Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeus beschadigd

Neus beschadigd

34 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
vind het ook wel knap dat je je neusbotje in 3 maanden zo ver weg krijgt als ik em na 5 jaar nog geeneens weggekregen heb..
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik mijn eigen neusbotje voel vind ik ook een grote deuk, en ik kan je vertellen dat die gewoon dood normaal is want er nog geeneens een gram doorheen is gekomen bij mij.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
wreed mee zo nen neus rondlope
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
denk maar zo ik ken n gast die heeft geen 2 neus gaten maar 1 hele grote, mischien stelt dit je gerust. t lijkt me trouwens niet zo dat de coke n hele lange tijd in je neus heeft gezeten.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon effe niet snuiven tot als je neus weer de oude is...
meer kan hier denk ik niet over gezegd worden...
g
ghandumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Allereerst wil ik even zeggen dat ik wist wat de gevolgen van snuiven konden zijn, nu heb ik te maken met die gevolgen en dat is geheel mijn eigen schuld! Dat dat even duidelijk is :)

Ik heb de afgelopen 3 maanden wekelijks redelijk veel coke gebruikt, dit snoof ik dan.
Na 1,5 maand begon ik het te merken, me neus raakte wat verstopter tot dat die dus helemaal potdicht zat! Ik kreeg niks meer naar binnen!

Toen naar een week snuiten en heel wat zakdoekjes verder kwam me neus eindelijk los, maar der kwam van alles uit waarvan ik nieteens dacht dat het kon :openmouth: Het begon met harde grote korsten gevolgd door klodders groen/geel/oranje slijm. Een week lang heb ik elke ochtend standaard een paar van die korsten/klodders eruit gesnoten. Nu heb ik het idee dat me neus ver leeg is want nu komen er nog enkele kleine korstjes uit en gewoon normaal snot. Ik heb nog nooit in me leven een bloedneus gehad, en daar heb ik nu nog steeds geen last van *klopt af*

Me neus is van binnen flink toegetakeld door de coke, vooral me rechterneusgat die is namelijk een stuk ruimer van binnen als me linker. Toen ging ik voelen hoe het met me tussenschot was en ik schrok me dood! Er zit nu gewoon een flinke deuk in en hij is op een klein stukje net niet doorgebrand.

Affijn, me neus is dus niet meer wat het geweest was maar daar heb ik mezelf maar bij neergelegd. Het is tenslotte toch me eigen schuld.

Maar ik zit nog met een paar vragen bijvoorbeeld waar al die klodders/korsten vandaan kwamen want het was echt veel alles bij elkaar! Kan het zijn dat al die coke die ik heb gesnoven is blijven hangen in een holte? En dat daardoor me neus ook flink toegetakeld is? Want er is in een korte tijd toch behoorlijk wat schade ontstaan heb ik het idee?

Ik zou het waarderen als er serieus geantwoord word, dus niet nogeens vertellen dat het me eigen schuld is want dat weet ik al!

Ik hoor het graag,

Gr
g
ghandumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vraag me meer af of het zo kan zijn dat al die coke in me neus is blijven hangen en dat daardoor me neus zo beschadigd is?
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een aantal keer coke 'geprobeerd' in m'n leven.
De eerste keer was niks, ik merkte niks. En nam ook maar zeer kleine hoeveelheden.
Toch bleef ik nieuwsgierig over coke. Dus ik kocht een gram, voor mezelf, en nam lijntjes.
Ik merkte het effect na een aantal minuten. Niet heftig, maar wel chill. Heerlijk voldaan gevoel.

En ik kon in eens begrijpen waarom mensen er aan verslaafd raken. Het is mischien wel duur.
Maar het gevoel is eigenlijk zo vredig, en ook niet echt slopend (op de manier dat je er echt heel brak van wordt zoals xtc)

Ik had die eerste keren eigenlijk niet zoveel last van een verstopte neus. Maar toen was het zomer en ging ik weer snuiven. Iets dikkere lijnen, ik zat midden in het hooikoorts seizoen en mijn neus kwam inderdaad, POT-Dicht te zitten. En het hield soms langer dan een week aan!
Vreselijk vervelend, maar ik gaf m'n hooikoorts de schuld.

