Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wadde? Wa zegde gij, daje van 3/4 ni zo heel veel voelt? euhm peis daje dan ke naar kwaliteit moe zoeke want normaal gezien zou 3/4 toch wel al deftig moete zijn, denk da het gewoon ni zo goei was, en da dit de enige reden is want die kruistoleratie duurt meestal ma e 3 dage."
"Bedankt Meneer Albert Hofmann voor de zovele leuke en intrigerende ervaringen. Het ga je goed Meneer Hofmann en we zullen je nooit vergeten"
"ik heb ervaring met ketamine in poedervorm en inderdaad da sta er zover van dan ervaringe die ik geleze eb door IM injectie. sta ook wel open voor IMgebruik enkel het voelt zo een stap verder. Het inspuiten. hoe begin je daar in godsnaam aan. en ook, zou niet weten waar de vloeibare vorm te kope. je doet dit nu eenmaal tochniet in een apotheek. jammer dat de meeste mensen hier van nederland zijn ook al is dat natuurlijk niet zo heel ver."
"ik kuis mijne c altijd met amoniak. wist eigenlijk niet dat je zo dan crack bekomt. maar ik zou toch alleszins nooit mijne c kuise met water. heb ik zelfs nog nooit gehoord tot nu. en inderdaad. gekuiste c en dan roke is idd wel veel verslavender dan snuive. ik gebruik gewoon alles op wat ik dan ligge eb. maar gelukkig ben ik niet zo rijk om der dan gelijk te gek in op te gaan. is em op, dan ga ik slape en volgende dag denk ik er al nimeer aan."
"ja maar ik kan eigenlijk niets verrichten. ben dan al ne hele tijd wakker. heb in niets geen zin. wil en kan me kamer niet opruime want krijg veel te veel draaiingen als ik iets wil doen. en op een bepaald moment moet je wel slapen. speed is wel lekker ma kneem er de nadele alsmaar minder graag bij. daarom dak et bijna niemeer gebruik, alleen als je der zin in hebt dan denk je niet echt meer aan de nadele."
"idd xerxox. van coke slaapte, kunde ete, ebde gene afkick. kvoel mij natuurlijk altij wel wa kut als em uitgewerkt is ma da is ma effe."
"alles hangt van de persoon af. ik heb zelf ook verschillende keren bruinen geprobeerd. heb me paar keer grammetje gekocht. en ik moet zeggen, vind er niet zoveel aan. de smaak om het te chineze vink ik echt slecht en snuive vind ik ook niet lekker. stuike doede derwel van maar ook niets meer. ben blij dak et toch es geprobeerd eb. het is nu toch wel al 1,5-2j gelede en heb er sindsdien nog geen ene keer zin in gehad en ga het ook nooit meer kopen. geef mij maar de hallucinogenen."
"Heroine is toch 1 vd 7 opiumderivaten(of oe noemde da spel) net zoals morfine en codeine. en weet er iemand de andere 4? en als ik iets wil uittesten wil ik toch wel het beste probere"
"we zijn allemaal psychedelisch. je hebt zelfs geen middelen nodig om te hallucineren. maar heb toch weer wat bijgeleert. wist niet dat dit kon door bruine ook. en ik maar zegge dak alleen halucinogenen wil gebruiken"
"ni verslavend ma tis zo wijs daar in diene andere wereld da je der toch wel veel zin in hebt als je weet wat er aan de andere kant is."