Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJa coke o coke

Ja coke o coke

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#1
De enige manier om te weten wat het nou met coke is is als je het zelf hebt geprobeerd. Niet dat ik je dat aanraadt maar toch.

Voor sommige mensen is een pils en een joint het recept voor een mooie avond, andere mensen willen wat afwisseling en doen af en toe coke.
p
pilsbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is het toch met coke. Altijd coke coke coke. Ik zou zeggen: lekker rustig leven en lekker aan het pils (zit ik nu ook aan) en een dikke staak erbij eventueel.

En voor alle mensen, een oprecht leuke avond gewenst.

X pilsbaas
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
coca is een dwerg die op je schouders meelift en ondertussen onafgebroken in je oren fluistert: 'snuif, snuif, snuiven maar' :rolleyes:
eenmaal overstag groeit dwergmans uit tot een loodzware reus
een reus die je ruggegraad laat knakken :(
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen zonder er gelijk door in de goot te belanden.
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
yeti zei:
coca is een dwerg die op je schouders meelift en ondertussen onafgebroken in je oren fluistert: 'snuif, snuif, snuiven maar' :rolleyes:
eenmaal overstag groeit dwergmans uit tot een loodzware reus
een reus die je ruggegraad laat knakken :(
Klik om te vergroten...

mooi gezegd en het klopt helemaal
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dutchy zei:
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen, zonder er gelijk door in de goot te belanden.
Klik om te vergroten...

maar er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen.. :openmouth:
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#7
PaRa[NL] zei:
Dutchy zei:
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen, zonder er gelijk door in de goot te belanden.
Klik om te vergroten...

maar er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen met speed, pillen, hero, alcohol, wiet whatever noem maar op. Maar toch is het altijd coke die owh zo verslavend is.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
'k doe zelf af en toe coke (dan ook echt miss 1 tot 3 keer in 't jaar) en ik vind het best aangenaam zo af en toe, pils hou ik sowieso niet van en wiet is voor mij moeilijker in de hand te houden kwa gebruik dus dat doe ik helemaal niet meer...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
En weer zo'n topic van iemand die het beter weet. Ga weg dan.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
PaRa[NL] zei:
Dutchy zei:
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen, zonder er gelijk door in de goot te belanden.
Klik om te vergroten...

maar er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Je haalt de woorden uit m'n mond. De een staat steviger in zijn schoenen dan andere. De een begint meteen met veelvuldig gebruik en stapt al gauw over op basen en de ander neemt het zo' n 2 keer per jaar en raakt nooit verslaafd.

Ieder heeft zo z'n eigen verhaal met coke, maar feit is dat als je eenmaal verslaafd bent aan coke, het een nasty verslaving is waar je moeilijk vanaf komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."