Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHartkloppingen bij lijnen

Hartkloppingen bij lijnen

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik snuif af en toe ( 1x per 2 maanden ofzo cocaine ) maar soms ben ik beetje nerveus en als ik de lijn dan neem krijg ik soms ineens hevige hartkloppingen ( snelle hartkloppingen ) word soms een beetje bang om een hardaanval ofzo te krijgen of is dit normaal?
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hartslag gaat omhoog als je gepakt heb ja. Dat is normaal, maar ik heb het ook 1 keertje heel extreem gehad toen werd ik ook even paniekerig.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb daar ook wel eens last van. Maar houd in je achterhoofd dat je een stimulerend middel gebruikt. Het raast dus je hartslag en je bloeddruk omhoog en soms komen daar hartkloppingen bij voor, zeker als je ook nog eens een beetje zenuwachtig bent.

Maar niks om je verder zorgen over te maken.
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kreeg ook altijd hartkloppingen bij het lijnen ... meestal omdat ik te snel af viel :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
bartje_v zei:
Ik kreeg ook altijd hartkloppingen bij het lijnen ... meestal omdat ik te snel af viel :grin:
Klik om te vergroten...


Zoiets zat ik me ook al te bedenken toen ik de titel las. :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
xpressurself zei:
niks om je verder zorgen over te maken.
Klik om te vergroten...


Inderdaad, we hebben allemaal hetzelfde onverwoestbare hart in de borstkast :rolleyes:
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vind ik ook een beetje vreemd om te zeggen, "niks aan de hand". Hoe kun je iemand dat vertellen?

Hartkloppingen zijn nooit een goed teken lijkt me.
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien licht het eraan dat ik beetje stress heb als ik het doe dat er iemand bovenkomt?
Want we doen het bij zon jonge boven maar zijn vader is meestal thuis dus ik ben dan beetje bang om gepakt te worden kan het hier aan liggen?

Want ben voor dat ik het doe ook beetje zenuwachtig omdat ik het maar paar keer gedaan heb
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#9
tom-knaapje zei:
Misschien licht het eraan dat ik beetje stress heb als ik het doe dat er iemand bovenkomt?
Want we doen het bij zon jonge boven maar zijn vader is meestal thuis dus ik ben dan beetje bang om gepakt te worden kan het hier aan liggen?

Want ben voor dat ik het doe ook beetje zenuwachtig omdat ik het maar paar keer gedaan heb
Klik om te vergroten...

Het kan natuurlijk tussen je oren zitten. Ik heb zo'n hele periode (begin) met blowen gehad dat m'n hart als een gek tekeer ging, was toen altijd zo stoned als een garnaal dat ik soms het idee had dat mijn hart het begaf :P

met coke e.d. is het echter logisch dat je hartslag versnelt. Dat hoort er wel gewoon bij, en als je dan door de zenuwe sneller gaat ademen zal dat nog wat erger zijn.

Ik weet niet wat jij verstaat onder hartkloppingen. Ik persoonlijk heb ook weleens die druk op me borst gehad van sos, maar ik heb zelf altijd wel het idee dat ik voel wanneer het foute boel is en wanneer niet. Ik zou zeggen, meet het aantal slagen per minuut. Na een paar flinke nakkies ligt die bij mij meestal wel rond de 100/120, en das te voelen ook :P
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
ParanoidAndroid zei:
Vind ik ook een beetje vreemd om te zeggen, "niks aan de hand". Hoe kun je iemand dat vertellen?

Hartkloppingen zijn nooit een goed teken lijkt me.
Klik om te vergroten...

nee dat klopt ook maar het is ook niet niks wat je in je lijf propt als je kijkt wat ze eraan toevoegen voordat de blaadjes pasta worden. Cement, ammonia, benzine, kalk etc. :wink:
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#11
xpressurself zei:
ParanoidAndroid zei:
Vind ik ook een beetje vreemd om te zeggen, "niks aan de hand". Hoe kun je iemand dat vertellen?

Hartkloppingen zijn nooit een goed teken lijkt me.
Klik om te vergroten...

nee dat klopt ook maar het is ook niet niks wat je in je lijf propt als je kijkt wat ze eraan toevoegen voordat de blaadjes pasta worden. Cement, ammonia, benzine, kalk etc. :wink:
Klik om te vergroten...

Denk niet dat de hartkloppingen door die dingen komen :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
ParanoidAndroid zei:
Denk niet dat de hartkloppingen door die dingen komen
Klik om te vergroten...

