Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
i.c.m. 2ct7 kan het leiden tot het serotonine syndroom, ik weet niet of dit met 2cb ook het geval is..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2cb is wel aardig corrosief geloof ik, dus fijn zal het niet zijn voor je mond.
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Atropa,
Zoals jij het beschrijft, geweldig, dit moet een superervaring zijn :hearteyes: Ik wacht het juiste moment nog steeds af om ze te gaan nemen.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is 2CB illegaal? Het is niet te krijgen in smartshops neem ik aan, of wel? Dus je moet het via een dealer krijgen, hoe weet je dan of het de goede docering is of dat het wel 2CB is? Dat kan toch niet, je kan dat niet zeker weten, of wel?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bwaah balen dat ik daar mooi te laat mee ben, niks meer te bestellen op internet :( of zoek ik niet goed?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
esth0r zei:
nuff said.
Klik om te vergroten...

niet echt, verklaar u nader? Als je 'bad' wilt gaan op 2c-b moet je naar mijn mening een flinke dosis tot je nemen..
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
sky zei:
esth0r zei:
ik heb dit weekeind voor het eerst 2cb gedaan, beviel me prima, pas wel op dat je goed blijft drinketn etc(zoals met alles) want we gingen allemaal bad toen we voor erik de ambulance moesten bellen.

nuff said.
Klik om te vergroten...

:confused:

Wat gebeurde met Erik, had dit met 2cb te maken?
Klik om te vergroten...

nou, bij andere drugs heb ik (en erik ook) altijd wel het besef dat ik een beetje voor mezelf mneot zorgen door genoeg water te drinken etc.
bij 2cb was dit neit het geval en kreeg erik door uitdroging een soort epileptische aanval ofzo.

waar ik op doel is dat je net iets beter voorbereid moet zijn als normaal.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Krijg je van 2cb een kater??
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee van 2cb krijg je geen kater of crash zoals bij xtc.
Best leuk spul hoor 2cb :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
4 fmp zei:
Nee van 2cb krijg je geen kater of crash zoals bij xtc.
Best leuk spul hoor 2cb :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik krijg nooit een kater van trip drugs :P ! Niet van lsd, niet van paddo's en een beetje van 2cb :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Aaiit, dan ga ik hier ook maar eens naar op zoek. In het Groningse boeren drugswereldje waar ze alleen speed pillen en coke kennen :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Overcome zei:
Haha, yes, ik heb m'n 2CB capsules binnen, 20MG :), morgen avond is het zover!, ik maak wel een trip report! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Have fun :hearteyes:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow, ik zit nu midden in de trip, alles is 1 grote chaotische lichtshow, beneden zitten mensen ook keihard te spacen van 2cb, we hadden net opeens ruzie buiten, omdat we mensen "aan zaten te kijken" huh, nja 1 grote chaos hierzo, ik maak morgen wel een trip report, ik was benieuwd of ik nog kon typen maar het lukt wel maar het is niet zo heel erg leuk
T
Tripper 25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wil heel graag een keer 2-CB doen maar voor mij is het tot nu toe nagenoeg ontvindbaar geweest in Den Haag en omstreken. Verder lijkt het me wel een relaxt tripmiddel.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
kijk uit naar je repport
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#17
het word hier stil aan tijd dat ik dat spul ook eens kan binnenhalen,leuke verhalen hier :grin:

hoop voor binnenkort :wave: :hearteyes:
p
psywell_3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-b is als een mix tussen de effecten van LSD en MDMA,De visuals zijn veel kleurijker als op lsd of paddo's,maar de mentale effecten zijn heel mild,ik zou 2C-b in gelijk welke situatie kunnen nemen(mischien niet willen).
2C-b heeft een nogal zware lichamelijk effect die sommige mensen niet prettig vinden,ik vind het zalig
De trip is heel speels in vergelijking met de serieuzere karakter van paddo's en lsd,en je kunt je trip heel gemakkelijk besturen,DE perfecte beginner's trip of voor personen die niet goed tegen trippen kunnen+ 2C-b is heeel leuk
Als je 2cb snuift is de dosis 3 keer kleiner als de orale,en komt de effect bijna direct op,wel hevige neuspijn(ik heb er persoonlijk nooit veel last van gehad,mijn vrienden daarintegen wel),wel oppassen voor overdosis,een vriend van mij heeft ooit 2cb vergist met speed en had een hevige dosis binnen,hij kon even goed dood geweest kunnen zijn,maar dat is ook waarom de meeste sterfte's van 2cb veroorzaakt worden door het snuiven ervan en meer specifiek het vergissen met andere poeders,mijn advies is als je het snuift proef eerst wat op je tong voor de zekerheid.
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#19
psywell_3 zei:
2C-b is als een mix tussen de effecten van LSD en MDMA,De visuals zijn veel kleurijker als op lsd of paddo's,maar de mentale effecten zijn heel mild,ik zou 2C-b in gelijk welke situatie kunnen nemen(mischien niet willen).
2C-b heeft een nogal zware lichamelijk effect die sommige mensen niet prettig vinden,ik vind het zalig
De trip is heel speels in vergelijking met de serieuzere karakter van paddo's en lsd,en je kunt je trip heel gemakkelijk besturen,DE perfecte beginner's trip of voor personen die niet goed tegen trippen kunnen+ 2C-b is heeel leuk
Klik om te vergroten...
Dit klinkt echt helemaal te gek! Alle bezwaarlijke punten die ik (persoonlijk) bij paddo's en lsd heb zijn hier veel milder of afwezig. Ik hoor er ook alleen maar mooie verhalen over in m'n omgeving. Dit ga ik zeker weten op korte termijn proberen! :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
de prijs van tante sjaan hier was volgens mij 180€

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."