Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vrijdag 23 januari was het zover. Ik zou met een grote groep vrienden naar Paradiso in Amsterdam gaan. Een feestje waar een aantal al waren geweest en een aantal nog niet. Aangezien wij met een aantal vrienden op Loveland NYE XTC hadden gebruikt hadden we het leuke idee het weer te gaan doen. Op het laatste moment was het erg lastig om eraan te komen maar mr.X kwam met het verlossende belletje dat het was gelukt. Om 8 uur met de trein naar Amsterdam om daar in het appartement van J1 te chillen. Aangekomen op het station stapte mr.X, F en W in. Mr.X liet het zakje zien en ik merkte dat iedereen er zin in had. Weer een spannend gevoel en we verheugden ons er erg op. Aangekomen in Amsterdam even gechillt. Bij J1 konden we niet erg lang blijven dus we besloten te gaan lopen door Amsterdam. Langs de wallen nog even een jointje gerookt en gekeken naar het vrouwelijk schoon. Als ervaren smokers niet echt onder de indruk van het jointje en zo liepen we een beetje high naar het leidscheplein. Paradiso was nog niet open dus we besloten even ergens wat te gaan drinken. Inmiddels hadden nog meer vrienden zich aangesloten bij de groep en we hadden er zin in. Het was half twaalf en twaalf uur zou paradiso open gaan. Met een aantal jongens het eerste halfje gedaan. Op weg naar Paradiso; Daar aangekomen bleek het nog niet open te zijn. Echter waren wij het begin van de rij dus geen enkel probleem. Vlak voor we naar binnen konden voegde C en I zich toe aan de groep alleen sloten niet bij ons aan in de rij. Iets over twaalven konden wij naar binnen. Jas opgehangen, beetje om ons heen gekeken besloten we naar de lounge te gaan. Relaxte ruimte waar je prima wat tijd door kon brengen. I en C stonden achter in de rij en daar waren we op aan het wachten. Om kwart voor 1 voelde ik nog niet erg veel en besloot ik om samen met mr.X en J nog een halfje achterover te gooien. Om 1 uur kwamen C en I binnen en ik voelde al aardig wat adrenaline stromen en er begon hier en daar wat te tintelen. Het was I z’n eerste keer en iedereen vond het leuk om I te zien gaan. I was nog een beetje zenuwachtig maar ik begon m al lekker te voelen. mr.X merkte het al duidelijk en ging uitgestrekt op de bank liggen, hij zei dat ie in een volmaakte houding lag. W deed het na en was het met mr.X eens. Ik kreeg een smsje en ik stond op om m’n telefoon uit mijn broek te halen. Op dat moment sloeg het in. Ik tilde mijn benen op en voelde eigenlijk niets ervan, alsof mijn benen eerst volle colaflessen waren en ze nu leeg waren. Ik hoorde in de lounge een lekker house beat en besloot maar is even de benen te gaan strekken. De moves voelde alweer lekker soepel aan. Ik besloot met B even een peukie te gaan roken in de rookruimte ( 2 trappen omhoog ) Tien seconden later stond ik met B in de rookruimte te lachen om het feit dat we zo snel boven waren. Tijdens het roken geen moment stil gestaan. Beneden gekomen gelijk weer naar boven voor nog een peukie. Na nog een kwartiertje in de lounge gechillt te hebben gingen we feesten. Achter de deuren van de zaal hoorde je een doffe beat vandaan komen. De deuren gingen open en het was precies zoals mr.X het had uitgelegd. De muziek kwam tien keer beter binnen, de lichten, de grote tv schermen, het hoge plafond, PRACHTIG . Heerlijke sfeer en ik voelde me echt een Koning. Muziek was heel chill en dat merkte ik terug in de dansmoves. Ik ging als een tierelier . Het was net als onze eerdere paddo ervaringen echt een avontuur. Heen en weer lopen van de zaal naar de lounge en van de lounge naar de rookruimte. Nog even naar de WC want het nodige water werd gedronken. I wiens eerste keer het was ging ook lekker uit z’n dak. In de lounge werd mij vertelt dat het handig was als ik de enige zonnebril die aanwezig was op zou zetten. Ik verbaasde me en ging naar