Inderdaad: hoe zuiverder de cocaine, des te heviger de hartkloppingen. Wie een stevige lijn topkwaliteit sos in peru, columbia of bij geluk hier naar binnen snort zal niet zelden het gevoel hebben dat zijn rikketik het begeeft. Dan krijg je een opdonder van jewelste. Een klein snuifje volstaat om een megarush te krijgen maar daar zijn we niet op voorbereid door het surrogaat wat hier meestal als cocaine verhandeld wordt...
Wat het hart betreft is versneden cocaine juist veel veiliger omdat het effect van vernauwde bloedvaten en een sterk verhoogde bloeddruk/hartslag beduidend milder is. Sos jaagt je hart op richting een bezeten ritme. Als je het loodje legt, dan komt dat door de coca, niet door de restproducten & versnijmiddelen.

Hartkloppingen tijdens het snuiven hebben niks met zenuwachtigheid te maken.
Ieder lichaam verkeert in een andere conditie: Als je veel sport, veel vette visolie en dergelijke nuttigt, goed slaapt en van nature een krachtig hart hebt, dan hoef je geen last hiervan te hebben. Wie een minder sterk gestel heeft en slecht voor zichzelf zorgt, loopt vanzelfsprekend een groter risico.
Veel mensen hebben een zwak hart zonder zich daar bewust van te zijn en dan kan cocainegebruik tot catastrofale gevolgen leiden.

Linke shit dus.
Als je sterk genoeg bent om er nee tegen te zeggen, laat het dan liggen. :wink:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb al jaren last van hartkloppingen, ze worden ook steeds pijnlijker..
Maar volgens de dokter zou een benzotje voldoende moeten zijn :smilingimp:
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar als ik het bij minder dan 0.5 gram hou kan het tog nooit mis gaan en ik snuif ook niet snel achter elkaar gewoon 8 lijntjes ofzo van die 0.5 gram maken over 3 uur opsnuiven dan slapen.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
In theorie kan het bij een half minilijntje al mis gaan. Bijv. als er al iets mis met je hart of je kransslagader is.

Kijk Tom, of je gaat door en je neemt het risico dat er iets fataals plaat kan vinden op de koop toe.

Of je gebruikt je gezond verstand en zorgt dat je geen cocaine meer aanraakt.
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het maakt me wel een beetje lang maar ik gebruik mnaar 1x in de 2 maanden ofzo en dan echt 0.3 of 0.4 gram ofzo af en toe jointje ertussen roken kan toch niks mis gaan dan?
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke, Dus ik kan er gevoelig voor zijn maar heb het al 9x gedaan soms hartkloppingen meer niet, Maar ik neem aan dat dit er niks mee te maken heeft. ( kan niet alleen naar dokter gaan want als me ouders erachter komen sluiten ze me op in me kamer totdat ik ervanaf ben ) Ze hebben zelf ervaring met bijna alles ze zijn ook verslaaft geweest aan chinezen ( hero ) En hebben dus in diepe shit gezeten daarom willen ze niet dat ik erin raak.

Maar ik wil het alleen nog met oud en nieuw doen zou ik het risico kunnen nemen??
Ik neem dan maar een paar lijntjes.

Bedankt alvast.

Groetjes
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je schuift ieder advies een beetje onder tafel door te zeggen dat je het niet vaak doet, maar als er iets mis is met jou hart maakt het niet uit of je het "heel af en toe" doet of elke week, het is dan altijd risicovol.

Laat je controleren en gebruik tot die tijd geen uppers maar gebruik je verstand zou ik zeggen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
tom-knaapje zei:
Het maakt me wel een beetje lang maar ik gebruik mnaar 1x in de 2 maanden ofzo en dan echt 0.3 of 0.4 gram ofzo af en toe jointje ertussen roken kan toch niks mis gaan dan?
Klik om te vergroten...

Als je vervuilde kutcoke hebt of een zwak hart met extreem slappe coronaire vaten.. Dan kan er ontzettend veel mis gaan jongen.

Niet echt een toevoeging aan datgene wat gezegd is, but don't fool yourself en lees de bovenstaande adviezen met zorg.
S
Slim JimLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hangt er vanaf met wat je het gaat mengen.
Nicotine vernauwt de bloedvaten , en door alcohol te mengen met coke krijg je soms ook een versterkt effect (en een nieuwe stof).
Hartkloppingen zijn niet abnormaal, maar let op met mengen en let neem de tijd tussen lijnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."