Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverse salvia

verse salvia

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog even een vraagje: hoe zit het met de dosis range van gedroogde salvia bladeren om te roken?
Want ik kan het alleen vinden over verse bladeren en de extracten.
Alvast bedankt. :)
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg zo meteen wat verse gedroogde salvia bladeren in mij handen. Maar ik heb geen idee wat ik ermee ga doen. Ik dacht eerst aan kauwen, maar de smaak zou niet echt prettig zijn omdat het roken van salvia nog nooit echt een geslaagde trip is geworden bij me.

wat zouden jullie doen?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het dus gerookt, het voelde alsof er iets mij tegenhield om mezelf volledig los te laten. Er drukte iets op me wat me hier op de wereld hield. Dit had ik ook de eerste keer LSD, 4 uur had ik hetzelfde gevoel, maar toen kon ik me loslaten. Met salvia lukte me het niet deze keer :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verse gedroogde? Hoe doe je dat? Ik neem aan dat je gedroogde bedoelt. Ik zou ze roken, je hoort ook wel verhalen over kauwen, maar roken is beter denk ik. Het feit dat het de eerste tig keer niet werkt zou je niet mogen ontmoedigen. Maar dat zou het mij wel doen. Met plantjes of bladeren zou ik het wel blijven proberen, maar elke keer die extracten kopen, misschien voor niets, dat gaat te ver.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als roken niet werkt.. zou je best kauwen een keer kunnen proberen toch?
Bladeren roken werkt naar mijn weten minder dan de extracten..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
ilyas zei:
Ik heb het dus gerookt, het voelde alsof er iets mij tegenhield om mezelf volledig los te laten. Er drukte iets op me wat me hier op de wereld hield. Dit had ik ook de eerste keer LSD, 4 uur had ik hetzelfde gevoel, maar toen kon ik me loslaten. Met salvia lukte me het niet deze keer :(
Klik om te vergroten...
Klinkt best bekend, ik heb ook eens iets soortgelijks gehad. Ik had heel sterk het gevoel dat iets of iemand me kwam halen vanuit een bepaalde hoek in de kamer. De hele kamer begon te schudden en het voelde alsof ik elk moment afgeschoten kon worden, maar het lukte net niet ofzo.. inderdaad alsof iets me tegen hield.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Begrijp ik het nou goed dat je alleen de bladeren tot nu toe hebt gerookt? Of ook al die extracten?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vaste klant zei:
Begrijp ik het nou goed dat je alleen de bladeren tot nu toe hebt gerookt? Of ook al die extracten?
Klik om te vergroten...
4 keer de extracten en eenmaal bladeren
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je gebruikt toch een stormaansteker ofzo? Dat het zo'n blauwe vlam is. Salvia verbrand veel beter op een hogere temperatuur. Ook 30 seconden inhouden en een puurpijpje maken serieus verschil.
succes!
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#10
dain zei:
Je gebruikt toch een stormaansteker ofzo? Dat het zo'n blauwe vlam is. Salvia verbrand veel beter op een hogere temperatuur. Ook 30 seconden inhouden en een puurpijpje maken serieus verschil.
succes!
Klik om te vergroten...
allemaal geprobeerd, de enige toestand dat ik tot nu toe bereikt heb was hoogstens wat spacey. Mss is het niet gemaakt voor me, volgende keer iets anders gebruiken.
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ilyas zei:
Ik krijg zo meteen wat verse gedroogde salvia bladeren in mij handen. Maar ik heb geen idee wat ik ermee ga doen. Ik dacht eerst aan kauwen, maar de smaak zou niet echt prettig zijn omdat het roken van salvia nog nooit echt een geslaagde trip is geworden bij me.

wat zouden jullie doen?
Klik om te vergroten...
je kunt ze best roken , met de waterpijp dan wel te verstaan . mijn ervaring is nogal beangstigend geweest , ik heb het onderschat en teveel tot me genomen x20 in een haal en belande met de klap als in een wereld die totaal niet meer met het aardse te maken hadden . niet dat me dat vreemd is maar deze was toch anders . laat je goed begeleiden met deze substanties.ik was toen wel veel jonger en onervaren en ga het zeker nog eens overdoen .. :rock:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gisteren nog eens salvia (15x) gerookt door een bong, dit maal was het beter en nu begin ik te snappen waarom het niet bij me werkt.
Er zit iets in me wat me tegenhoud, ook in het dagelijks leven. Er staat een rem op me die moet gelost worden om te mijn leven te leven zoals ik ben. Dit besef kwam tijdens mijn eerste trip (LSD) en blijft elke trip terug komen.
Gisteren kwam ik diep in dat besef. Ik was vlakbij het punt dat ik de rem ging loslaten . Maar de rem kwam niet los, wederom hield ik mezelf tegen. Het voelde alsof ik het niet durfde lostaten.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#13
ilyas zei:
Gisteren nog eens salvia (15x) gerookt door een bong, dit maal was het beter en nu begin ik te snappen waarom het niet bij me werkt.
Er zit iets in me wat me tegenhoud, ook in het dagelijks leven. Er staat een rem op me die moet gelost worden om te mijn leven te leven zoals ik ben. Dit besef kwam tijdens mijn eerste trip (LSD) en blijft elke trip terug komen.
Gisteren kwam ik diep in dat besef. Ik was vlakbij het punt dat ik de rem ging loslaten . Maar de rem kwam niet los, wederom hield ik mezelf tegen. Het voelde alsof ik het niet durfde lostaten.
Klik om te vergroten...

WOW
dat had ik kunnen typen.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het gevoel/idee dat je door iets word tegengehouden in een salvia trip hebben best veel mensen. ik heb het zelf ook gehad, en vrienden van mij die hadden ook zo'n soort gevoel.
Ik heb maar 2 salvia trips gehad waarbij ik de realiteit wel goed los kon laten, en dat was geweldig :hearteyes:
m
mini-limoenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook nooit een volwaardige salviatrip gehad, wel al een stuk of 4-5 keer gedaan. eerst 5x daarna 10x toen 20x en vorige week voor het eerst 40x. Met het 20x extract had ik voor het eerst dat het effect (behalve de lachkick en dat prikkelende gevoel) duidelijk werd. Ik kon moeilijk dingen onderscheiden, dus als ik naar iemand keek die op de bank zat, had ik het gevoel dat de bank en de kleding waar de persoon 'in' zat, uit 1 geheel bestonden. En ook dat verhoudingen van objecten niet kloppen. Zo kan je het gevoel hebben dat in een kleine kamer, iets is dat zo groot is dat er op de aarde geeneens ruimte voor zou zijn. De laatste keer (40x) was het intenst, wat ik net omschreef, merkte ik dit keer het duidelijkt. En elke keer gebeurde er iets, waardoor het in het kwadraat raarder werdt, en moeilijker uit te leggen. MAAR het duurt elke keer maar iets van 2 minuten:confused: terwijl er wordt gezegd dat het effect 15min. ongeveer aanhoudt. Op youtube filmpjes zie je ook altijd mensen volledig uit hun plaat gaan, wat ook meestal behoorlijk lang aanhoudt.
Moet je voor dit lange effect het gewoon vaker hebben gedaan? of is het iets anders. Het kutte is dat het zo duur is, in verhouding met hoe kort de trip duurt
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#16
de bladeren allemaal in een keer in mijn mik gooien, of gewoon 10/15/20 X kopen aangezien het roken bij jou niet werkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."