Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNare enge hallucinaties door XTC

Nare enge hallucinaties door XTC

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MuppietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,

Ik was afgelopen zaterdag naar een vet feestje in A'dam en heb in totaal denk ik 1,5 a 2 xtc pillen genomen(telkens in halfjes of kwartjes). Ze werkten aan het begin niet maar heb toch elke keer een paar uur er tussen gehouden voordat ik weer een halfje/kwartje nam. Na een tijd begon het toch echt te werken en kreeg ik echt het typische ''xtc gevoel''. Maar op een gegeven moment loop ik de grote zaal weer in daar en zie ik eerst bij het barmeisje een vette tekening op haar gezicht, ik tegen mijn vriend zeggen en die begon te lachen. ''Haha, je bent aan het hallucineren''. Ik dacht echt ''WTF, kan dat door xtc?!". Ik moest er wel om lachen totdat ik dus iedereen die daar was zag met allemaal grote rode bulten op hun gezicht, later zag ik bij iedereen dat hun ogen helemaal hingen of op een andere plek zaten. Aan het eind zag ik iedereen met een wit, uitgemergeld gezicht vol met rode krassen/wonden en hun ogen waren knalrood. Ik vond het zo eng, het heeft ook wel 4 uur geduurd! Is dit een typische badtrip ofzo? Ook zag ik bij sommige mensen brilletjes op; dat vond ik dan wel grappig en totaal niet erg. Ik heb op een gegeven moment een glas suikerwater gedronken, omdat ik hoorde dat dat zou helpen. Bij mij hielp het niet. Ik vind het fijn om af een toe een pilletje te nemen maar wil dit echt nooit meer meemaken. Weet iemand hoe dit kan en hoe je dit kan voorkomen??
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
7 % van de MDMA wordt in je lichaam omgezet in MDA. Van MDA ga je trippen als de dosis hoog genoeg is. Normaal gezien gebeurt dit pas als je veel MDMA neemt, dus van een lage dosis zou je normaal niet kunnen trippen.

Weet je hoeveel er in je pillen zat ? Want als ik je verhaal zo lees vind ik het maar bizar dat je bent gaan trippen.
M
MuppietjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb geen idee hoeveel er in die pillen zaten. Weet wel dat ze te vertrouwen zijn; had ze van een goede vriend en die heeft ze laten testen. Zij waren inderdaad ook allemaal heel verbaasd dat het zo bij mij viel. Ik heb zo'n ongeveer 7 keer eerder avondjes gehad dat ik slikte. Meestal 1 a 1,5. Dit was wel een avond van half 2 tot 11 uur in de ochtend.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind de hallucinaties altijd een leuke bijkomstigheid. Het gebeurt sneller als je al een tijd wakker bent of heel moe bent.
Misschien volgende keer bij 1 pilletje laten?
M
MuppietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond het ook wel leuk zoals die brillen en tekeningen op gezichten. Maar toen begon ik die enge gezichten te zien en vond ik het echt niet leuk meer. Ik snap er helemaal niks van want heb niet meer genomen dan normaal. Was ook niet heel moe ofzo, voelde me gewoon goed..
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tsja, dit soort dingen heb ik nog nooit gezien onder invloed van een pil of wat maar wel zwaar lopen hallucineren en op die manier 6 biertjes weggegooid omdat ik er zeker van was dat er gras in zat want dat voelde ik steeds in m'n mond. :confused: Mensen die heel dicht naast me leken te staan maar als ik dan naast me keek waren ze ineens weg.
Typisch gevalletje van overdosering lijkt mij.

Lijkt me ook niet tof hoor als je allemaal horrorshit gaat zien, een vriend had dat een keer tijdens een paddotrip dat ie allemaal afgehakte lichaamsdelen zag. Niet cool.
Beetje hallucineren vind ik best tof maar die dingen die jij beschreef en gezien hebt, neen dank je.
m
mini-limoenLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha henk zeker?
en die shit heb ik altijd aan het eind van de avond. Maar je weet toch dat het nep is. Vooral in donkere ruimtes, als je iets niet goed/half ziet verzinnen je hersenen er de rest bij en dat kan van alles zijn.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Echt jammer dat het nare hallucinaties waren.
De keren dat ik op MDMA tripte,waren echt super !!!!
Maarja ik kan wel begrijpen dat het fout gaat als je het niet verwacht en als je niet leuke dingen gaat zien.

Eerste keer was voor mij in een club/bar.Een vriend zei zo van : Hij kijk een zwembad midden in de zaal. Ik keek ja hoor een zwembad.Even later 2 agenten,was wel funny.

Tweede keer, we liepen buiten (snachts)Een vriend en ik kijken elkaar aan zo van wtf.Zit er nu iemand in die auto??? Ja man ,boh ja of nee toch niet.Jawel man toch wel ,,ja he.Totdat we bij de auto waren zagen we pas dat er echt niemand in zat.

En de derde keer was echt helemaal te gek.
We waren met 4 man na een feestje gegaan. 3 op de MDMA en de ander nuchter.
Uiteindelijk in een parkje beland met een schommel en een bankje.(soort speeltuintje)
Op een gegeven momemt vraagt Jason aan Geert: Hij draag jij een bril? Ik kijk Geert aan en ik zie ook duidelijk een bril. :sunglasses:
Geert: Nee man.... Jason en Ik : Je hebt echt wel een bril op!!
Geert: Voel dan.. Wij voelen niets op zijn hoofd :grin:
Ik ging op de schommel zitten en begon wat te spacen op het zand.Ik dacht ff dat ik in de duinen zat aan zee, zag schelpjes en zeesterren in het zand. Ik keek voor me en zag een hondje ,toen ik weer keek ,oh nee het is een autootje. Geen van beide dus, het bleek dus een paddestoel om op te zitten te zijn. :hearteyes: :hearteyes:
Uiteindelijk besloten om naar huis te lopen.We liepen door een straatje en opeens hoor ik echt heel veel mesnen praten en lachen.Ik keek iets verder en zag een tribune vol met mensen.Ze waren aant lachen met elkaar,gebaren aant maken ze hadden veel lol.Bij die tribune aangekomen,was het een schuin oplopende muur van grote stenen . (keien) :tearsofjoy:


Ik zou zeggen, als het nog eens zou gebeuren bij je :Think Happy thoughts :) :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."