Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshangende en wegdraaiende ogen vs. strak staan..

hangende en wegdraaiende ogen vs. strak staan..

36 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#1
:sunglasses:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb ALTIJD hangende wegdraaiende ogen ik kijk nooit strak uit mijn ogen maarja ik reageer er ook totaal anders op volgensmij want ik word lam van xtc terwijl mijn maten maar niet stil kunnen blijven zitten lig ik ergens op de bank weg te spacen haha
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wanneer ga je nou strak staan van pillen en wanneer krijg je die lamme en wegdraaiende ogen?

ligt dat eraan of er speed bij zit zodat je daarvan strak gaat staan? of aan bepaalde hoeveelheid mdma? bevredig mij met uw kennis.. mijne heren en dames..


:wave:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#4
volgens mij krijg je hangende ogen als je gezopen hebt en dan gebruikt..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ikke vertellen, Ikke vertellen... Als de rush van de MDMA is afgelopen word je helemaal waus en wazig dit heeft verder niks met alcohol te maken. Als je zou drinken als de XTC is uitgewerkt word je wel nog waziger natuurlijk. Als er speed in de XTC zit word het waus / lamme gevoel als het is afgelopen wel wat minder omdat de speed langer werkt en dan dus overheerst.

Volgens mij is dat het :)
Ik hou van gokken met kennis :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe ik heb zo me eigen test met speed... als ik het zakje niet meer in me portomonee kan vinden heb ik voorlopig wel ff genoeg denk ik :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
ligt aan de persoon....ik heb vaak hangende ogen en mn kaken lijden een eigen leven en ik sta stil starend naar het plafond te genieten

vriend van me staat volle bak strak + ogen wijd open en heeft energie terwijl we dezelfde (hoeveelheid) pillen op hebben
g
gummyfrogLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb de dag na pillen vaak last van volle oren. Dan hoor je jezelf in je hoofd.
Dat wil zeggen dat je moet gapen om weer normaal te horen, maar t gapen helpt niet echt.
Wat is dat dan? Ligt dat een beetje in hetzelfd straatje als kramp?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je lekker veel knallers op hebt :mrgreen:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik sta altijd strak eigenlijk, pas nadat ik combi doet met alcohol &/of wiet begin ik wat te draaien met mijn ogen.

vanaf ik de te tekst op mijn gsm niet meer kan lezen, dan weet ik, dat ik aant gaan ben, en iedereen ook trouwens, want ik doe altijd die gsm op 5cm afstand van me kop
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
riflexz zei:
ik sta altijd strak eigenlijk, pas nadat ik combi doet met alcohol &/of wiet begin ik wat te draaien met mijn ogen.

vanaf ik de te tekst op mijn gsm niet meer kan lezen, dan weet ik, dat ik aant gaan ben, en iedereen ook trouwens, want ik doe altijd die gsm op 5cm afstand van me kop
Klik om te vergroten...

Neem je niet genoeg:wink:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
riflexz zei:
ik sta altijd strak eigenlijk, pas nadat ik combi doet met alcohol &/of wiet begin ik wat te draaien met mijn ogen.

vanaf ik de te tekst op mijn gsm niet meer kan lezen, dan weet ik, dat ik aant gaan ben, en iedereen ook trouwens, want ik doe altijd die gsm op 5cm afstand van me kop
Klik om te vergroten...

Neem je niet genoeg:wink:
Klik om te vergroten...

Vanaf dat ik 4,5 of meer binnenheb, draai ik zowiezo altijd weg, en trek ik gekke bekken, en dan ben ik echt in mijn wereldje.. :hearteyes:
m
mightymoesLid
01-01-2024, 00:00
#13
bestaat er niet zo'n middeltje zoals minhavez, ma dan vo pillen (volle pupillen en toevallende oogleden) ? zou enorm zijn :wink:
M
MarvLid
01-01-2024, 00:00
#14
gummyfrog zei:
ik heb de dag na pillen vaak last van volle oren. Dan hoor je jezelf in je hoofd.
Dat wil zeggen dat je moet gapen om weer normaal te horen, maar t gapen helpt niet echt.
Wat is dat dan? Ligt dat een beetje in hetzelfd straatje als kramp?
Klik om te vergroten...

Zo herkenbaar! Dit heb ik dus ook altijd. Hoe zou het komen?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik krijg wegdraaiende ogen als ik echt hard ga
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
Ikke vertellen, Ikke vertellen... Als de rush van de MDMA is afgelopen word je helemaal waus en wazig dit heeft verder niks met alcohol te maken. Als je zou drinken als de XTC is uitgewerkt word je wel nog waziger natuurlijk. Als er speed in de XTC zit word het waus / lamme gevoel als het is afgelopen wel wat minder omdat de speed langer werkt en dan dus overheerst.

Volgens mij is dat het :)
Ik hou van gokken met kennis :beer:
Klik om te vergroten...


MAAARRRR je hebt dat hangende wegdraaiende ogen ook wel als je nog hardgaat ..!!
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nja als je echt veel MDMA pakt begin je zowiezo bekken te trekken. Misschien is het ook zoiets met de ogen die wat weg gaan draaien. Bij mij ligt het gewoon aan de sfeer en wat ik wil doen. Steek ik wat pilletjes op een hardcore sta ik lekker strak en kan ik uren blijven geven maar heb net al evegoed me chille muziek, zetels en veel jointes en lekker spacend met me makkers geamuseerd. Just my 2 cents :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmmm zou wel kunnen, ik ga meestal niet zo ver :P Maar nu ik er overna denk heb ik het ook wel als ik niet zo hard ga... of ik ga wel hard maar denk dat het niet hard is :beer: Ik denk dat dat draaiogen net na het hogtepunt komt want in het begin zie ik altijd heel scherp en dan hoe later hoe waziger... misschien spannen je spieren rond je oog zich ook aan en als je dan minder strak komt te staan gaan die spieren goed onspannen ofzo :confused:
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nick de Neger zei:
hmmm zou wel kunnen, ik ga meestal niet zo ver :P Maar nu ik er overna denk heb ik het ook wel als ik niet zo hard ga... of ik ga wel hard maar denk dat het niet hard is :beer: Ik denk dat dat draaiogen net na het hogtepunt komt want in het begin zie ik altijd heel scherp en dan hoe later hoe waziger... misschien spannen je spieren rond je oog zich ook aan en als je dan minder strak komt te staan gaan die spieren goed onspannen ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

Ja klopt zie ook geen flikker meer als ik teveel gepakt heb. Kan bijvoorbeeld nooit meer het uur op me GSM lezen en dan weet ik dat ik zwaar an het gaan ben. Om eerlijk te zijn gebruik ik het altijd als een soort test, kan ik het ni lezen ben ik lekker aan het gaan :mrgreen: . Heb zelfs al gehad dat ik ver en dichtbij totaal niet meer kon zien en dat mijn gezichtveld veranderede in vierkantje blokjes en dit gepaard met vrij hevige hallucinaties. Al meer als 1x voorgekomen maar dat waren in de onverantwoorde drugstijden laat ons zeggen :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wegdraaiende ogen krijg je als je echt hard gaat, en dus tijdens de nog aanwezige rush van de mdma. Strak staan krijg je ook pas als je echt hardf gaat bij mdma, dus je bent het gewoon tegelijk.

Weet verder iemand of het wegdraaien van de ogen iets met het trillen van het beeld te maken heeft, of is dit trillen gewoon iets anders?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."