Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kheb ook dezelfste zegeltjes(gent), maar ik kan ze niet in de afbeelding plaatsen"
"ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis. Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen. bovenal, niet toegeven aan peer pressure (als je je al niet goed voelt )"
"school of geen school, feest of geen feest, stinken of niet, blijven doorsmoren, 0.5 kg op jaarbasis, elken dag zelfste spreiding."
"Tijdens je piek niet volgens mij, maar als je een beetje aan het zakken bent kun je het gevoel wat terugbrengen door wat te blowen dus er komt zeker wat meer door vrij dan, geen idee hoe en wat precies, misschien heeft 't te maken met de MAO-remmende kwaliteit van wiet? Verder is blowen na xtc trouwens ook 'goed' voor je als in beter voor je hersenen blow je wel na een pil dan niet![/quote] hoe onderbouw je dat?"
"Adrenochroom zei: Pepnoize zei: ja het is echt super als je strak staat. ik dacht hier gelezen te hebben dat de mda in de mdma meer of sneller ofzo vrij komt als je blowt wanneer je pille op hebt... klopt dit? Klik om te vergroten... Tijdens je piek niet volgens mij, maar als je een beetje aan het zakken bent kun je het gevoel wat terugbrengen door wat te blowen dus er komt zeker wat meer door vrij dan, geen idee hoe en wat precies, misschien heeft 't te maken met de MAO-remmende kwaliteit van wiet? Verder is blowen na xtc trouwens ook 'goed' voor je als in beter voor je hersenen blow je wel na een pil dan niet! Klik om te vergroten..."
"Adrenochroom zei: Pepnoize zei: ja het is echt super als je strak staat. ik dacht hier gelezen te hebben dat de mda in de mdma meer of sneller ofzo vrij komt als je blowt wanneer je pille op hebt... klopt dit? Klik om te vergroten... Tijdens je piek niet volgens mij, maar als je een beetje aan het zakken bent kun je het gevoel wat terugbrengen door wat te blowen dus er komt zeker wat meer door vrij dan, geen idee hoe en wat precies, misschien heeft 't te maken met de MAO-remmende kwaliteit van wiet? Verder is blowen na xtc trouwens ook 'goed' voor je als in beter voor je hersenen blow je wel na een pil dan niet! Klik om te vergroten... hoe onderbouw je die statement van dat blowen?"
"volgens mij is er geld aan verdiend en is er een talent verloren gegaan, grote bull ish dat de staat van ons land weerspiegelt"
"bestaat er niet zo'n middeltje zoals minhavez, ma dan vo pillen (volle pupillen en toevallende oogleden) ? zou enorm zijn"
"beste: licht groene stiertjes slechtste: dolfijnen (blauw, groen, wit)"
"damn, kerel das niet zo positief eh probeer is 1l Duvel (be) en een hash sigaartje"