#1
de thc in wiet en hasj lost op in dierlijk vet.
Volgens mij is 1.5 veel te veel en zeker als je geen gewenning hebt aan THC..DrippTone zei:Als je redelijke hasj heb is 1,5 gram voor 1 persoon meer dan zat. Zul je lekker op spacen.

DrippTone zei:Whaha, heb ik dan een te hoge tolerantie ofzo? :P
Heb dat draaien en tollen pas als ik 2,5gr hasj naar binnen werk, en is toch echt goeie hasj.
Meestal doe ik gewoon 1,5gr nemen, en dan ben je 5 uur goed stoned. Heerlijk![]()
DrippTone zei:Nee heb het echt over oraal in nemen. 1,5 gr en dan ben ik 5 tot 6 uur goed kneiter.![]()
Maar niet buiten sporig ofz, 2gr of meer is teveel voor mij.
Van wiet neem ik meestal maar een gram, op een of andere manier ga ik daar sneller spaced out van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."