Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD gaan gebruiken... iemand nuchter?

LSD gaan gebruiken... iemand nuchter?

70 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychonaut1976 zei:
Jeller zei:
mss wel, maar als je tript ben je toch ook niet bij de slimsten op de normale manier als je begrijpt wat ik bedoel
Klik om te vergroten...

Maar je kan je uitermate storen aan sitters die op je letten stoned,space.dronken of what ever...beter is een psychonaut erbij die mee doet en dezelfde shit op heeft en er mee om kan gaan,dat schept een band,want iedereen gaat anders en ervaard ook anders....
Klik om te vergroten...
ja ik moet da ook nie hebben ne nuchtere der bij
nie da da heel erg is ma is negens nie voor nodig
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
mss wel, maar als je tript ben je toch ook niet bij de slimsten op de normale manier als je begrijpt wat ik bedoel
Klik om te vergroten...
vind ik wel....
ik vind mezelf erg slim als ik trip...
lol echt waar hoor :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
mja k kan dat geloven, maar je moet je dan niet laten leiden door je 'slimheid' en denken dat je alles door hebt, want anders begin je denken te denken en links te leggen (niet paranoia ofzo he), maar gewoon in je denken en je denkt dan dat alles klopt terwijl je er eigenlijk nog ver naast de waarheid zou kunnen zitten
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
vind t wel meevallen hoor , op paddo's wel maar op LSD heb k altijd een vrij scherp beeld van de situatie en wat er allemaal aan de hand is en waarom
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waterpijp zei:
spacekonijn zei:
Is dat zo? Ik heb op paddo's wel bad trips gehad, als je het bad wilt noemen, maar op acid nog nooit.
Klik om te vergroten...
het sowieso veel langer zon trip dus dan lijkt me een bad trip wel een stuk minder prettig nog dan bij paddo's maar de kans is dus wel kleiner dat het voorkomt.

maargoed bad trips leer je ook weer van
Klik om te vergroten...

Weetje dat na de 2e wereld oorlog er veel LSD in psyciatrie gebruikt werd, door dat middel konden veel mensen het verwerken door wat ze hadden meegemaakt. Dus ik denk dat paddo's wat dat betreft onveiliger is.
Klik om te vergroten...
heroine was ook bedoeld als pijnstiller, trouwens zijn bijna alle chemische drugs wel eens gebruikt als medicijn
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
achja ik weet dat die 2 wel wat kunnen hebben en elkaar zelf ook wel beetje para maken soms voor de gein hehe dus dan kan k prima meedoen :mrgreen:
B
Bill_HicksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dacht trouwens dat van alle amerikaanse soldaten die in Vietnam zaten, er een kwart verslaafd aan de heroine zat (dat hen door het leger werdt verschaft :confused: )

Maar 90% stopte er overigens wel mee toen men terugkwam in de USA.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bill_Hicks zei:
Ik dacht trouwens dat van alle amerikaanse soldaten die in Vietnam zaten, er een kwart verslaafd aan de heroine zat (dat hen door het leger werdt verschaft :confused: )

Maar 90% stopte er overigens wel mee toen men terugkwam in de USA.
Klik om te vergroten...

Lijkt mij sterk dat een leger dit voert aan zijn lieden,daar je dan al bij voorbaat weet dat je gaat verzliezen.Echt scherp word je er niet van :wink:

Denk eerder dat dit via de illigale circuiten verkregen werd bv in Saigon.
Dat dit niet heel zwaar werd bestraft is logisch gezien de trauma's die men opliep daar.

Oom van mij was boordschutter op een huey in vietnam o.a bij Hamburgerhill,toen hij de eerste x in nld was en ik doodleuk die film zat te kijken barste ie in tranen uit,ik heb hem toen snel uitgezet.

