Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterke LSD trip tijdens de jaarwisseling

Sterke LSD trip tijdens de jaarwisseling

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#1
oja en ik wil er nog even aan toevoegen,
als ik een trip zou nemen, zou het sowieso na 12 uur zijn, daar ik toch redelijk bang ben voor vuurwerk. Heb geen zin om doodsangsten uit te staan tijdens me trip :wink: Maar dat is dan weer persoonlijk.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als mijn frans iets beter onderhouden werd, zou ik kunnen begrijpen wat je zegt.. Maar helaas.
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dernael, als je houdt van bewustzijnsverruiming die zeker geen drugs zijn moet je zeker dmt doen. En net zoals lsd is het beter een goede reis te maken dan een halve. Denk er net zoals jou over dat ik me enkel onprettig zal voelen als ik er net niet bij, bij stevige dosis het je de tijd en besef niet om je slecht te voele
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goedemiddag allen!

Zoals de titel al aangeeft, ben ik van plan om tijdens de jaarwisseling een goede dosis LSD tot me te nemen, omdat ik mezelf ervan heb overtuigd dat het een geweldige ervaring zou kunnen zijn. Mits de setting natuurlijk verder helemaal goed is. De avond neemt plaats in mijn eigen huisje en de omgeving daaromheen. De vrienden waarmee ik de avond deel zijn al erg lang in mijn leven en vertrouw ik met mijn leven. Dus qua setting maak ik me niet heel erg druk, dat loopt vanzelf op rolletjes. ^^

Nu vroeg ik mezelf af, is er iemand die al ervaring heeft met LSD tijdens de jaarwisseling? Welke dosis heb je tot je genomen en hoe beviel dit?

Ik heb zegels waarvan de source me vertelde dat ze 180ug zouden zijn, maar na ze, samen met nog wat mensen, getest te hebben, denk ik eerder dat ze rond de 100ug zijn. Mijn idee was om rond 22.30 / 23.00 4 zegels naar binnen te werken, zodat ik om 24.00 al flink de effecten voel.

Ik hoop dat jullie je mening hierover willen delen, dan kan ik, en misschien ook anderen, eventueel nog wat beter voorbereid de avond ingaan. ^^

Alvast bedankt!
Dernael. :stoned:
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 zegels??? Waarom???
zijn dit dan hele zwakke zegels? Of heb je simpelweg geen respect voor LSD? Na goed, je zal wel weten wat je doet.

Een trip met oud en nieuw, waarom niet. Ik denk er zelf ook aan als de setting er naar is. Maar 4 zegels kan ik niet begrijpen...
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zijn inderdaad niet de meest sterke zegels. Ik heb ze eerder gebruikt, vandaar dat ik weet dat ik er wel 4 aan kan.
voorheen wel eens 1tje van dezelfde zegels genomen, daarvan voelde ik me vooral stoned en lacherig, bij 2 zegels beginnen de visuals bij mij pas. vandaar dat 4 mij wel een goed aantal leek om lekker de hele nacht op te trippen. Bedankt voor je zorgen, ik begrijp je vraag wel, aangezien ik van de zegels waar ik vroeger op tripte ook echt geen 4 hoefde te nemen. daarvan was 1tje genoeg voor een hele nacht. Helaas is echte kwaliteit nog steeds ver te zoeken.

bedankt voor je reactie!
Groet,
Dernael :stoned:
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok, dan begrijp ik het al beter.. Jammer voor je dat je zo slechte kwaliteit hebt.

Veel plezier gewenst :wink:
c
ckaszLid
01-01-2024, 00:00
#8
toch ben je gewaarschuwd.

ik heb de indruk dat je niet heel erg ervaren bent met lsd en ineens 4 is echt veel.
vuurwerk eng, en dan met 't ouwe jaar 4 zegels......

kan goed gaan maar ook heel erg niet.


stuur 'es een reply volgend jaar
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ckasz, Bedankt voor je zorgen. Ik begrijp dat er genoeg mensen op deze site zitten die zich zomaar volstoppen met iets, zonder bij de gevolgen na te denken. Maar ik verzeker je, dat ik niet in de categorie val.
Ik ben op dit moment 23 jaar oud. Mijn eerste LSD ervaring, welk ook meteen de meest heftige is geweest, was tijdens mijn 17de levensjaar. In de periode ertussen heb ik wel meerdere malen iets psychedelisch gebruikt, variërend van paddo's, Ketamine, DXM en LSD.
Ik heb mijn trips altijd in goede banen weten te leiden, nog nooit heb ik een "Bad-trip" ervaren (niet als iets "BAD" in elk geval) en ook anderen die dreigden in een bad trip te raken weten te kalmeren. ik durf dus wel te zeggen dat ik aardig wat ervaring heb opgebouwd. natuurlijk is elke trip weer een gigantisch leermoment en is de kans groot dat je volgende trip wederom anders zal zijn dan je voorgaande, daar ben ik me bewust van.

