Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over een ervaring met wiet en space cake.

Vragen over een ervaring met wiet en space cake.

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik heb een keer space cake gegeten was erg droog maar wil is een keer enkel space cake bakken om te kijken hoe het effect is want sommige zeiden dat het anders is als roken?
Toen ik space cake had gegeten was ik stoned en aangeschoten dus heb niks extra's gemerkt ofzo?

Nou wil ik weten welke weed daar lekker in is, hoeveel doe je erin of heeft iemand de ingredienten?
Maak het ook nog uit welke cake want lijk mij dat het overal in kan? Ik had chocolade op en je proefde maar een heel klein beetje.

Wil het dus een keer nuchter proberen en hoop op reactie's.




Nu over een ervaring, 3 weken geleden, ik blowde sindsdien ca. 6 weken ca. 4 dagen per week 1 á 2 joint's, op school blowde ik dus met een maat maar in de les begon alles enorm heftig te draaien, ik viel telkens bijna in slaap want zat alleen in een lokaal maar ik wist mezelf wakker te houden, alles draaide dus enorm erg en ik moest overgeven. Ik had niet meer als normaal geblowd en nu blow ik echt veel meer maar ik heb er geen last van?
Is het gewoon verkeerd gevallen, want het was ook de zelfde weed en tabak dus weet niet hoe dit nou kon gebeuren?
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb inmiddels een recept van brownies gevonden op het forum hier, maar mochten jullie nog wat tips hebben of jouw recept/aantal gram willen vertellen, graag natuurlijk :stoned:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
aaah een lekkere spacecake dat is altijd lekker
ik deed er altijd 20gr bubblegum in ( zelfkweek )
en dan een lekkere white widow joint... :stoned:
IK KRIJG WEER HONGER
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#4
3 weken geleden 2 brownies gemaakt met 5 gram amnesia, biertje erbij, nog een jointje, ik en me maat 1 brownie, nou dat was heerlijk hoor, was wel heel erg stoned.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
jezus christus :openmouth: 5 gram? dat is 2.5 gram per persoon, met amnesia zo rond de 25-30 euro? hoe teringstoned ben je geworden, want voor dat geld haal ik hier 10 plakken in de shop en als je die opeet ga je vermoedelijk dood.. :P :stoned:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ieder een, in de middag allebij de helft en in de avond de helft.

Ik had goedkoop adresje voor Amnesia, maar was wel enorm stoned ja.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
inferno33 zei:
jezus christus :openmouth: 5 gram? dat is 2.5 gram per persoon, met amnesia zo rond de 25-30 euro? hoe teringstoned ben je geworden, want voor dat geld haal ik hier 10 plakken in de shop en als je die opeet ga je vermoedelijk dood.. :P :stoned:
Klik om te vergroten...

Dood? :tearsofjoy: Dat kan niet he van wiet/hasj.

Heb een keer 3 hasjbrownies van 1.3 gram per brownie gegeten :P Met 2 andere vrienden. Ben denk ik nog nooit zo ver heen geweest van hasj/wiet :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."