Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gewoon 10 lachgas patronen 2 euro bij de blokker het is gewoon normaal voor slagroom te gebruiken"
"dit weekend was wel een lekker weekendje met ongeveer 320mg pure m verpreid over ongeveer 10 uur en de dag erna de hele dag aan de wiet en peuken en caffeine"
"joriisvw zei: Bananenbennie zei: Ik heb van die 5 mg dex pilletjes van iemand gekregen die je zeg maar de apotheek kunt halen. Ik heb twee stuks ingenomen, 2 uur geleden, zit nog een beetje te wachten op het moment van actief worden.. Bij speed heb ik altijd heel erg zin om dingen te ondernemen, dat is nu wel minder. Terwijl er genoeg te doen is, mijn huis + administratie is een fucking mess, heb nog steeds geen zin om aan de slag te gaan. Voel me alleen een beetje wazig. Word je van speed gewoon actiever of moet ik meer van die pillen slikken voor hetzelfde effect? Doe dat liever niet eigenlijk, zo'n hele stoot pillen nemen in 1 keer. Klik om te vergroten... Gewoon meer nemen, heb er zelf genoeg ervaring mee. Dex werkt ook direct op Adrenaline net als speed dus het zou moeten werken. Meer nemen en afwachten, het kan niet dat je er niets meer van gaat voelen dan alleen maar wazig zijn. Nam er zelf elke dag 6 tot 10 heerlijke rush soort combi van cocaine en speed Klik om te vergroten... Dat is juist wat dex niet doet Dex reageert niet op je adrenaline het zorgt ervoor dat je meer nordrenaline en dopamine aanmaakt. Dat is ook de reden waarom het bij adhd en add wordt voorgeschreven. Het heeft dus niet met je adrenaline te maken. Peace"
"gewoon illie slikken of p'tje nakken of gewoon van vanaaf p'tje"
"Hendroit zei: Waterijsjes en LACHGAS! Klik om te vergroten... lachgas is inderdaad wel vet maar wat is er met waterijsjes? ot zon megaballon"
"ik heb tot nu toe eigenlijk ook altijd gehallucineerd van mdma, maar ik denk dat dat komt door hoe snelle stofwisseling je hebt. Als je een snelle stofwisseling hebt lijkt mij ook dat meer mdma wordt gezet in mda maar dat is wat ik denk hoe het zit want ik heb een snelle stofwisseling. peace"
"Toen ik film probeerde te kijken kon ik me echt niet concentreren en die andere ook niet dus na 5 minuten kijken die film weer uitgezet blowtje gerookt en weer verder gespaced."
"Ik heb elkekeer hallucinaties, maar de vetste vond ik toen ik kastelen, poorten en een auto in een boom heb zien hangen"
"ik heb ADHD en xtc gedaan maar 2 dagen ervoor en 2 dagen erna mijn medicijnen niet genomen en wat ik uit de reacties van mijn vrienden kreeg was dat ik harder ging dan zij gingen en het was van 1 vriend ook zen 2de keer dus uit mijn eigen ervaring is dat ik harder ga dan de mensen zonder ADHD en daardoor boven hun level zit"