@ckasz, Bedankt voor je zorgen. Ik begrijp dat er genoeg mensen op deze site zitten die zich zomaar volstoppen met iets, zonder bij de gevolgen na te denken. Maar ik verzeker je, dat ik niet in de categorie val.
Ik ben op dit moment 23 jaar oud. Mijn eerste LSD ervaring, welk ook meteen de meest heftige is geweest, was tijdens mijn 17de levensjaar. In de periode ertussen heb ik wel meerdere malen iets psychedelisch gebruikt, variërend van paddo's, Ketamine, DXM en LSD.
Ik heb mijn trips altijd in goede banen weten te leiden, nog nooit heb ik een "Bad-trip" ervaren (niet als iets "BAD" in elk geval) en ook anderen die dreigden in een bad trip te raken weten te kalmeren. ik durf dus wel te zeggen dat ik aardig wat ervaring heb opgebouwd. natuurlijk is elke trip weer een gigantisch leermoment en is de kans groot dat je volgende trip wederom anders zal zijn dan je voorgaande, daar ben ik me bewust van.
Ik zal zeker een trip-report schrijven over mijn aankomende jaarswisseling, ik kijk er nu al naar uit eerlijk gezegd!
Voor nu wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar reactie, mocht iemand nog iets toe te voegen hebben zijn ze natuurlijk meer dan welkom!
Vriendelijke groeten,
Dernael.