Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer wiet, tijdens school

Eerste keer wiet, tijdens school

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste keer wiet
Waar: het bosje
Met wie: twee vrienden
Wanneer: tijdens de schooluren

De situatie: we moesten voor lichaamlijke opvoeding met school naar het lokaal bos gaan om daar rond een grote vijver te gaan lopen. Ik hoorde wat plannen van een vriend en hoorde dat hij wiet ging roken tijdens de rondjes te lopen. Ik deed alsof ik er niets van wist en vroeg wat hij van plan was. Hij zei "nieks voor jou, drugs...." en ik antwoorde waarom zou het niets voor mij zijn? Ik wou trouwens al een lange tijd wiet proberen. Toen vroeg hij als ik wou meedoen. Ik zei direct ja en liep dus bij hem.

Toen we uit het zicht van de leerkracht waren begonnen we met de joint te rollen. Na heel wat moeite om de joint dicht te krijgen door de zware wind begon het roken. Het was mijn eerste keer dat ik wiet deed, en trouwens ook mijn eerste drugs-ervaring. Ik vond dat het naar karamel smaakte dus bleef maar hijsjes nemen. Opeens ging de stekende pijn in m'n zijde weg die door het lopen veroorzaakt werd, ik voelde me ontspannen en zorgenloos.

Eens aangekomen bij de leerkracht zei hij dat we de volgende keer rapper moesten lopen maar niets meer van commentaar. Naar de terugweg naar school zat er een constante glimlach op m'n gezicht die ik maar niet weg kreeg, maar een lachkick kon ik het niet noemen.

Wiet tijdens het school ,maar natuurlijk niet gespijbeld om drugs te gaan nemen.... Zou maar zielig zijn... Veel meer effect had ik niet maar dat is met veel drugs zo voor de eerste keer.
Grtz
W
WiseSmokeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet roken op school is leuk maar leren zit er vervolgens niet meer in! Bij mij en mijn vrienden tenminste maar ken geen mensen die nog kunnen leren naar een aantal jointjes...
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#3
WiseSmokey zei:
Wiet roken op school is leuk maar leren zit er vervolgens niet meer in! Bij mij en mijn vrienden tenminste maar ken geen mensen die nog kunnen leren naar een aantal jointjes...
Klik om te vergroten...
Ik had op die dag alleen maar praktijk en LO dus dit was geen probleem.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht vroeger dat ik me beter kon concentreren wanneer ik een J had gerookt. Dit is ook wel zo, maar helaas wist ik de dag erna niet meer waar de les over was gegaan.. Het versterkt voor mij dus mijn concentratie, maar zorgt er voor dat ik niks onthoud.. Win-Lose situatie dus :P

Blowen moet je lekker bewaren voor die momenten dat je geen ene reet hoeft te doen, IMHO


Dernael. :stoned:
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dernael zei:
Ik dacht vroeger dat ik me beter kon concentreren wanneer ik een J had gerookt. Dit is ook wel zo, maar helaas wist ik de dag erna niet meer waar de les over was gegaan.. Het versterkt voor mij dus mijn concentratie, maar zorgt er voor dat ik niks onthoud.. Win-Lose situatie dus :P

Blowen moet je lekker bewaren voor die momenten dat je geen ene reet hoeft te doen, IMHO


Dernael. :stoned:
Klik om te vergroten...
Sommige mensen worden er lam en vergeetachtig en dom van, anderen kunnen zich inderdaad beter concentreren. Een dikke tuit na school roken vind ik hoewel nog steeds leuker.
l
lmd070Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dernael zei:
Ik dacht vroeger dat ik me beter kon concentreren wanneer ik een J had gerookt. Dit is ook wel zo, maar helaas wist ik de dag erna niet meer waar de les over was gegaan.. Het versterkt voor mij dus mijn concentratie, maar zorgt er voor dat ik niks onthoud.. Win-Lose situatie dus :P

Blowen moet je lekker bewaren voor die momenten dat je geen ene reet hoeft te doen, IMHO


Dernael. :stoned:
Klik om te vergroten...

precies daarom op school doen hoef je ook niks te doen

peace :stoned:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoef je niks te doen, of, Doe je geen reet meer? :P

Dernael. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."