Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Echt stuiptrekkingen niet... Ik heb wel eens dat ik aan het einde van een avondje MDMA dat ik niet helemaal de controle heb over m'n motoriek... (ik betrap mezelf wel eens op een soort van "robotwalk" ) Maar das een redelijk normaal verschijnsel volgens mij..."
"Axxess zei: Damn had beter me best moeten doen op school vroeger... Klik om te vergroten... Zeg dat wel... Heb scheikunde direct laten vallen toen het kon... blu zei: Ik denk dat er in de loop van de jaren iets in het productieproces van MDMA is veranderd, waardoor de verhoudingen tussen S-MDMA en R-MDMA anders liggen, waardoor we tegenwoordig meer S-MDMA (wat heviger maar ook korter werkt) in onze pilletjes hebben zitten... Klik om te vergroten... Begrijp ik het goed als ik zeg dat de gebruiker nu gewoon beter moet doseren dan vroeger?"
"Ik zou ook de melatonine laten zitten. Raakt je lichaam alleen maar meer van in de war en het helpt nauwelijks bij het in slaap komen. Beste tip voor het in slaap komen is om gewoon niet te lang bij te nemen. Als je op tijd stopt dan ben je daar de volgende blij mee. En natuurlijk geen speed o.i.d. er bij nemen."
"Rond de 5 stuks volgens mij... En dan wel gewoon mdma units van rond de 80-100mg Rare met x is altijd dat ik altijd weet met hoeveel ik begon maar vergeet hoe veel ik heb bijgenomen. Maar meer dan 5 zullen het niet zijn."
"Ollemann zei: Ik denk dat ik een stuk of 60-70 pillen weggekauwd heb (waarvan ongeveer 50 mephedrone pillen waren), en nog enkele grammetjes pure mdma heb gedipt. Best slecht eigenlijk. Olle Klik om te vergroten... Wel een flinke hoeveelheid Wat is nou de reden dat je mephedrone pillen neemt ipv mdma? Schaarste?"
"Mooie tripreport Guus! Heb nog nooit gehoord van iemand de de eerste keer xtc in zijn eentje deed, maar als ik het zo lees dan was het een top feestje voor je! Van zo'n leuke report krijg ik d'r meteen weer zin in :P Twee tips: 1 - Neem echt niet te vaak en niet te veel, anders raak je het gewend en dan wordt het minder leuk. 2 - Probeer het eens in gezelschap, das toff."
"Ga nou gewoon slapen pannenkoek! Je gaat stuk en dat lichaam en die kop van je moeten nog langer mee."
"Goedzo! Komt wel goed. Beter geen alcohol ook inderdaad. Alcohol kan bij sommige mensen ook deprimerend werken. Als ik met mijn vriendin vrijdag en zaterdag aan de zuip ga dan is het zondag standaard janken .Kan ik de klok op gelijk zetten. Hilarisch. Gelukkig niet zo erg als bij xtc. Daarom ben ik ook een beetje huiverig om met haar xtc te proberen."
"atbboy zei: mrreno zei: Jij hebt ook een beetje teveel van die snoepjes gesnoept zo te lezen, hoe wou die in 2001 aan dubbele mitsus van 2007/2008 komen? .... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... check."
"Oom Klaas zei: Vorig weekend at ik op de pillen nog 3 grote broodjes shoarma, wat neerkomt op zo'n 6 a 700 gram shoarma. Klik om te vergroten... Oom Klaas, seriously... HELD 600 a 700 gram shoarma terwijl je van je stoel zit te knetteren? Praise the lord!!! Kon ik het maar naar binnen krijgen als ik x in me mik heb, zou geweldig zijn, ik ben gek op shoarma. Zou trouwens ook een hilarisch gezicht zijn denk ik want bij 250mg mdma wil die onderkaak wel."