#1
idd gewoon de planten in de tuin groeien en er 1 maal per jaar thee van zetten. Meer dan 1 keer perjaar is teveel, ben er meestal een hele dag ziek van, misselijk oh ghod wat kan je daar misselijk van worden.

zommes zei:Maar ik wil gewoon rookbare opium, daar heb je toch ontzettend veel van die papaver-planten voor nodig?
disaster zei:Dit is nou chinesen!
![]()
zommes zei:Lijkt mij veel beter dan meteeen aan de heroine te gaan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."