Ik was toen 15 ofzo en wist toen niet dat hij veteraan was.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben trouwens laatst onder invloed van bier wiet en mdma bij zommes en platypus geweest die aan het trippen waren en dat ging toch prima hoor.
af en toe zeg je gewoon iets voor de gein en dan zie je ze allebij ff para kijken whaha maar dat is toch wel lachen :mrgreen:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
af en toe zeg je gewoon iets voor de gein en dan zie je ze allebij ff para kijken whaha maar dat is toch wel lachen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ik doe da altijd graag, mensen die op de drugs zitten een beetje kloten, vooral op mdma, maar je moet wel weten hoe ver je kan gaan! :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
ik ben trouwens laatst onder invloed van bier wiet en mdma bij zommes en platypus geweest die aan het trippen waren en dat ging toch prima hoor.
af en toe zeg je gewoon iets voor de gein en dan zie je ze allebij ff para kijken whaha maar dat is toch wel lachen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, dat is zeker lachen... We maken elkaar idd af en toe express een beetje gek tijdens het trippen, Als je het eenmaal door hebt kan je imo ook bijna onmogelijk bad gaan.
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat vervelend is aan een nuchtere sitter, vind ik, is dat je je niet helemaal kunt laten gaan. Je ziet dat hij / zij zich niet zo goed amuseert, dat hij niet kan volgen waar het over gaat, en dat brengt je in een soort van schizo-toestand, waarbij je je de hele tijd voorstelt hoe het is in het hoofd van de nuchtere, in tegenstelling tot de trip die jij beleeft. Op die manier kun je niet helemaal opgaan in de trip. Zo is het althans bij mij.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
daarom is het nog leuk om op een feestje te trippen.. dan kan je feesten en je van alle nuchtere gedachten los zetten en even in je eigen wereld zijn, terwijl er genoeg tripsitters rond je heen zijn
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nuchtere personen irriteren me in n psychedelische trip, niet zo'n beetje ook. Ik kan me dan inderdaad helemaal niet laten gaan, schaam me zelfs want ik zie die nuchtere dan met grote vraagtekens in zn ogen naar me zitten staren, en je ziet bijna in die ogen, die gast spoort echt niet. Ook zitten ze zich vaak te vervelen omdat ze met jou niks kunnen, ook ik verveel me dan want ik kan niks met hun en niks met mezelf zolang de nuchtere erbij is, gezien ik niet in mn trip kan opgaan, bang dat ik weer wat mafs doe wat voor die nuchtere weer heel vreemd over komt. Voor mij geen tripsitter, dan nog liever alleen. Diegene die erbij is die is of aan t trippen op de zelfde shit als ik, of hij is er niet bij.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
daarom moet je naar een leuk feestje gaan, dan is iedereen content :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
gonzo zei:
wat vervelend is aan een nuchtere sitter, vind ik, is dat je je niet helemaal kunt laten gaan. Je ziet dat hij / zij zich niet zo goed amuseert, dat hij niet kan volgen waar het over gaat, en dat brengt je in een soort van schizo-toestand, waarbij je je de hele tijd voorstelt hoe het is in het hoofd van de nuchtere, in tegenstelling tot de trip die jij beleeft. Op die manier kun je niet helemaal opgaan in de trip. Zo is het althans bij mij.
Klik om te vergroten...

Erg herkenbaar.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waterpijp zei:
Ik wil een keer LSD gebruiken zoals ik al vaak aangeef in topicjes.

Is het noodzakelijk dat er iemand nuchter blijft, mocht er iemand een bad trip krijgen?

Bedankt voor dit geweldige forum met geweldige mensen die geweldig helpen!
Klik om te vergroten...

Ik zou wel een nuchter persoon 'regelen'.

Bij drugs vind ik dat veiligheid op de eerste plaats komt.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#18
veiligheid? je zal niet rap een overdosis krijgen met lsd, de enige 'veiligheid' zou deze tegen een bad trip kunnen zijn, en ik vind het irritanter als er een nuchter persoon bij is.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja ben ik het mee eens.

Als je een potentiele psychoot bent die onder bewaking van een vakkundig anesthesist moet gaan trippen omdat hij misschien gek en agressief kan worden, dan is mijn enige advies om gewoon niet te gaan trippen.

Geef die nuchtere persoon dan in ieder geval een paar biertjes of een koekje, anders is het ook zo hard.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een totaal nuchter persoon hoeft niet, iemand die bijvoorbeeld aan de mdma zit kan wel tripsitten. Beter dan een dronken persoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."