Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"honingolie zei: Het feit dat je vriendjes er veel harder op gingen dan jij zegt genoeg over een foute dosering.. @Plimu 4-fluor wil je niet snuiven, en 100mg is dan uberhaupt teveel van het goede Klik om te vergroten... Het feit dat wij veel harder gingen dan zij ( ja ik ben er 1 van) was NIET te wijten aan een foute dosering. Mogelijk is deze 'vervuild' geraakt met 2cb. Komt neer op 2x normale caps a 80mg p/s. En 1 cap met een sterker goedje (wellicht 2cb). Het effect was veeeeel sterker dan 4fmp. Voor mij beter dan MDMA. Energiek, erg love gevoel, intens muziek (echt intens), slecht geheugen en veel buiten adem?. Een vage blur voor iemands ogen zien, zelf ook vaag zijn, beetje sprookjes achtig. Dit effect krijg je niet van veel 4fmp. Een test zou uitwijzen wat er daadwerkelijk inzit. Een 4fmp + 2cb combi lijkt echt extreeem veel op wat wij hebben meegemaakt. Niets is zeker, maar dit was wel de mooiste drugs ervaring die ik heb gehad (en dat wel door een fout, geldt helaas niet voor iedereen)"
"Beste mensen, Ik ga morgen misschien voor het eerst met mijn vriendin wiet roken. Zelf rook ik altijd Amnesia en heb dan gisteren ook 1,5gram gehaald. Nu rook ik het zelf het liefst puur in een pijpje. Is verstandig haar dit ook meteen te laten doen? Als we het heel rustig aan doen? Ze heeft verder nog nooit zelf gerookt. Of kan ik beter een joint draaien? (heeft niet mijn voorkeur) Wat denken jullie? B.v.d."
"Ok, bedankt voor jullie reacties. Ikzelf ben de eerste keer ook goed stoned geweest toen ik van de pijp rookte, al was het geen Amnesia (was geweldig overigens). Ik hoop dat het morgen doorgaat. Zou hem vanavond testen Hoe groot is trouwens de kans dat ze het voelt? Kan het zijn dat ik de eerste keren het niet voelde, omdat het gewoon troep was of omdat je er eerst aan moet wennen?"
"1 a 2 pijpjes per maand. Ik snap niet hoe jullie het volhouden. Als ik heb geblowd heb ik de volgende dag ook zoiets van: Laat nog maar even zitten en ben ik nog lichtelijk vaag. Maar na 7 weken niet meer stoned te zijn geweest heb ik wel weer zin in een flinke sjaak!"
"Wat is veel te veel? Ik vind 3 dagen per week nog teveel. Per persoon verschillend. En dat het geen drugs is? &%#*#&# een eind op joh. Je kunt er knetter van de wereld van raken (vooral met lachgas , verder dan alcohol). Dat je een andere kijk op de wereld krijgt klopt zeer zeker (ik persoonlijk kan meer van de natuur genieten en een mooi zonnetje dan voorheen) Is alcohol wel een drug dan? En nicotine?"
"En wiet niet verslavend? Kom op zeg. Ik ben ook meer van de wiet dan alcohol (duidelijk) ik weet ook de verschillen wel, maar wiet is en blijft een echte drugs hetzij soft hetzij hard. Ook van de wiet zijn er mensen die zich niet echt meer in controle hebben, die denken dat ze alles maar dromen. 3 keer per maand nog altijd beter dan 3 keer per week? Nog even doorgaan> , maar we gaan offtopic, excuus Cheers!"
"Lichamelijk misschien niet, maar geestlijk zijn er zo te lezen wel een heleboel aan verslaafd."
"Alles waar je niet op hoeft te kauwen. Vla is heerlijk, ijs. Chips is ook goed te doen, maar moet je niet net een lachkick krijgen en geen water bij de hand hebben, want dan zit je 5 min met het zerlfde chipje in je mond! :P"
"Ik ben erg benieuwd hoe jullie het vinden om elke dag een joint te roken? Is het dan nog zo leuk? Kan het me haast niet voorstellen"
"Erg frappant dat de TS alles wat tegen zijn gebruik ookal is het goed bedoeld/gebracht keihard tegen gaat , terwijl je het met iedereen die enigszins iets positiefs zegt bijna volledig eens bent, of goed begrijpt. Verder hoef ik er niets aan toe te voegen. Vind wel dat je het mooi hebt beschreven trouwens!"