Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? alcohol wiet en hasj xtc en 1 keer speed. ben wel van plan nog meer verschillende drugs te gebruiken, maar heb nog een heel leven voor me. alles op z'n tijd"
"alcohol en salvia, voor de eerste keer. Ik kreeg niet t gewenste effect, volgend weekend nog maar eens proberen"
"alcohol nicotine"
"heroine, rommel.."
"geweldig topic. ik heb vaak dat als ik geblowt heb dat ik dan letters van woorden omwissel. ik kan dan ook zooo hard lachen om die versprekingen. zaterdag nog: een vriend van me had een geweldig verhaal in zijn hoofd (dacht hij zelf) dus moest hij een potlood en papier hebben. ik ging dat ff halen en kwam terug, zeg ik zo: ik heb ook een sluntenpijper mee genomen. (puntenslijper) ik heb daarna echt een uur in een deuk gelegen"
"energiedrank of energy drink :P als je het veel samen drinkt krijg je wel een gruwelijke droge bakkes de volgende morgen. Alcohol droogt je lichaam al uit en die energiedrank helpt daar nog een handje bij mee."
"bij een vrouw liefst kaal of streepje, maar zeker geen huge bos haar. en bij mezelf hou ik het gewoon netjes kort en me zak scheer ik. :P"
"nog nooit gedaan, ik heb eigenlijk nooit behoefte aan seks als ik xtc gebruik. een maat van me had wel een keer dat een meisje met hem mee naar huis ging, maar hij kreeg z'n pik toen niet omhoog door de xtc. Ze deed erg haar best maar hij had niet gezegd dat ie xtc had gebruikt, dus dat meisje zal ook wel gedacht hebben"
"Tsja praten.. zeggen dat je het zo niet verder wil, confronteer hem met zijn daden. dat klinkt best logisch en makkelijk allemaal, lijkt me ook niet dat je het nog niet geprobeerd hebt en ik snap ook wel dat het moeilijk ligt, maar volgens mij kunnen we jou niet meer raad geven. Als er niet meer valt te praten en als hij jou niet wil begrijpen en telkens opnieuw voor de coke of crack kiest in plaats van jou, dan zit er toch echt niet veel anders op.. laat hem gaan, hij sleurt je alleen mee naar de klote!"
"waarom staat er niet: dodelijke alcohol in de omloop"