Maar ik weet dat dat niet het geval was, want zo pot-dicht als mijn neus zat was niet natuurlijk meer. Het lijkt me heel leuk om nog een keer te snuiven. Want ik moet nu ook toegeven dat snuiven echt heerlijk is. Maar ik heb het er niet voor over om een week lang met zo'n vreselijke loop neus te zitten die pot dicht zit.

Naar mijn mening komt het ook omdat de kwaliteit van die dealer ook niet zo best was. Dat merkte ik ook wel want het gevoel was niet optimaal (ook al heb ik er geen verstand van, het lijkt me dat je er wat meer van hoort te voelen). Ik snoof met gemak 1 gram op 1 avond. Dat lijkt me niet normaal voor een beginner? Maar dat deed ik omdat ik er anders weinig van voelde.
Dus in ons geval lijkt het me vrij logisch dat je neus zo naar de klote is, als je nagaat wat je er allemaal in hebt lopen gooien.

Je test het waarschijnlijk ook niet, dus over de kwaliteit zal je ook wel vraagtekens hebben.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat het allemaal best meevalt. Die deuk in dat tussenschotje bijvoorbeeld, hoe weet je dat die er daarvoor niet al zat? Alle snot en andere bagger kan ik niet wetenschappelijk verklaren, maar heb ik zelf vaak met keta. Ik denk dat door de verstopping alles een beetje blijft hangen en als je dan de volgende dag je neus snuit, alles tegelijk eruit komt :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
vind het ook wel knap dat je je neusbotje in 3 maanden zo ver weg krijgt als ik em na 5 jaar nog geeneens weggekregen heb..
Klik om te vergroten...
Inderdaad. De eerste keer dat ik zoiets zag, zo'n gat in dat deel van de neus, was bij een programma van BNN. Die gozer had 5 jaar dagelijkse gesnoven en had toen pas zo'n gat.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naj zei:
Als ik mijn eigen neusbotje voel vind ik ook een grote deuk, en ik kan je vertellen dat die gewoon dood normaal is want er nog geeneens een gram doorheen is gekomen bij mij.
Klik om te vergroten...
Zo'n post maakt je toch nieuwschierig hè. Inderdaad, ik heb ook een deuk, best wel zorgwekkend groot eigenlijk. Fuck! : D
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maarja zoals de zoveelste allemaal de grote jan uithangen en drugs gebruiken en dan komen wenen op het forum... grow up :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
stuikeuh zei:
Maarja zoals de zoveelste allemaal de grote jan uithangen en drugs gebruiken en dan komen wenen op het forum... grow up :wave:
Klik om te vergroten...
Ja, ik kan de tranen nog maar net in bedwang houden. Ik ben zo erg geschrokken, ik stop vandaag met drugs en ga maandag als de sodemieter naar de huisarts.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alle janette der drugsgebruikers zitten hier dus verbaast me nie
janette forum allemaal wenen
beter eerst recht leren pissen voor dade grote jan afgeeft
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga eens even snel Nederlands praten. :tearsofjoy:
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
stuikeuh zei:
Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop
Klik om te vergroten...

Vlaams is geen officiele taal in België praten ze gewoon Nederlands
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rillingen van deze vrouw! Jong al ingetreden in acteerland. Ontspoord, nog verder en nog verder, zodat ze zelfs onder haar bevalling nog 3 gram wegsnoof. Het heeft heel wat sos in de aarde gehad om je neus tot zo'n toestand te snuiven!

Ooit:




Creatief Neusvernielen:



Neusschot wat is dat?



Gerestaureerd:




@ Topicstarter:
Je hebt wekelijks gebruikt gaf je aan, maar hoeveel? Zoveel korsten in je neus klinkt ook niet best, maar dat je na een relatief korte tijd wekelijks gebruik je neus al zover aangetast hebt lijkt me vrij onmogelijk..
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zonder tussenschot valt prima te leven btw.. magoed

ik zou me eerder zorgen maken om de schade die je later pas gaat merken.
Want geef toe, als je zo veel gebruikt.... nou ja laat ook maar
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
knolselderij zei:
stuikeuh zei:
Dat kan ik nie ik praat namelijk vlaams
ben geen keeskop
Klik om te vergroten...

Vlaams is geen officiele taal in België praten ze gewoon Nederlands
Klik om te vergroten...

Juist.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."