Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspuurpijpje

puurpijpje

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
ik heb verschillende puurpijpjes, die allemaal ontzettend smerig zijn aan de binnenkant, ik spoel ze meestal uit met warm water, dat helpt wel een beetje, maar zo blijf ik aan de gang

waar kan ik ze het beste mee schoon maken zonder mijn pijp en mijn wiet te vervuilen?
n
nitroLid
Wc borstels, maar dan voor je pijpje! :sunglasses:
c
croppLid
mag ik dan jou tandenborstel lenen?? schrob ik ze helemaal schoon
F
Finesse*Lid
Hij bedoelt van die kleine wc-borstelige dingetjes, in miniatuurversie.
M'n vader gebruikt ze voor z'n gebit, maar denk dat je er dan ook wel een pijpje mee kan schoonmaken. :grin:
c
croppLid
waar haal ik die?
k
katerdekatLid
Ik denk dat ze een Ragertje bedoelen,, gewoon drogist,, ik moest ze gebruiken toen ik een beugel had als alternatief voor flosdraad. ik weet niet of ze sterk genoeg zijn om iets mee schoon te schrobben maar ze zijn iets van 1,50 voor 10 ofzo dus het is het proberen waart eh :P
D
DrippToneLid
gewoon uitkoken die pijp, en anders beetje pure alcohol om het schoon te krijgen.
Je kunt ook een stuk ouwe lap nemen en die door je pijpje heen halen, met een ijzerdraad, of je maakt een lang en dun stuk stof en poetst er zo doorheen..
c
croppLid
katerdekat zei:
Ik denk dat ze een Ragertje bedoelen,, gewoon drogist,, ik moest ze gebruiken toen ik een beugel had als alternatief voor flosdraad. ik weet niet of ze sterk genoeg zijn om iets mee schoon te schrobben maar ze zijn iets van 1,50 voor 10 ofzo dus het is het proberen waart eh :P
Klik om te vergroten...
dankje

DrippTone zei:
gewoon uitkoken die pijp, en anders beetje pure alcohol om het schoon te krijgen.
Je kunt ook een stuk ouwe lap nemen en die door je pijpje heen halen, met een ijzerdraad, of je maakt een lang en dun stuk stof en poetst er zo doorheen..
Klik om te vergroten...

waar kan ik ethanol kopen en wat kost dat ongeveer?

kan ik meteen hash olie maken
D
DrippToneLid
Zelf destileren? Heb je meteen leuke nieuwe hobby. Anders kun je bij de apotheek terecht. Of als je iemand kent die in het ziekenhuis werkt, mij pa neemt altijd een flesje alcohol speciaal om mee schoon te maken mee.
c
croppLid
DrippTone zei:
Zelf destileren? Heb je meteen leuke nieuwe hobby. Anders kun je bij de apotheek terecht. Of als je iemand kent die in het ziekenhuis werkt, mij pa neemt altijd een flesje alcohol speciaal om mee schoon te maken mee.
Klik om te vergroten...

ik was bij de etos geweest maar daar hadden ze het niet

mijn zus werkt in het ziekenhuis dat is wel een goede

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."