#1
Slapen na coke lukt mij zelden zonder een benzo.
Yo.. ik en mijn vriendin zijn ook al jaren verslaafd aan 3-mmc. Het is het enige middel dat als je er aan begint er niet meer mee kan stoppen... Continu door tot dat het op is. Af en toe komt het met de post toe, met de corona periode meer.... Zorgt voor veel problemen in huis.. vele depressies.. zotte cravings in 3-mmc ...afkicks.... ruzies... Leugens over drugs .. er superslecht uitzien.. moeten slaappillen pakken om te slapen .. dagen doordoen .. nachten niet slapen....en niet eten... Op werk gebruiken enz enz .. andere drugs gebruiken tegen de kater .,. Als ik er vanaf ben, is het weer mijn partner die durft bestellen en omgekeerd.. .
Taxi... Het is de verslavendste drug die er is. De sex is er wel zalig op.
Hier zijn mijn tips.
Bestel niets meer .
Stokeer geen drugs thuis
Als je perse bestelt doe dan kleine hoeveelheden.
Koop eens wat slaappillen dat je toch 'snachts wat kan slapen.
Probeer doelen voor jezelf op te schrijven. Vandaag ga ik mijn auto leegmaken en mijn mailbox opkuisen
Morgen ga ik biceps trainen
Stort je op gezonde voeding!
Ga bij een sportclub..
Ik heb sinds woensdagdag ook weer 5gram.. nog niet gestopt... Zelfs vandaag een IV shot gezet er van!! Ja dan is het toch een andere drug hoor... šÆ
Enfin soit veel succes hƩ we moeten er door!
Stuur gerust een berichtje als je vragen hebt.
Hoe kan het toch dat 3mmc zoveel verslavender is dan coke ... of lijkt het maar zo...
Ik ben niet zo van de hypesSpeelt misschien ook mee met dat dit momenteel een hype is heb ik zo het idee...
Ja dat laatste klopt. Hoe het komt dat er weer 5 gram is; er was nog eentje op komst van een tijd terug. Meestal bestelt er ene 2 gram.. das dan op in 2 dagen... cravings beginnen.. volhouden... lukt niet, weer bestellen. Zo is het nu al een paar maanden in de saaie corona.Doe dat maar niet! Dan heb je nog een verslaving erbij! Beter stop je op tijd zodat je vanzelf moe wordt.
Serieus? Hoe heb je jezelf dit aangeleerd? Hier begin je toch niet zomaar mee?
Ik zou echt hulp zoeken als ik jullie was. Je bent jezelf kapot aan het maken.
Nee, het is echt zo om oa. de verschillende redenen die al gezegd werden door, daaraan toe te voegen dat het makkelijke te verkrijgen en is en veel goedkoper dan Coke. Ik vind de effecten ook veel beter. NA 3 goeie lijnen coke sta je stokstijf en moet je een dubbele whiskey drinken om je weer wat normaal te voelen.Hoe kan het toch dat 3mmc zoveel verslavender is dan coke ... of lijkt het maar zo...
nou dat ligt dan aan jezelf of aan de kwaliteit van je coke. Ik er vaar dat toch echt anders, net zoals de mensen waarmee ik wel coke gebruikte vroeger.NA 3 goeie lijnen coke sta je stokstijf en moet je een dubbele whiskey drinken om je weer wat normaal te voelen.
Reviews lezen op reddit.. van gasten die zeiden dat je er een heerlijke rush v krijgt en geen kater etc, veek euforie, andere drug,IV gebruik.
Serieus? Hoe heb je jezelf dit aangeleerd? Hier begin je toch niet zomaar mee?
Ja, ik kan er echt niet goed tegen; wordt er dikwijls nerveus en angstig van... nooit gesnapt waarom mensen coke zo leuk vindennou dat ligt dan aan jezelf of aan de kwaliteit van je coke. Ik er vaar dat toch echt anders, net zoals de mensen waarmee ik wel coke gebruikte vroeger.
Of stoppen met IV gebruik omdat dat op Reddit staat.Reviews lezen op reddit.. van gasten die zeiden dat je er een heerlijke rush v krijgt en geen kater etc, veek euforie, andere drug,
Dusja dan wil ik dat proberen. Eergisteren heb ik dan 1 gezet v pff denk rond de 150mg.. ja dat was wel superrelaxed. Ik las verder dat er gasten 200, 250 en 300 mg namen voor IV. Ik probeerde 250mg....
BOINK direct neer op bed niks relax.. heel mijn hoofd begon te draaien en ik begon lichtjes paniekerig te worden.... Lijkt alsof je zo direct op de piek ben van je stuikmente.... ja 't was geen leuke ervaring... zal nooit meer doen dan 150mg.
Heftig! Ging het in 1 keer goed? Ik bedoel, in een ader? Niet bang dat je de pijp uit gaat? Wat vond je vriendin ervan dat je dit deed?Reviews lezen op reddit.. van gasten die zeiden dat je er een heerlijke rush v krijgt en geen kater etc, veek euforie, andere drug,
Dusja dan wil ik dat proberen. Eergisteren heb ik dan 1 gezet v pff denk rond de 150mg.. ja dat was wel superrelaxed. Ik las verder dat er gasten 200, 250 en 300 mg namen voor IV. Ik probeerde 250mg....
BOINK direct neer op bed niks relax.. heel mijn hoofd begon te draaien en ik begon lichtjes paniekerig te worden.... Lijkt alsof je zo direct op de piek ben van je stuikmente.... ja 't was geen leuke ervaring... zal nooit meer doen dan 150mg.
Ik had vroeger als eens 3-mmc geshot. Was toen een heel relaxte ervaring, geen nervositeit zoals bij snuiven en slkken. Nee echt leuk vind ze het niet, mij vriendin
De eerste shot paar keer mislukt, maar dan OK.
Tweede vond ik direct geen ader, maar dan wel... overreed me als een truck.. tbh khad wel even schrik dat verkeerd zou kunnen aflopen.. ik kalmeerde en het beterde.
Als iemand die beide heeft gebruikt, is coke een stuk meer duivels kwa cravings. Coke maakt mensen echt achterbakse ego trippers in een verslaving (was er zelf een) 3-mmc heeft echt een empatisch randje die coke gewoon niet heeft.Hoe kan het toch dat 3mmc zoveel verslavender is dan coke ... of lijkt het maar zo...
Helemaal mee eens, heeft geen after glow.....Ook qua come down is coke erger.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."