Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFeestje gedaan --> XTC EN MDMA review

Feestje gedaan --> XTC EN MDMA review

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die kramp in je nek komt toch denk ik door de mdma, niet door het roken. Die steken in je borst misschien wel.

Zeker weten doe ik het echter niet.

Olle
B
BorisDudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi peepz

Vorig weekend op feestje Heb ik 1 BYY (eerste batch) en 1 cap (120mg) op een tijdspanne van 8uur gebruikt en op 't einde was ik nog een beetje aan het gaan. Maar het was zeeeeeeeer geslaagd!

Enige wat ik zou willen weten (en of jullie dat ook al gehad hebben):
- Dat jullie niet veel herinneren van de vorige avond? Je weet wel dat je leuk gespaced hebt, niet te licht, niet te zwaar... Ik ben niet out gegaan heb 1 a 2 bodempjes vodka gedronken de rest Redbull/water/cola. Voelde me perfect/goed, maar ik herinner me de dag erna/vandaag niet zo gek veel meer... Enkel flarden of wanneer iemand erover verteld :confused: :confused:

- Bij de inname van mijn Cap (2u30 na mijn blauwe ying yang) kreeg ik plots lichte steken in mijn borstkas en werd in de rechterkant van mijn hals precies een spier/zenuw dichtgeknepen, het gevoel dat eraan wordt getrokken. Dit is na 20min overgegaan, de rest van de avond geen last meer gehad. Iemand die dit al heeft meegemaakt? of weet wat dit is?

Groetjes
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het weinig herinneren herken ik wel, dit heeft iedereen wel denk ik. En hoe langer geleden het word, hoe vager het beeld van de avond :( (dat is altijd wel zo natuurlijk, maar met een avondje op mdma merk ik dit toch wel in grotere mate)
Die steken in je borst kunnen misschien komen doordat je veel hebt gerookt? Weet nietof dit het geval is, maar als ik veel rook heb ik daar soms ook last van. Anders zou het misschien kunnen zijn doordat je hart wat harder te keer gaat?
B
BorisDudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
iSmokex zei:
Het weinig herinneren herken ik wel, dit heeft iedereen wel denk ik. En hoe langer geleden het word, hoe vager het beeld van de avond :( (dat is altijd wel zo natuurlijk, maar met een avondje op mdma merk ik dit toch wel in grotere mate)
Die steken in je borst kunnen misschien komen doordat je veel hebt gerookt? Weet nietof dit het geval is, maar als ik veel rook heb ik daar soms ook last van. Anders zou het misschien kunnen zijn doordat je hart wat harder te keer gaat?
Klik om te vergroten...

Idd, ik heb enorm veel gerookt! Ben eigenlijk enkel een roker als ik opstap ga, en als ik gebruik heb rook ik (eigenlijk) veel te veel. Heeft denk ik met stuff te maken... aangezien ik geen roker ben had ik niet de connectie pijn en roken gelegd... Dus ik zal teveel gerookt hebben? Wist niet dat dit door roken kon gebeuren... sigaretje opsteken was idd wel iedere keer het geval :confused:

Thx voor je antwoord!
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
BorisDude zei:
iSmokex zei:
Het weinig herinneren herken ik wel, dit heeft iedereen wel denk ik. En hoe langer geleden het word, hoe vager het beeld van de avond :( (dat is altijd wel zo natuurlijk, maar met een avondje op mdma merk ik dit toch wel in grotere mate)
Die steken in je borst kunnen misschien komen doordat je veel hebt gerookt? Weet nietof dit het geval is, maar als ik veel rook heb ik daar soms ook last van. Anders zou het misschien kunnen zijn doordat je hart wat harder te keer gaat?
Klik om te vergroten...

Idd, ik heb enorm veel gerookt! Ben eigenlijk enkel een roker als ik opstap ga, en als ik gebruik heb rook ik (eigenlijk) veel te veel. Heeft denk ik met stuff te maken... aangezien ik geen roker ben had ik niet de connectie pijn en roken gelegd... Dus ik zal teveel gerookt hebben? Wist niet dat dit door roken kon gebeuren... sigaretje opsteken was idd wel iedere keer het geval :confused:

Thx voor je antwoord!
Klik om te vergroten...
Ja dat zie je eigenlijk wel terug bij bijna elke xtc gebruiker, als je van de kaart bent lekker door paffen. Maarja, het smaakt en voelt dat ook zo heerlijk aan heh :grin: Maar omdat je zegt dat je wel veel hebt gerookt, kun je er denk ik wel van uit gaan dat het daar door komt :)
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ha, ik heb precies hetzelfde gehad deze vrijdag! Niet die steken dan, maar het niet kunnen herinneren. Heb ongeveer 200 mg mdma op (ook blauwe ying-yangs trouwens), kan me niet herinneren dat ik superhard ging, maar kan me verder ook vrij weinig van de avond herinneren :|
Baal er best wel van, heb dit nog nooit gehad. Weet af en toe nog flarden van gesprekken, maar er zijn ook gewoon zswarte gaten... En ik was niet eens op een feestje!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blackouts van xtc ken ik alleen in combinatie met alcohol... Misschien toch die 2 bodempjes vodka die je erbij hebt genuttigd? Ook al lijkt het misschien weinig en merk je daar normaal gesproken weinig van, in combinatie met xtc kan het soms toch heel anders vallen.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb vaak bij mdma sowieso wel gaten in mijn geheugen. Ook als ik braaf aan de fanta ben gegaan daarnaast.

Geen echte blackouts, maar ik kan nooit de hele nacht voor de geest trekken, vooral de sfeer, en inderdaad, herinneringen die anderen ophalen.

Olle
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaten in 't geheugen na mdma komt me bekend voor, en ik drink maximaal 2 bier erbij.
Maar na een weekje schiet dan alles me opeens binnen, ook wel leuk :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat bij mij altijd wel helpt, is als ik na een feest de livesets luister, als ze te krijgen zijn dan.
Schieten er altijd herinneringen naar boven!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, herinneringen moeten getriggered worden, of moeten langzaam weer terugkomen. Al heb ik ook wel een keer echte blackouts gehad. Dat viel me toen op het feest zelf al op. Dat was wel bizar, en ook niet echt prettig.

Verkeerd afgewogen bommetje. :(

Olle
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harderstyles zei:
Wat bij mij altijd wel helpt, is als ik na een feest de livesets luister, als ze te krijgen zijn dan.
Schieten er altijd herinneringen naar boven!
Klik om te vergroten...

als ik iets niet herinner dan is het de muziek wel. 1/2 echt vette nummertjes maar dat is dan ook echt alles
m
mrrenoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat herken ik heel goed.
Ik ben geen stevige roker maar ik paf ook zo twee pakjes weg als ik m op heb.
En als je normaal niet zo veel rookt dan krijg je redelijk snel last, althans dat heb ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."