#1
Ik heb een vraagje voor jullie.
Ik gebruik af en toe XTC.
Een vriend van mij ziet dan hoe geweldig ik me voel en wil het zelf ook een keer gebruiken, maar het probleem is dat hij ADHD heeft.
Nu weet ik dat in zijn medicijnen amfetaminen zitten en dat die hem juist rustig houden.
Heeft MDMA dan ook een andere werking op hem of is dat gewoon hetzelfde als bij iedereen?
Ik gebruik af en toe XTC.
Een vriend van mij ziet dan hoe geweldig ik me voel en wil het zelf ook een keer gebruiken, maar het probleem is dat hij ADHD heeft.
Nu weet ik dat in zijn medicijnen amfetaminen zitten en dat die hem juist rustig houden.
Heeft MDMA dan ook een andere werking op hem of is dat gewoon hetzelfde als bij iedereen?