de WC. In de spiegel zag ik een hoofd met 1 gefronste wenkbrauw en ogen die alle kanten opgingen, herkauwend als een koe. Toch maar handig die zonnebril, niet dat het me heel veel kon schelen of iemand het zou zien maar toch. Rond half 4 begon het nootje uit te werken en mijn benen werden zwaar. Dit was het moment waarop ik samen met I en C op het balkon stond te bouncen. C voelde zich niet lekker en verkondigde braakneigingen. Hij nam plaats op een stoel en I en ik gingen lekker door. Mijn benen werden zwaar en het was niet heel relaxt. Op de een of andere manier een glas water bemachtigt, gevraagd hoe het met C ging en I en ik tikte allebei nog een halfje. Na 5 minuten begon ik eigenlijk alweer lekker te gaan. In het motto van alles moet op ook, nog maar het laatste halfje gedaan. Het was een druk SMS verkeer om elkaar op de hoogte te houden van waar ze waren. Even later stond ik met I, mr.X, J1, J2, B, W en C te bouncen benden in de zaal. Ik ging keihard en voelde me net koe zo stond ik te kauwen en te malen. De muziek was erg relaxt dus ik besloot maar even met m’n ogen dicht tegen het podium aan te leunen. Een aantal keer soort van ‘weggevallen’ waarna ik mijn ogen opende en me heel even moest afvragen waar ik was. Was even raar maar het besef dat ik de avond van m’n leven had kwam alweer snel terug. Het feest liep tegen het einde aan en mr.X had nog één nootje bewaard en was zo gul die met mij te delen. Allebei halfje naar achter en genieten van het laatste halfuurtje heerlijkheid. Vanaf het moment van binnenkomst ongeveer 40 glazen water gedronken( achteraf was dat heel dom maarja). Veels te veel maar het verlangen was groot. Het laatste halfuur was helemaal te gek en om 5 uur ging de tent dicht. Erg jammer, iedereen was van mening dat het nog wel tot 8 mocht duren. Buitengekomen even rustig naar het Centraal gelopen. De trip begon uit te werken bij iedereen, behalve bij mij. Ik tripte m vol en ging met de iPod van J nog even flink bouncen slenterend over de Amsterdamse straten.. Na nog 2 uur rondslenteren door Amsterdam besloten wij de trein terug te pakken. Fietstochtje terug vanaf het station richting huis was voor mij en I geen enkel probleem.. 9 uur ons mandje in en half 2 ’s middags weer wakker…na een ontbijtje voelde ik me eigenlijk prima alleen ik was te lui om ook maar een peuk op te steken. Tot op heden 2,5 dag later ben ik nog steeds duf… Geen enkel probleem want deze avond vergeet ik nooit meer.. Ik verheug me nu al op de volgende keer. ff een maandje gezond doen en dan kan ie wel weer:P"
"Ik ken NERGENS iets over de gezondheidsrisico's die aan dmt kleven vinden. Weet iemand wat die zijn?"
"KoxBox zei: Coldie1986 zei: Voor mij geen truffels meer.. Het grootste verschil tussen truffels en paddo's is voor mij dat paddo's lekker op te knabbelen zijn en truffels zijn echt f*cking zuur en goor. Ga bijna over m'n nek als ik er weer aan denk.. Ook drinken en eten is goor na een bakje truffels. Ik blijf wel bij heerlijke paddo's met een lekker stukje chocolade.. :P Klik om te vergroten... Dan ben jij toch wel een uitzondering . Normaal vinden de meeste dat truffels vele malen beter smaken dan paddestoelen. Ik heb nog geen truffels gegeten maar iets smerigers dan gedroogde paddestoelen kan ik me niet inbeelden... Klik om te vergroten... Wat dacht je van natte paddestoelen, daar zitten nog van die schimmels op ook Ik kan iedereen HEEL STERK aanraden van de truffels, thee te trekken. gewoon een pannetje op een laag vuurtje, truffels erin en dan even laten trekken. De voordelen zijn dat je de vieze smaak helemaal niet meer proeft, je krijgt veel minder bodyload dat vreemde gevoel in je buik. En het was in vergelijking met de keer dat ik het gewoon at een veel intensere ervaring. Het was toen ik er thee van had getrokken bijna niet van de originele paddo's te onderscheidden."
