#1
Hallo allemaal,
Ik heb een keer space cake gegeten was erg droog maar wil is een keer enkel space cake bakken om te kijken hoe het effect is want sommige zeiden dat het anders is als roken?
Toen ik space cake had gegeten was ik stoned en aangeschoten dus heb niks extra's gemerkt ofzo?
Nou wil ik weten welke weed daar lekker in is, hoeveel doe je erin of heeft iemand de ingredienten?
Maak het ook nog uit welke cake want lijk mij dat het overal in kan? Ik had chocolade op en je proefde maar een heel klein beetje.
Wil het dus een keer nuchter proberen en hoop op reactie's.
Nu over een ervaring, 3 weken geleden, ik blowde sindsdien ca. 6 weken ca. 4 dagen per week 1 á 2 joint's, op school blowde ik dus met een maat maar in de les begon alles enorm heftig te draaien, ik viel telkens bijna in slaap want zat alleen in een lokaal maar ik wist mezelf wakker te houden, alles draaide dus enorm erg en ik moest overgeven. Ik had niet meer als normaal geblowd en nu blow ik echt veel meer maar ik heb er geen last van?
Is het gewoon verkeerd gevallen, want het was ook de zelfde weed en tabak dus weet niet hoe dit nou kon gebeuren?
Ik heb een keer space cake gegeten was erg droog maar wil is een keer enkel space cake bakken om te kijken hoe het effect is want sommige zeiden dat het anders is als roken?
Toen ik space cake had gegeten was ik stoned en aangeschoten dus heb niks extra's gemerkt ofzo?
Nou wil ik weten welke weed daar lekker in is, hoeveel doe je erin of heeft iemand de ingredienten?
Maak het ook nog uit welke cake want lijk mij dat het overal in kan? Ik had chocolade op en je proefde maar een heel klein beetje.
Wil het dus een keer nuchter proberen en hoop op reactie's.
Nu over een ervaring, 3 weken geleden, ik blowde sindsdien ca. 6 weken ca. 4 dagen per week 1 á 2 joint's, op school blowde ik dus met een maat maar in de les begon alles enorm heftig te draaien, ik viel telkens bijna in slaap want zat alleen in een lokaal maar ik wist mezelf wakker te houden, alles draaide dus enorm erg en ik moest overgeven. Ik had niet meer als normaal geblowd en nu blow ik echt veel meer maar ik heb er geen last van?
Is het gewoon verkeerd gevallen, want het was ook de zelfde weed en tabak dus weet niet hoe dit nou kon gebeuren?
