#1
De Rechtdraaiende isomeer van amfetamine is niet alleen 2x zo potent, hij werkt ook relatief veel meer in op dopamine, waardoor je meer een mentale high krijgt zonder dat je strak staat. Van 50mg met 0 tolerantie zou je toch echt wel wat van moeten voelen hoor.