Ik zal zeker een trip-report schrijven over mijn aankomende jaarswisseling, ik kijk er nu al naar uit eerlijk gezegd! :)

Voor nu wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar reactie, mocht iemand nog iets toe te voegen hebben zijn ze natuurlijk meer dan welkom!

Vriendelijke groeten,
Dernael.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vraag me het volgende af, hopelijk kan iemand mij hier een antwoord op geven.

Kan ik dit weekend deelnemen aan een truffeltrip, zonder dat het de geplande LSD trip tijdens de jaarwisseling negatief beïnvloed? Ik heb ooit iets gelezen over kruistolerantie tussen psilocybine en LSD, maar kan het helaas niet terugvinden.

Het lijkt me namelijk leuk mee te doen dit weekend, maar mijn "newyear-trip" gaat voor. ^^

Alvast bedankt!
Dernael.

P.S. HAPPY END OF THE WORLD! :wave:
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miss beetje te laat maar er is idd kruistolerantie maar enkel de eerste 3 dagen, daarna kan je terug trippen. Dus week ertussen, zoals je van plan bent, is zeker voldoende.

En als je ervaren genoeg bent zou ik je er zeker 4 aanraden. Je weet maar pas echt de waarde van lsd, je beseft pas echt wat trippen is, als je echt een stevige dosis neemt, en dat ga je echt niet hebben van 1 trip.

Dan krijg je respect voor lsd, dan weet je waarvoor lsd dient, om je geest es echt te verruimen en niet enkel es pootje te baden in de wondere wereld van psychedelica.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#12
karton zei:
Miss beetje te laat maar er is idd kruistolerantie maar enkel de eerste 3 dagen, daarna kan je terug trippen. Dus week ertussen, zoals je van plan bent, is zeker voldoende.

En als je ervaren genoeg bent zou ik je er zeker 4 aanraden. Je weet maar pas echt de waarde van lsd, je beseft pas echt wat trippen is, als je echt een stevige dosis neemt, en dat ga je echt niet hebben van 1 trip.

Dan krijg je respect voor lsd, dan weet je waarvoor lsd dient, om je geest es echt te verruimen en niet enkel es pootje te baden in de wondere wereld van psychedelica.
Klik om te vergroten...


Bedankt voor je reactie. Ik heb uiteindelijk besloten om het afgelopen weekend nog even rustig aan te doen, maar alsnog bedankt voor je tip, nu weet ik in elk geval zeker dat er wel degelijk kruistolerantie optreedt tussen het gebruik van Psilo en LSD.

Terug naar de LSD trip; Ik vind het persoonlijk geen ruk aan om psychedelics te nemen om vervolgens maar in een halfgebakken trip te zitten. Ik ga me dan storen aan het feit dat het het "net niet" is, en dat verpest vaak de trip. Daarom kies ik er meestal voor om een hoge dosis te nemen, zodat ik in elk geval eruit haal wat ik ervan verwacht. :wink:

Qua respect voor LSD zit het wel goed, ik zie het, net als wiet, niet als een "drug". Wiet helpt mij ontspannen, LSD helpt me mezelf te leren kennen en te ontwikkelen. Ik heb op LSD geweldige tijden meegemaakt en ik hoop dat het wonderlijke middeltje nog lang in mijn leven zal zijn.

Fijne feestdagen iedereen!
Groetjes,
Dernael.
S
Sj-oLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vorig jaar heb ik getript met oud en nieuw op 280 ug. Een redelijk stevige dosis, wat een prima trip opleverde. Wat mij vooral opviel was dat het 12:00 uur moment zijn complete waarde verloor. Tijd bestond niet in mijn trip dus wat is 0:00 op dat moment. Het vuurwerk op straat was mooi, maar ik werd erg angstig bij het idee een pijl in mn oog te krijgen en trippend op de eerste hulp te belanden. Terwijl ik normaal niet meer dan gematigd op mijn hoede ben bij vuurwerk. Daarnaast stond ik keihard te trippen op straat met al mn aangeschoten buren, het sociale aspect veranderde, en ik voelde me meer als de autistische buurman dan het vrolijke feestbeest. Of ik sis uiteindelijk echt erg vond denk ik niet, want we zijn redelijk snel verkast naar een underground feestje waar ik meer kon levelen met de mensen om mij heen :grin:

Al met al was het een leuke ervaring, maar of het echt een meerwaarde is voor je trip vraag ik me af. Helemaal als je hoog wilt doseren is het fijner om je gewoon lekker terug te trekken en te genieten in plaats van de gekkigheid om te zoeken.

