#1
Die kramp in je nek komt toch denk ik door de mdma, niet door het roken. Die steken in je borst misschien wel.
Zeker weten doe ik het echter niet.
Olle
Zeker weten doe ik het echter niet.
Olle
iSmokex zei:Het weinig herinneren herken ik wel, dit heeft iedereen wel denk ik. En hoe langer geleden het word, hoe vager het beeld van de avond(dat is altijd wel zo natuurlijk, maar met een avondje op mdma merk ik dit toch wel in grotere mate)
Die steken in je borst kunnen misschien komen doordat je veel hebt gerookt? Weet nietof dit het geval is, maar als ik veel rook heb ik daar soms ook last van. Anders zou het misschien kunnen zijn doordat je hart wat harder te keer gaat?
Ja dat zie je eigenlijk wel terug bij bijna elke xtc gebruiker, als je van de kaart bent lekker door paffen. Maarja, het smaakt en voelt dat ook zo heerlijk aan hehBorisDude zei:iSmokex zei:Het weinig herinneren herken ik wel, dit heeft iedereen wel denk ik. En hoe langer geleden het word, hoe vager het beeld van de avond(dat is altijd wel zo natuurlijk, maar met een avondje op mdma merk ik dit toch wel in grotere mate)
Die steken in je borst kunnen misschien komen doordat je veel hebt gerookt? Weet nietof dit het geval is, maar als ik veel rook heb ik daar soms ook last van. Anders zou het misschien kunnen zijn doordat je hart wat harder te keer gaat?
Idd, ik heb enorm veel gerookt! Ben eigenlijk enkel een roker als ik opstap ga, en als ik gebruik heb rook ik (eigenlijk) veel te veel. Heeft denk ik met stuff te maken... aangezien ik geen roker ben had ik niet de connectie pijn en roken gelegd... Dus ik zal teveel gerookt hebben? Wist niet dat dit door roken kon gebeuren... sigaretje opsteken was idd wel iedere keer het geval
Thx voor je antwoord!
Harderstyles zei:Wat bij mij altijd wel helpt, is als ik na een feest de livesets luister, als ze te krijgen zijn dan.
Schieten er altijd herinneringen naar boven!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."