#1
Hallo leden.
ZOmeteen beginnen ik en een maat van mij (SKUNK) met een avondje trippen.
met Oranje kersen.
We zullen kijken of we de kracht er voor hebben wat stomme onzinige dingen te beschrijven, die we strax voelen en meemaken.
Groeten, en maby tot soo

ZOmeteen beginnen ik en een maat van mij (SKUNK) met een avondje trippen.
met Oranje kersen.
We zullen kijken of we de kracht er voor hebben wat stomme onzinige dingen te beschrijven, die we strax voelen en meemaken.
Groeten, en maby tot soo


