Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"respect!! het eerste gedeelte is erg herkenbaar. het laatste gedeelt niet en dat wil ik graag zo houden"
"Eten! Zo veel mogelijk. Pap, marsen, alles wat je wegkrijgt. Daarna goed lang warm douchen en je tanden poetsen. Dan rustig proberen te slapen, als het niet lukt, dan maar een filmpje kijken..."
"Het is niet zo dat ik van het schuiven met mn kaken last van mn tanden krijg. Ik kauw namelijk altijd kauwgom, gesnoven of niet. Zit er in pep niet een stofje wat je tanden laat verotten?"
"Had ik het een tijdje geleden nog, anderhalf uur voor einde van een feest: Ik dacht dat alles uitgewerkt was, dus ik kieper de laatste erachteraan... klein halfuurtje later het bekende zweten en trillen en ontzettende stijve spieren en slechte motoriek. Ik kijk om me heen, iedereen stond stil en hing op van die statafels. Dit klopt niet dacht ik, dus ik kijk naar mn vrienden naast me. Die waren toch wel gewoon aan het feesten. Ik kijk weer om; echt de hele zaal 1grote waas, net of je door geblindeerd glas keek. Als je veel gedronken hebt heb je soms weleens iets vergelijkbaars, maar dan knipper je een keer met je ogen en alles is ineens weer helder. Nu niet, ik zag alles een kwartier lang door deze waas. Maar dat was niet alles, ik zag allemaal mensen die er niet waren en mensen die er wel waren zag ik niet. Ik wilde dus maar even gaan zitten, ik loop naar de hoek van de zaal, dat heeft er belachelijk uitgezien want ik liep dus tegen allemaal mensen aan en met een grote boog om lege plekken in de zaal. Ik waggelend, met zo'n verdwaalde uitstraling, rollende ogen, kaakschuivend... Maar uiteindelijk ben ik er helemaal alleen gekomen :P"
"Ook zo mooi; ben je vol vuur een verhaal aan nuchtere mensen aan het vertellen, kijken ze je zo aan van "what the f*ck". Praat je nog ff door om het voor hen allemaal wat op een rijtje te zetten. En dan zijn ze de draad HELEMAAL kwijt! Dan mompel ik na zo'n verhaal van minstens een half uur van: ach ja wat maakt het ook uit boejuh. En de nuchtere medemens blijft in verwarrig achter....."
"kiekert zei: Phantom zei: Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur? Klik om te vergroten... Nee. Klik om te vergroten... Is wel mogelijk hoor! paar dagen van tevoren goed verpakken, en de dag zelf geen drugs aanraken of gebruiken. 1. drugs in een plasticzakje en zakje dichtknopen. 2. handen wassen. 3. plasticzakje in een condoom, condoom dichtknopen. 4. de condoom weer in een plastic zakje en deze dus weer dichtknopen. 5. Het hele zaakje doe je in je onderbroek. 6. Je laat je fouilleren. 7. Je zorgt dat je in de buurt van andere mensen blijft. 8. Als je de hond ziet zorg je dat er onopvallenend een zo groot mogelijke afstand tussen de hond en jou is. ( op 5 meter en veel mensen tussen jou en de hond hoeft dit niet zo'n probleem te zijn.) 9. Je bent binnen! Het feest kan beginnen Mensen die gepakt worden nemen gewoon niet de moeite de spulletjes goed te verpakken. Veel plezier"
"ik herken dat wel dat je helemaal geen controle hebt over waar je gedachte naar toe gaan. Heb ik ook met blowen. Bij mij gaat het meestal niet in een negatieve spiraaal zolang er anderen bij zijn en je dus afleiding hebt. Erg herkenbaar voor mij, veel slapen goed eten en drinken en op naar de volgende party"
"Gewoon in je onderbroek, komen ze nooit. Schoenen en dubbele voering enz. is allemaal veel te moeilijk. En als ze eens goed controleren vinden ze het daar echt wel hoor. Je moet dus wel een strakke boxer of slip aan, en anders met een veiligheidspeld aan je onderbroek vast maken."
"ja die kriebels door je lijf; warm, koud, warm, koud... een btje ziek en verdwaasd om je heen kijken... na 10 minuutjes voel je je heerlijk"
"vandaag gatie minder, ik kan niet slapen en ik voel me aftakelen... uurtje of wat geleden was ik nog in een vage roes maar toch een btje scherp, nu koppijn wordt steeds erger, en eten dat zit er voorlopig echt eventjes niet in, me maag begint omhoog te komen, binnen een uurtje of twee een moment... morgen zal het wel niet veel beter zijn"