Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChanga : DMT

Changa : DMT

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk report, gaat om te lezen. Wou dat ik je meer kon vertellen maar moet het zelf ook nog ontdekken. :P


Pepsi zei:
Waarom is die "D" er altijd bij iedereen bij? Zelden "Z", "Q" of "A" :hearteyes:
Klik om te vergroten...
D's zijn gewoon coole mensen die wel van een tripje houden. Ik ben zelf ook een D, dus ik kan het weten. :grin:
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ziet er een ongelooflijke ervaring uit die ik ongetwijfeld zelf ook wil meemaken

binnenkort ga ik me er eens aan wagen om het zelf te maken aangezien ik er niet aan kan geraken op een andere manier
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij zit er heel vaak een A in m'n trips :openmouth: volgende DMTtrip ook wss :grin:.

Maar klinkt als een leuke en niet overweldigende (in de zin van, eng) eerste ontmoeting met DMT. Changa is volgens mij MAO-remmende stoffen + DMT.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt op een zeer geslaagde trip.
kort en bondig tripreportje !!!
P
PanonoobisLid
01-01-2024, 00:00
#5
psych-out zei:
lijkt op een zeer geslaagde trip.
kort en bondig tripreportje !!!
Klik om te vergroten...


als je er een maoI bij rookt duurt het langer of je kan een Harmalas(MAOI) bestellen. bij de smartshop of zelf maken natuurlijk.


greeder PanoNoobis
m
mini-limoenLid
01-01-2024, 00:00
#6
maar je maakt changa zelf?of koop je het in de smartshop? of koop je alleen die kruiden in de smartshop ofzo en dan zelf dmt erbij gooien?
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#7

INTRO

Een aantal maanden geleden heb ik changa gerookt.
Op de bewuste dag waren we (ik en D) een beetje aan het chillen in D zn ontspanningsruimte (matrassen beamer xbox, relaxt licht muziek etc.. alles fijn :)
Hij haalt wat changa tevoorschijn.. nog nooit van gehoord.. hij vertelde dat het een soort DMT is, met wat andere stofjes erbij..
En DMT wou ik al een tijdje heel graag een keer doen (na het lezen van een boek over bijna-dood-ervaringen)
Wow, ga ik dit gelijk doen?

Even een moment van bezinning in mn eentje...
Ik heb dingen gelezen die zo bizar zijn dat ik wel een beetje bang ben....
10 min later komt D terug.. en ik ga het doen...
Nog even wat korte instructies van D. Zo diep mogelijk inhaleren... 1 mega-hijs.. en dan ga je...

Oh shit ik ben wel zenuwachtig... D:"goedzo dat moet ook"

TRIP
Ik ga op mn lekkerst zitten/liggen...
Voel me erg op mn gemak met D (heeeel fijne gozer)
MIND-TEK muziekie aan (Dane Spots)
Pak de pijp...
Hijsssseeennnn...
Oeehh dit is warm
Maar door en door en door
Hoor heel rare geluiden...... een soort glasgerinkel
Alles om me heen verandert in kristallen (in enkele seconden)

Achter deze kristallen komen twee armen vandaan en ik wordt in een andere wereld getrokken achter de kristallen... ik ben niet meer hier... ongelofelijk....

De twee armen begeleiden me naar verschillende ruimtes/vlakken... Alles is heel steriel en in alle ruimte/vlakken zijn een soort aliens aan het werk... Ik merk dat ze heel slim zijn. De vlakken waar ze op werken zijn van een heel raar materiaal... ik zal het omschrijven als een soort doorzichtig parelmoer.

Ik voel me zoals ik me nog nooit eerder heb gevoelt. Dit staat los van mn hele leven. Het voel hier enorm warm en liefdevol aan. En toch ook een beetje eng, omdat het zo onbekend terrein is voor mij. Er is hier niet echt tijd, het is heel anders.

Ik ga nog langs allerlei werkplekken en de armen zetten me rustig weer terug in de kamer van D.

