#1
vind het ook wel knap dat je je neusbotje in 3 maanden zo ver weg krijgt als ik em na 5 jaar nog geeneens weggekregen heb..
Inderdaad. De eerste keer dat ik zoiets zag, zo'n gat in dat deel van de neus, was bij een programma van BNN. Die gozer had 5 jaar dagelijkse gesnoven en had toen pas zo'n gat.SperSIZEboon zei:vind het ook wel knap dat je je neusbotje in 3 maanden zo ver weg krijgt als ik em na 5 jaar nog geeneens weggekregen heb..
Zo'n post maakt je toch nieuwschierig hè. Inderdaad, ik heb ook een deuk, best wel zorgwekkend groot eigenlijk. Fuck! : DNaj zei:Als ik mijn eigen neusbotje voel vind ik ook een grote deuk, en ik kan je vertellen dat die gewoon dood normaal is want er nog geeneens een gram doorheen is gekomen bij mij.

Ja, ik kan de tranen nog maar net in bedwang houden. Ik ben zo erg geschrokken, ik stop vandaag met drugs en ga maandag als de sodemieter naar de huisarts.stuikeuh zei:Maarja zoals de zoveelste allemaal de grote jan uithangen en drugs gebruiken en dan komen wenen op het forum... grow up![]()
stuikeuh zei:Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop
knolselderij zei:stuikeuh zei:Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop
Vlaams is geen officiele taal in België praten ze gewoon Nederlands
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."