Ik heb eens een 580 ug trip gedaan, en deze heb ik eigenlijk t meest laten verstoren omdat we in een sociale setting zijn gaan trippen. Wellicht (mijn mening) is een hoog gedoseerde trip één die je graag afgesloten van anderen doet, om zo diep mogelijk in je zelf te gaan. Als je zegels dus 100ug zijn dan zou ik kiezen voor 2 a 3, maar zeker geen 4 omdat ik denk dat het zijn meerwaarde verliest met oud en nieuw.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#14
S-jo, bedankt voor je reactie. Ik kan me volledig in je verhaal verplaatsen. Ik denk dat ik de gok niet ga wagen, en het inderdaad met 3 zegels ga proberen. Bij-doseren is ook altijd nog een mogelijkheid.

Al vind ik het bij-doseren met LSD nogal vreemd werken, ik had gelezen dat je enkel kunt versterken met bij-doseren, wanneer je vrij vlot na het begin van je trip bij-doseert. Als je het te laat zou doen zou dat resulteren in een verlenging van je trip, geen versterking..

Heeft iemand verstand van/ervaring in het bij-doseren? Ik vind 24 uur of langer trippen namelijk wel leuk, maar daar zit een iets andere voorbereiding en setting aan vast.. :wink:

Nogmaals bedankt voor alle reacties! Van elkaar leren is goed, zeker als het om psychedelics gaat!

Dernael.
S
Sj-oLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij doseren is voornamelijk verlenging van je acid, of al dan niet een waste van je acid... Ik heb het wel eens gedaan maar vond het meer jammer van een goede zegel om een compleet nieuwe avond op te bleven dan dat moment wat eigenlijk al geweest was nog proberen te verlengen.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vanavond is het eindelijk zover! Ik leef al een tijdje naar deze avond toe en ga er dus ook een geweldige jaarwisseling van maken!
De voorbereidingen zijn getroffen, allerlei soorten verlichting, neonsticks, blacklight, goede muziek, chillplekken, en ga zo maar door. ^^

Ik zal ergens deze week mijn trip-report uplaoden, voor nu wens ik iedereen een gelukkig 2013 toe! Iedereen bedankt voor zijn/haar reacties, ik heb er veel aan gehad.

Ik zie u hopelijk ergens in de kosmos. :wink:

Groetjes
Dernael.
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#17
dernael zei:
Ik zie u hopelijk ergens in de kosmos.
Klik om te vergroten...

Goede trip en ben zeer benieuwd naar de ervaringen!

Wel zwaaien ... :)
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geweldige nacht gehad! Report volgt nog, ik ben nu te moe daar energie in te steken. :wink:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn report staat online! Lees hem hier: viewtopic.php?f=21&t=41896


Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de tips. ik heb een heerlijke jaarwisseling gehad.

THANKS!
Dernael. :stoned:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#20
karton zei:
Dernael, als je houdt van bewustzijnsverruiming die zeker geen drugs zijn moet je zeker dmt doen. En net zoals lsd is het beter een goede reis te maken dan een halve. Denk er net zoals jou over dat ik me enkel onprettig zal voelen als ik er net niet bij, bij stevige dosis het je de tijd en besef niet om je slecht te voele
Klik om te vergroten...

Ik ben het met je eens! Ik zie psychedelics niet als "drugs", het ligt aan de manier hoe je een substantie gebruikt, of misbruikt.. Op mij hebben psychedelics slecht een positief effect, Ik leer veel over mezelf en de wereld gedurende een trip en na een goede trip heb ik nooit de drang om het snel achtereenvolgens nog eens te gebruiken. Dit is met andere drugs, bijvoorbeels cocaïne, speed en xtc, totaal anders. Bij deze middelen ben ik slechts onder invloed en ik leer er niks van. Ik vind het persoonlijk dan ook belachelijk dat de meeste psychedelics onder dezelfde categorie "harddrugs" vallen als bovengenoemde substanties, terwijl het eigenlijk niet met elkaar is te vergelijken. Maarja, alles heeft een reden helaas, dat begrijp ik ook wel..

Over je tip om een keer DMT te gebruiken, ik heb al eens een hit geprobeerd, helaas was deze niet goed aangeslagen. waarschijnlijk teveel verhit, waardoor de DMT te snel is verbrand. Het staat nog wel op mijn verlanglijstje, ik heb zelfs 2 grammetjes klaarliggen voor het juiste moment, maar helaas is die er op het moment niet.

En inderdaad, als je in een lekkere stevige trip zit, heb je niet veel tijd over om je slecht te voelen, mits de setting juist is natuurlijk! :wink:

Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Dernael.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."