NA DE TRIP
En inneens ben ik er weer... compleet nuchter en kan gelijk aan D vertellen wat ik vervaarde... ik kon alleen maar dingen zeggen als:
Terrring :confused:
Hoe kan dit
Etc :rolleyes: :)

D was heel benieuwd wat ik allemaal mee had gemaakt en zag heel veel vergelijkingen met eerdere ervaringen die hij zelf had. Het bleek trouwens dat ik flink aan het lachen was tijdens de trip, dit voelde een beetje hetzelfde aan als lachgas (wel totaal anders, maar dat is wat er het meest in de buurt komt :P)

Ik snap niet hoe het kan dat je zulk soort belachelijke dingen kan meemaken. Kon zelf nooit geloven dat je andere wezens ontmoet, maar het kan wel degelijk. Ik heb geen idee wat ik met deze ervaring moet... met 2c-x trippen krijg ik meestal inzichten die ik in mijn leven kan toepassen... ,maar dit had gewoon niks met mijn leven te maken. Zag niks terug van wie ik ben. Ik heb de dag na deze trip heel veel moeten lachen. Verder weet ik niet echt wat ik hier nou mee moet, al vind ik het wel heel bijzonder dat ik dit heb mogen meemaken. Misschien dat ik het binnenkort nog een keer doe. Ik ben heel benieuwd of het dan weer anders is. Ik moet the-spirit-molecule nog steeds een keer lezen eigenlijk, ik snap er niks van hoe deze beleving mogelijk is (als iemand mij wat wil vertellen graag)

Ik heb redelijk pittige 2c-e trips gehad, maar dit is trippen van een heel ander kaliber...
P
PepsiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom is die "D" er altijd bij iedereen bij? Zelden "Z", "Q" of "A" :hearteyes:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
L
D's zijn gewoon coole mensen die wel van een tripje houden. Ik ben zelf ook een D, dus ik kan het weten. :grin:
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: Oww yeah :smoke:
P
PanonoobisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Bij mij zit er heel vaak een A in m'n trips :openmouth: volgende DMTtrip ook wss :grin:.

Maar klinkt als een leuke en niet overweldigende (in de zin van, eng) eerste ontmoeting met DMT. Changa is volgens mij MAO-remmende stoffen + DMT.
Klik om te vergroten...


changa is een kruide mix waarbij idd een MOAI in zit maar hoeft niet perse ik hou er van om 20% dreamherb 10% sali en 20% Tetrahydroharmine (THH) 50%dmt er in te doen dit geeft een goed effect en duurt best lang dan is wel heel chillll
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
D's zijn gewoon coole mensen die wel van een tripje houden. Ik ben zelf ook een D, dus ik kan het weten. :grin:
Klik om te vergroten...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pepsi zei:
Waarom is die "D" er altijd bij iedereen bij? Zelden "Z", "Q" of "A" :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bij mij de grootste kans S (5 tripmaten die een naam met een S hebben), daarbij komt M regelmatig voor en van tijd tot tijd L.

OT: VET ! Ik ben zo jaloers. Ik heb al bergen en bergen DMT gerookt maar áls het al werkt bij me zie ik nooit aliens of ben ik uberhaupt weg van de bestaande wereld. Erg jammer, zou ik namelijk al te graag meemaken.
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja wazig spul, maar wel ontzettend fascinerend!

OT: VET ! Ik ben zo jaloers. Ik heb al bergen en bergen DMT gerookt maar áls het al werkt bij me zie ik nooit aliens of ben ik uberhaupt weg van de bestaande wereld. Erg jammer, zou ik namelijk al te graag meemaken.
Klik om te vergroten...

En hoe zit het met andere middelen? Heb je daar ook het idee bij dat anderen gevoeliger zijn dan jij zelf?

Groetjes,
Mystic.
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
mini-limoen zei:
maar je maakt changa zelf?of koop je het in de smartshop? of koop je alleen die kruiden in de smartshop ofzo en dan zelf dmt erbij gooien?
Klik om te vergroten...
ik heb het in de volledige samenstelling gekocht, het is niet gekoop trouwens, maargoed het is ook niet echt iets waar je verslaafd aan raakt... ik durf het niet meer.. al wil ik het wel
m
mini-limoenLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja gewoon van een of andere dude dus? die het zelfmaakt..
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
mini-limoen zei:
ja gewoon van een of andere dude dus? die het zelfmaakt..
Klik om te vergroten...
je hebt gelijk man,

iemand heeft het gemaakt!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."