Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het erg jammer dat ik altijd zoveel afval als ik xtc slik. Ik ben al niet de zwaarste met m'n 60 kg/ 182cm. Als ik xtc slik val ik op een avond 2 tot 3 kilo af en dat vind ik best wel erg. Daarom heb ik ook altijd last als ik ga slapen na een nachtje freaken omdat mijn hele lichaam is verwoest. Omdat ik natuurlijk geen hap door m'n keel krijg voordat ik ga slapen neem ik vaak vla en sapjes enzo maar die helpen natuurlijk niet mijn gewicht op pijl te houden. Dus mijn vraag, hoe kan ik op een makkelijke manier voedsel binnenkrijgen waar ik ook een beetje van aankom na de x. Dit vraag ik omdat ik dus met oud en nieuw weer ga slikken en ik heb geen zin om weer depressief en verkkrt te zijn die volgende dag. Zijn er meer die hier last van hebben? Ik ben net helemaal uit m'n bed gestapt om dit te posten:P want het kwam ineens in me op dat ik dat best vervelend vind elke keer. Baby voeding lijkt me niet echt vullend Hoe kan ik dit het beste oplossen, ik heb echt ontzettende last van m'n lege maag na zo'n nacht en ik krijg gewoon geen hap door me keel?!? Tnx alvast!"
"Ik mis gewoon echt telkens 2 kilo ik verzin dit niet hoor. Voordat ik slik ga ik op de weegschaal staan en ben ik gewoon 60/61 kg en de volgende dag serieus +-58. En hoeveel ik van te voren ook eet, zodra die pil in mijn lichaam zit lijkt het wel of al het eten wordt weggevrete door die pil. Maja, 't zij zo blijkbaar... Met drank heb ik ongeveer hetzelfde maar dan een stuk minder."
"kijk dit zal voor sommige mensen heel raar klinken denk ik. Maar wat ik ook eet, ik kom nooit aan. Ik weeg nu al een aantal jaar 60-62 kg en er komt gewoon echt niks bij. Mischien heel geleidelijk. Maar als ik dus elke dag mc donalds zou eten, of frituren^^^^ dan kom ik dus ook niets aan! Als ik elke dag bij m'n mama boerenkool, spinazie, andijvie en rode kool eet dan kom ik niets aan! Het is voor mij makkelijker om af te vallen dan om aan te komen dat is altijd al zo geweest en heeft niks met drugs te maken... Ik denk dat het ook komt doordat ik nogal een natnek ben, ik drink echt ONWIJS veel op een dag. En dat water heb ik ook echt nodig anders droog ik gewoon uit. natuurlijk komt het door de xtc die 2 kilo elke keer, maar ik zou ook graag aan willen komen als ik niet aan de drugs zit want zeg eerlijk 60 kg voor iemand van 182 is niet veel."
"ja heb ik ook altijd, mensen die gewoon lopen te mekkeren over hoe dun je bent. M'n moeder bijvoorbeeld, ze heeft een keer tegen me gezegt dat ik wel een anorexiapatient lijk . Ze overdrijft graag, maar dat pikte ik echt niet en ik ben goed tege der tekeer gegaan. als ik bijvoorbeeld op m'n rug lig in mijn bed dan zie ik de vrom van mijn ribbekas zegmaar, het ziet er opsich best scary uit maar het is heel normaal dat je dat ziet omdat alles inzakt behalve je geraamte :P . Ik vind het niet erg dat ik dun ben, maar iets breder zou wel mogen . En ik wil zeker niet meer onder de 60 kg komen, gelukkig lukt dat me alleen met drugs. Maar dat verkankerde gevoel vind ik heel erg irritant..."
"ik heb ook precies hetzelfde en zou het ook precies hetzelfde omschrijven als jij doet, ik heb het ook vooral als ik in slaap probeer te komen, als ik veel heb gebruikt heb ik daar de 2/3 dagen erna ernstig last van, het is soms zo erg dat je der idd bang van wordt, gelukkig gaat het na een paar dagen niet gebruiken over :P ben blij dat hier een topic over is want ik maakte me serieus zorgen omdat niemand uit m'n vriendengroep hier last van heeft, maar ik dus wel, maarja beetje voorzichtiger zijn volgende keer. 't is gewoon een teken dat je ffies ietsje pietsje te veel heb gebruikt"
"bo2 zei: Als ik op mijn rug wakker wordt kan ik soms ook even niet bewegen dat is best eng, ook ademhalen gaat moeilijk. (hier heb ik geen last van als ik op mijn zij of buik lig). (bedankt voor het artikel over slaapverlamming) Klik om te vergroten... Dat even niet kunnen bewegen heb ik ook paar keer last van gehad maar dan wat erger, het was heel raar: Ik lag in m'n bed een beetje te denken zoals veel mensen doen, en ineens zat ik in een soort droom dat ik bij een vriend was, niets bijzonders verder, toen ineens voelde ik me heel raar en ik besefte dat ik niet bij die vriend was maar gewoon in mijn bed, en ik zat helemaal '' vast'' ik kon op het begin niet eens mijn ogen open doen, ik raakte een beetje in paniek want bewegen lukte ECHT NIET. Na een paar seconden was het over en was ik helemaal bezweet, best eng. Ik heb dit vaak als ik veel mitsu's slik, bij andere pillen heb ik er nooit last van. (waarschijnlijk omdat ze wat minder sterk zijn). Hebben meer mensen dit gehad, ik vond het best een schokkende ervaring en ik ben bang dat het een keer uit de hand kan lopen als ik heel veel slik(wat ik niet meer van plan ben)"
"omgeving Hoorn, noord holland Rakkers-pirkies-pilleh-pilluh, maar ik mag ze altijd mitsu's noemen thank god"
"Je moest is weten hoeveel jouw kleine lichaampje aankan echt waar hoor! ik heb ook vaak gedacht, heb ik geluk gehad? Maar je zult er echt niet snel aan doodgaan hoor. Je krijgt alleen hele vervelende bijwerkingen en je gaat er zwaar verkankerd uitzien. Dat was bij mij het geval tenminste. Nu ben ik gestopt Want ik haat het om een vercrackt kut gevoel te hebben Lateerz,"
"Ik hallucineer eigelijk alleen op blauwe driekoekjes, of op andere maar dan moet ik wel veel nemen. Ik ga altijd teringhard op de wolken, eerst zie je gewoon die mooie vormen, maar als je je ogen beetje dichtknijpt en een beetje fantasie gebruikt vervormd het gewoon naar datgene wat je wilt zien, ik heb echt een keer een stripfiguur in de wolken gezien met kleuren en al, was echt onwijs vet. Ook heb ik een keer, maar dat was echt heel vreemd, een vliegtuig recht omhoog zien vliegen ^. en m'n vrienden zagen het ook dus ik d8 dat het geen hallucinatie was, maar die mdma is zo vaag dat je echt gezamelijk dingen kunt zien die er niet zijn. We zijn toen ook maar gestopt met kijken want we snapten er echt de ballen van"
"Ik gebruik pas 3 maanden en heb al last van die schokken. Idd net voordat ik ga slapen, maar ook wel eens als ik gewoon op m'n werk ben, zit ik beetje te dromen en dan ineens zo'n pijnlijke stoot door je hoofd en je hoort een harde piep in je hoor. Dan knijp ik m'n ogen ff dicht en is het weer voorbij,"