Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pep=heerlijk maar ff een vraagje; hoeveel kilo kan je in 1 nacht afvallen ongeveer? want ik kijk vanmorgen in de spiegel en ik schrik me helemaal kapot. Ben ik gewoon para of kan je in 1 nacht serieus een aantal kilo's kwijtraken?"
"Oké dan ben zaterdagmiddag begonnen om 1400 uur met 2 normale lijntjes en vanaf zaterdag 1700 uur tot ongeveer zondagmorgen 0700 uur heb ik net geen 2 gram weggehaald. Dus het is op zich niet in 1 nacht ook. En ik was op me kamer en in de auto dus echt veel bewogen zoals op een feestje ofzo heb ik niet."
"Normaal gaat het bij mij ook niet zo ver op. Het was ook teveel voor me blijkt wel De sterkte weet ik voor de rest niet"
"Flunitrazespeed zei: Je zegt: ik heb vrijdag wat speed gehaald gehad 5 g en die was nog zeer nat........................................zo had ik het laatste wat ik had op zaterdag opgesnove tot half 4u in morgen je hebt dan ook 5 gram opgesnoven op 2 dagen..slechte pep of niet...dat is sowieso om problemen vragen... het menselijk lichaam kan ongeveer max 5gr per dag trekken alvorens je een hartaanval of iets dergelijks krijgt...prijs je gelukkig dat je nog in leven bent Klik om te vergroten... een maat van mij heeft 2 weken terug op zaterdag en zondag 2 gram coke en 4 gram pep opgenakt, ik weet de kwaliteit van die pep ook niet maar hij zich 4 dagen verteerd gevoeld. Gisteren heb ik ook sinds lange tijd pep op, iets minder dan een halve gram. De laatste lijn pakte ik om 24 uur en me hart gaat ook nog als een beest tekeer, mijn bedoeling was om vanavond de rest (1.5 g) op te nakken maar is dat nog wel zo'n goed idee ?"
"laten we het maar niet doen he misschien dat een klein nakkie om even fit te worden geen kwaad kan"
"oke bedankt voor je hulp man! Ga ze deze week nog bestellen. To easy"
"Lijkt me echt een relaxte ervaring! Ik heb het zelf wel eens toegediend gekregen achter in een ziekenwagen toen mijn voet gebroken was, is dat hetzelfde spul als wat jullie gebruiken of niet? Want ik was ook aardig van de wereld af"
"oke. Ik vind het best interessant spul. Even rondkijken hoe het allemaal werkt en wat ik allemaal nodig heb"
"JohnnyQ zei: Wat jij beschrijft heeft IEDEREEN die gedurende langere tijd c gebruikt. Er is gewoon weg niets anders aan te doen dan de drug te respecteren. Je stopt min 1 maand met gebruiken, en vanaf dan spreek je met jezelf af dat je het gewoon rustig aan doet. Je neemt een lijntje, gaat niet op je klok zitten kijken tot je een half uur verder bent, maar drinkt gewoon een biertje en zorgt dat je plezier maakt, dit ligt volledig aan jezelf op dit moment. Klik om te vergroten... Dit klopt helemaal. Maar ik denk dat 1 maand niet genoeg is (eigen ervaring). Het word nooit meer zo lekker als in het begin bij de meesten."
"Holden zei: linke zei: Dit klopt helemaal. Maar ik denk dat 1 maand niet genoeg is (eigen ervaring). Het word nooit meer zo lekker als in het begin bij de meesten. Klik om te vergroten... Geen enkele drug wordt nog zo lekker als in't begin. Mijn eerste joint, of eerste pilletje, dat gevoel heb ik nooit meer mogen ervaren..Ik wil niet dat 'eerste keer gevoel' van sos terugkrijgen, maar mij top voelen tijdens 't snuiven, ook al wacht ik 30-45 min. tussen een lijntje..Welke periode raadt jij dan aan? Klik om te vergroten... Dat is voor iedereen verschillend. Ik weet ook niet waarom jij je na een kwartier niet meer op je gemak voeld. Je moet gewoon met je eigen een afspraak maken van: ik pak nu een lijntje en de volgende is pas over een drie kwartier...klaar. Is simpel gezegd dat weet ik ook wel, maar ik heb nooit gehad dat ik na een kwartier weer de drang had dus ik weet het ook niet precies..."