Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil de trip reports best op maand zetten, alleen ik weet niet hoe goed ik kan oordelen of een trip report waardig is of niet... Mocht je interesse hebben moet je maar even PM'en"
"Bij november beginnen en de top 10-20 maken?? Komt voor elkaar, lukt wel voor volgende week."
"Ik heb 2 x vrijwel precies hetzelfde gehad, op 22 en op 17 mg. In het begin KEIhard en niet helemaal comfortabel, aan het eind (na 2 uur ofzo) hartstikke leuk, veel lachkicks etc. Ik denk dat sommige mensen erg hard op 2-cb reageren. Ik las geloof ik op dit forum ook over iemand die lekker tripte van 8 mg. En ikzelf vond 17 m dus nog een dosis boven het recreatieve niveau(2e keer 1.5 uur met mijn ogen dicht op bed echt ontzettend hard liggen trippen, van 17 mg) Zou wel willen weten hoe dit kwam dan.."
"J0rrit zei: inferno33 zei: Ik heb 2 x vrijwel precies hetzelfde gehad, op 22 en op 17 mg. In het begin KEIhard en niet helemaal comfortabel, aan het eind (na 2 uur ofzo) hartstikke leuk, veel lachkicks etc. Ik denk dat sommige mensen erg hard op 2-cb reageren. Ik las geloof ik op dit forum ook over iemand die lekker tripte van 8 mg. En ikzelf vond 17 m dus nog een dosis boven het recreatieve niveau(2e keer 1.5 uur met mijn ogen dicht op bed echt ontzettend hard liggen trippen, van 17 mg) Zou wel willen weten hoe dit kwam dan.. Klik om te vergroten... 17 mg 99,96 pure 2cb? Dan zou het wel te verklaren ziujn ( of wat het puurste ook is, zoiets iig ) Klik om te vergroten... Als ik de dealer mag geloven wel. Maar dan nog, andere mensen hadden van dezelfde 33 mg en konden nog functioneren :P Wel leuk hoor, maar echt heel erg hard gewoon, onverwacht:P"
"In general, the doses used recreationally are between 500 mg and 3000 mg. Komt van de engelse wikipedia.. Maar dat is waar de meesten het over hebben.. Misschien heeft het een hele hoge dichtheid. EDIT: Lijkt erop dat de dichtheid 2.16 gram/cm^3 is"
"ik heb persoonlijk nog nooit GHB gedaan, maar ik denk dat ik gewoon een shot zou nemen in de wc en een paar slokjes water als ik eruit kwam, weinig risico, voor eventjes een hele smerige smaak.."
"Dat hangt er dus vanaf hoeveel water je bij die GHB hebt gedaan... ik bedoelde mss niet terpentine, maar spiritus(iig, die zooi die ze in polen drinken, waar ook nog wat methanol door zit) zou even goed moeten werken, en kost 60 cent per liter waarschijnlijk."
"dat was al besloten.."
"G is niet makkelijk zei: Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik niet over mensen die ik niet ken.. Is zo makkelijk via een forum.. Klik om te vergroten... G is niet makkelijk zei: Waarom niet.. Ben jij nu zo dom of wil jezelf aandacht? Klik om te vergroten..."
"Ik dacht vooral dat de dosis daar vrij hoog voor lag... 1-3 gram ofzo.."