"Ik heb ook nooit een volwaardige salviatrip gehad, wel al een stuk of 4-5 keer gedaan. eerst 5x daarna 10x toen 20x en vorige week voor het eerst 40x. Met het 20x extract had ik voor het eerst dat het effect (behalve de lachkick en dat prikkelende gevoel) duidelijk werd. Ik kon moeilijk dingen onderscheiden, dus als ik naar iemand keek die op de bank zat, had ik het gevoel dat de bank en de kleding waar de persoon 'in' zat, uit 1 geheel bestonden. En ook dat verhoudingen van objecten niet kloppen. Zo kan je het gevoel hebben dat in een kleine kamer, iets is dat zo groot is dat er op de aarde geeneens ruimte voor zou zijn. De laatste keer (40x) was het intenst, wat ik net omschreef, merkte ik dit keer het duidelijkt. En elke keer gebeurde er iets, waardoor het in het kwadraat raarder werdt, en moeilijker uit te leggen. MAAR het duurt elke keer maar iets van 2 minuten terwijl er wordt gezegd dat het effect 15min. ongeveer aanhoudt. Op youtube filmpjes zie je ook altijd mensen volledig uit hun plaat gaan, wat ook meestal behoorlijk lang aanhoudt. Moet je voor dit lange effect het gewoon vaker hebben gedaan? of is het iets anders. Het kutte is dat het zo duur is, in verhouding met hoe kort de trip duurt"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone laten we het simpel houden: 'CYCLO'"
"haha henk zeker? en die shit heb ik altijd aan het eind van de avond. Maar je weet toch dat het nep is. Vooral in donkere ruimtes, als je iets niet goed/half ziet verzinnen je hersenen er de rest bij en dat kan van alles zijn."
"maar je maakt changa zelf?of koop je het in de smartshop? of koop je alleen die kruiden in de smartshop ofzo en dan zelf dmt erbij gooien?"
"ja gewoon van een of andere dude dus? die het zelfmaakt.."
"kom op zeg er zijn toch genoeg mensen op het forum die dat doen, ik ben ook wel benieuwd.."
"shokora zei: Goede visualisatie, misschien dat mensen het eindelijk eens begrijpen als het niet meer zo abstract is. Hopelijk hoef ik dan eindelijk mijn moordneigingen niet meer te onderdrukken wanneer 1 of andere proleet weer volhoudt dat hij 'toch niets te verbergen heeft'. T_T Maar goed, het is inderdaad waar dat het met deze maatregelen ook zo werkt. Er worden langzaam een heleboel kleine dingetjes verboden die op zichzelf geen reet voorstellen, maar wat de korte-termijngeest van de gemiddelde mens niet kan bevatten is dat er langzaam een heel netwerk van 'kleine dingetjes' wordt opgebouwd. Met als resultaat dat straks hele delen van de persoonlijke vrijheid weg worden gesloopt. Ik blijf me elke dag maar weer afvragen waarom mensen in godsnaam voor dit soort plannen zijn. Het kan toch niet zo zijn dat die mensen echt denken dat er een gigantsiche dreiging van terrorisme, drugs, geweld en god weet wat is? Zijn de mensen dan echt zo fucking makkelijk te manipuleren? Klik om te vergroten... Ja dat zijn ze Het zal niet lang meer duren voor we, onder het mom van de veiligheid, al onze vrijheden zullen moeten opgeven om nog mee te kunnen draaien in de maatschappij."