Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet heb je in je bezit?

Welke wiet heb je in je bezit?

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grammetje ketama, half grammetje manali cream

Beide van 't grasje in Utrecht.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals de titel zegt ;
Welke wiet/hasj heb jij zoal thuis liggen? :stoned:

OT ; 2 grammetjes Jack Herrer en 1 grammetje bubblegum kush,
En nog een blokje hasj uit egypte.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eigen kweekje Queen special en wat hasj daarvan afgeleid :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pff: nog redelijk wat shiva, een berg gruis, wat krystal hasj, eigenkweek automatic blueberry en daarnaast wat van bijna alle gangbare wietsoortjes die zich in m'n 'verzameling' bevinden.
l
lmd070Lid
01-01-2024, 00:00
#5
momenteel amnesia
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tientje Zero-zero
Tientje A.M.S.

Light it up. :stoned:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
Tientje Zero-zero
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

OT ; Zelfkweek van een vriend,
Nog een plakje hasj uit egypte bijgehaald. :grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
20je superpolm.

Smokey046 zei:
Paperplane. zei:
Tientje Zero-zero
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

OT ; Zelfkweek van een vriend,
Nog een plakje hasj uit egypte bijgehaald. :grin:
Klik om te vergroten...
Ja die zero-zero was lekker ja :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bruine toppen. :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Smokey046 zei:
Bruine toppen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:beer:

Hier wat amnesia :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shiva, wederom van de Shiva :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
En een grammetje charas erbij.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van jezelf?

Niet uit de shop toch...??

OT: weer maar is wat hasj gehaald voor de afwisseling.
Welke soort weet ik niet meer, erg vet en geurend in ieder geval :stoned:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#14
en dan zit ik daar met me grammetje mix maar gelukkig wel met een goed effect..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Van jezelf?

Niet uit de shop toch...??

OT: weer maar is wat hasj gehaald voor de afwisseling.
Welke soort weet ik niet meer, erg vet en geurend in ieder geval :stoned:
Klik om te vergroten...

Jazeker van de shop. Black & White, Utrecht. Soort afhaalloket, niet gezellig dus. Maar voor de charas absoluut de moeite waard. Heerlijk hoor hash, ik rook geen wiet meer en alleen nog maar puur.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Jazeker van de shop. Black & White, Utrecht. Soort afhaalloket, niet gezellig dus. Maar voor de charas absoluut de moeite waard. Heerlijk hoor hash, ik rook geen wiet meer en alleen nog maar puur.
Klik om te vergroten...

Hoeveel heb je voor die charas neergeteld als ik vragen mag..../gr?
Wist ook niet dat het in de shop verkrijgbaar was...., heb het destijds zelf vervaardigd van me plantje. Idd erg lekker, smaak is niet te vergelijken met hasj het staat er vet veel boven.

Zelden zoiets lekkers gerookt.

OT: Wederom Queen special, de hasj en charas is er al een tijdje doorheen...helaas :)

Grts.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Weer een eigen kweek van een maat,
In tegenstelling tot de bruine is deze heel mooi groen. :grin:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
mandragora zei:
dupont zei:
Jazeker van de shop. Black & White, Utrecht. Soort afhaalloket, niet gezellig dus. Maar voor de charas absoluut de moeite waard. Heerlijk hoor hash, ik rook geen wiet meer en alleen nog maar puur.
Klik om te vergroten...

Hoeveel heb je voor die charas neergeteld als ik vragen mag..../gr?
Wist ook niet dat het in de shop verkrijgbaar was...., heb het destijds zelf vervaardigd van me plantje. Idd erg lekker, smaak is niet te vergelijken met hasj het staat er vet veel boven.

Zelden zoiets lekkers gerookt.

OT: Wederom Queen special, de hasj en charas is er al een tijdje doorheen...helaas :)

Grts.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of we prijzen op dit onderdeel van DF mogen zetten. Excuus als dat ook in de semi legale subfora zo is... Tientje voor 0,8gr als ik het me goed herinner. Eergisteren heb ik er een piepklein stukje van in de pijp gedaan en ik was er lekker stoned van, en vooral lang - rond 20u gerookt, 's ochtends vroeg rond 6:00 nog steeds het gevoel niet helemaal nuchter te zijn...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lijkt me sterk dat het 8u lang gewerkt heeft, maar het is zeker lekker spul en die prijs valt mee als het onversneden is.

dupont zei:
Ik weet niet of we prijzen op dit onderdeel van DF mogen zetten. Excuus als dat ook in de semi legale subfora zo is...
Klik om te vergroten...

De forumregels zijn op het gehele forum van toepassing, word geen onderscheid in gemaakt.
Máár, als een moderator dat vraagt aan jou, dan mag het hoor :wink:

Van mij iig wel, t betreft hier legale (ahja,gedoogde) drugs dus...
Vragen van prijzen van illegale substanties is wel verboden.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#20
heerlijk grammetje bob marley en weer een andere soort onder dezelfde naam maar deze keer zeg ik er U tegen want ik wordt me er lekker stoned van helaas wel maar 2 tot 3 uur maar zolang werkt ongeveer elke joint die ik rook...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."