#1
Eerste keer wiet
Waar: het bosje
Met wie: twee vrienden
Wanneer: tijdens de schooluren
De situatie: we moesten voor lichaamlijke opvoeding met school naar het lokaal bos gaan om daar rond een grote vijver te gaan lopen. Ik hoorde wat plannen van een vriend en hoorde dat hij wiet ging roken tijdens de rondjes te lopen. Ik deed alsof ik er niets van wist en vroeg wat hij van plan was. Hij zei "nieks voor jou, drugs...." en ik antwoorde waarom zou het niets voor mij zijn? Ik wou trouwens al een lange tijd wiet proberen. Toen vroeg hij als ik wou meedoen. Ik zei direct ja en liep dus bij hem.
Toen we uit het zicht van de leerkracht waren begonnen we met de joint te rollen. Na heel wat moeite om de joint dicht te krijgen door de zware wind begon het roken. Het was mijn eerste keer dat ik wiet deed, en trouwens ook mijn eerste drugs-ervaring. Ik vond dat het naar karamel smaakte dus bleef maar hijsjes nemen. Opeens ging de stekende pijn in m'n zijde weg die door het lopen veroorzaakt werd, ik voelde me ontspannen en zorgenloos.
Eens aangekomen bij de leerkracht zei hij dat we de volgende keer rapper moesten lopen maar niets meer van commentaar. Naar de terugweg naar school zat er een constante glimlach op m'n gezicht die ik maar niet weg kreeg, maar een lachkick kon ik het niet noemen.
Wiet tijdens het school ,maar natuurlijk niet gespijbeld om drugs te gaan nemen.... Zou maar zielig zijn... Veel meer effect had ik niet maar dat is met veel drugs zo voor de eerste keer.
Grtz
Waar: het bosje
Met wie: twee vrienden
Wanneer: tijdens de schooluren
De situatie: we moesten voor lichaamlijke opvoeding met school naar het lokaal bos gaan om daar rond een grote vijver te gaan lopen. Ik hoorde wat plannen van een vriend en hoorde dat hij wiet ging roken tijdens de rondjes te lopen. Ik deed alsof ik er niets van wist en vroeg wat hij van plan was. Hij zei "nieks voor jou, drugs...." en ik antwoorde waarom zou het niets voor mij zijn? Ik wou trouwens al een lange tijd wiet proberen. Toen vroeg hij als ik wou meedoen. Ik zei direct ja en liep dus bij hem.
Toen we uit het zicht van de leerkracht waren begonnen we met de joint te rollen. Na heel wat moeite om de joint dicht te krijgen door de zware wind begon het roken. Het was mijn eerste keer dat ik wiet deed, en trouwens ook mijn eerste drugs-ervaring. Ik vond dat het naar karamel smaakte dus bleef maar hijsjes nemen. Opeens ging de stekende pijn in m'n zijde weg die door het lopen veroorzaakt werd, ik voelde me ontspannen en zorgenloos.
Eens aangekomen bij de leerkracht zei hij dat we de volgende keer rapper moesten lopen maar niets meer van commentaar. Naar de terugweg naar school zat er een constante glimlach op m'n gezicht die ik maar niet weg kreeg, maar een lachkick kon ik het niet noemen.
Wiet tijdens het school ,maar natuurlijk niet gespijbeld om drugs te gaan nemen.... Zou maar zielig zijn... Veel meer effect had ik niet maar dat is met veel drugs zo voor de eerste keer.
Grtz
