Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven en verkoudheid

Snuiven en verkoudheid

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog es ?

Ik snuif bijna nooit, afgelopen jaar in totaal 5 of 6 keer gedaan en laatste keer was 3 maanden terug, heb er niet veel verstand van en ben nog nooit verkouden geweest als ik ging snuiven
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
plus dat je een verschrikkele loopneus krijgt, een maat van mij heeft een paar uur met pleepapier in zijn neusgat gelopen :grin:
j
jeandemackerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat misschien een goede tip voor jullie is:

Je kunt aan de dokter een Rihnospray vragen, een oplossing die niet alleen een zoutoplossing is maar er zit ook een sterk spul in dat je neus meteen opent.

Trouwens, ik ben altijd meteen van mijn verkoudheid af na een avondje(nachtje) snuiven. :) :rock:
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij ging alleen het eerste nakkie wat slordig, daarna brandde mijn neus gewoon open door de sos.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je ziek bent geweest, en nu nog verkouden bent dan zou ik het inderdaad bij een biertje houden. Is zonde van je geld en van de coke als het niet werkt door de verkoudheid.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo daar

Ik ben nu een dag of 3 verkouden, maar vandaag valt het mee, het is bijna over.

Nu vroeg ik me af of het zin heeft om te gaan snuiven, 1 neusgat is wel open de hele tijd en 1 neusgat zit half dicht. Als ik door het neusgat snuif die open is, zal ik dan wat van de coke opnemen ?

Ik vroeg me dit af omdat ik het gevoel heb dat het van binnen allemaal vol slijm zit, ookal kan ik door 1 neusgat vrij ademen.

:wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
get back to reason dude :wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat het kwartje nog niet gevallen schijnt te zijn: je neusslijmvlies heeft minstens 3 weken nodig om te herstellen van het agressieve witte gifmengsel dat je je neus in wilt jagen.

Als je gaat snuiven, zal de verkoudheid weer in alle hevigheid opvlammen.

Zou nog even een jaartje of 80 geduld opbrengen voor je je gok weer in je sealtje steekt :tearsofjoy:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kijk daar kan ik al meer mee. Dat wist ik dus niet.


Voor wat het waard is, bedankt :wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verwacht zelf door die heavy poederjaren chronisch verkouden te blijven. Ik klaag niet maar waarschuw de onwetenden :grin:
Fijn weekend dude :wink:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik was deze week wel echt ziek maar vandaag is het eigeijk al over op een half dichte neus na.

Dan maar gewoon een jointje roken en een biertje drinken :wave:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Als je ziek bent geweest, en nu nog verkouden bent dan zou ik het inderdaad bij een biertje houden. Is zonde van je geld en van de coke als het niet werkt door de verkoudheid.
Klik om te vergroten...


Precies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."