#1
Als uw post op feiten berust was snapte ik u.
Again:
Hier gaat het over een stigmatisering!
Again:
Hier gaat het over een stigmatisering!
inferno33 zei:Ook al blow ik niet zo lang als jij, ik ervaar precies het zelfde. Als je het gewoon goed plaatst(niet als je belangrijke dingen moet doen) dan kan het mijns inziens je leven zelfs ten goed veranderen. Ik vheb althans het gevoel dat die paar uurtjes rust me erg veel goed doen..

inferno33 zei:Helemaal mee eens. Het enige nadeel dat ik idd ervaar is het slapen... Maargoed, als je gewoon altijd een extra zakje naast je bed legt is dat ook geen probleem![]()
Wiet word minder gewaardeerd door mensen dan drank EN ik kan me dat erg goed voorstellen. Van wiet ga ik denken, van drank ga ik praten.jcutter123 zei:Wiet is niet in de bevolking gegroeit vanwege de paranoia en de stank. Drank ruikt niet, je word er socialer van, je maakt meer kans om te neuken en VROUWEN gebruiken drank als excuus voor bepaalde dingenWiet word minder gewaardeerd door mensen dan drank EN ik kan me dat erg goed voorstellen. Van wiet ga ik denken, van drank ga ik praten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."