
topmanockie zei:
dat je het proeft maakt mij niet zoveel uit :P en hoe maak je een vlamtostie :confused: (nog nooit van gehoord lol :flushed: )
en hoeveel zal ik er dan ongeveer indoen ik d8 zelf aan hetzelfde als een lekkere joint :sunglasses: als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik het graag cheers :stoned:
Klik om te vergroten...

Persoonlijk vind ik de smaak van wiet niet zo heel lekker (als eet ding dan) Hoe je ze maakt weet ik niet, ik koop ze altijd bij de makro. Maar als ik ze zou moeten maken zou ik mn tosti een beetje oppimpen met salami en een uitje ofzo. Om de smaak te verdoezelen/te temperen. En de hoeveelheid, rook je de joint helemaal alleen in 1x op? Ik zou gewoon met wat minder beginnen en de hoeveelheid opvoeren naar gelang de werking. FF een beetje experimenteren ofzo. Smakelijk eten :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
bij cake moet je toch de wiet eerst in de boter koken, zodat de THC aan het vet van de boter gaat hechten? en dan kan je daarna evt als je tijd over hebt de wietkorrels eruit filteren..

bij een tostie kook je niet eerst boter, dus dan zou je idd de wiet op de kaas moeten gooien en zorgen dat die heet genoeg word:P
K
KellyNSLid
01-01-2024, 00:00
#8
:) :) :)
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#9
in een tostie zit volgens mij oowk best veel vet als je er room boter opsmeert beetje kaas plakkie ham,(nog meer lekkere dingen voor een tosti??)
En de hoeveelheid, rook je de joint helemaal alleen in 1x op?
Klik om te vergroten...
ja ik rook ze altijd in 1x op anders benik niet stoned :wink:en ik draai er ongeveer 2 a 3 uit een gram

mwja ik denk datik het maar gwoon gaat proberen vanut weekend :smoke:
p
pepperLid
01-01-2024, 00:00
#10
hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.
t
timztaLid
01-01-2024, 00:00
#11
pepper zei:
hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.
Klik om te vergroten...

Dus je bent een amateur als je liever dunne jointjes rookt? :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
pepper zei:
hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.
Klik om te vergroten...
3 uit een gram goeie shit moet zeker kunnen, loop nie zo te stoefen joh.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
timzta zei:
pepper zei:
hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.
Klik om te vergroten...

Dus je bent een amateur als je liever dunne jointjes rookt? :P
Klik om te vergroten...

of als je normale joints rookt, of in elk geval minder dan een gram er in draait... :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
pepper zei:
hahah das grappig 3 uit een gram amateur zeker:P ik rol uit een gram wiet maar 1 joint wel met xtra brede vloei dan.
Klik om te vergroten...
:rolleyes: :rolleyes:

daar is dit topic voor: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14 ... ight=stoer
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
de kaas smelt in de tosti, dus denk dat de wiet zich daarin 'hecht'', komt ook veel vet vrij bij die gesmolten kaas :)

vriend van me heeft t trouwnes ns n keer gegeten :) hij zei dat t lekker was.. :)
lijkt mij ook lekker :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
minn zei:
de kaas smelt in de tosti, dus denk dat de wiet zich daarin 'hecht'', komt ook veel vet vrij bij die gesmolten kaas :)

vriend van me heeft t trouwnes ns n keer gegeten :) hij zei dat t lekker was.. :)
lijkt mij ook lekker :mrgreen:
Klik om te vergroten...

moet idd mogelijk zijn... als de kaas heet genoeg word iig..:P
t
timztaLid
01-01-2024, 00:00
#17
THC hecht zich aan vet bij een temperatuur van 70°C... En ik heb geen idee of een tosti-ijzer wel zo heet wordt... Denk het wel eigenlijk :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."