Mijn ouders hadden daar vroeger niet echt problemen met.
De eerste keer dat ik betrapt werd door mijn ouders was wel minder.
Gewoon in brand gestoken voor mijn neus!!!!
Ik had niet veel zakgeld en daar fikte het voor mijn neus op.
Ik kreeg geen straf, maar men was wel een beetje teleurgesteld.
Men wist toen ook nog niet goed hoe of wa. Cannabis of Hasj was drugs voor hen. Drugs blijft een lelijk woord voor ouders zeker?
2 a 3 jaar later heb ik toch maar kleur bekend en gezegd dat ik blowde en eigenlijk nooit gestopt was.
Waarop ze heel openlijk zeiden: alsof we dat niet wisten!
Ik mocht blowen op mijn kamer vanaf mijn 16 jaar, maar door de grote stank mocht het alleen nog maar in de tuin![:)]()
Nu ik al even van huis ben en samenwoon met mijn vriendinnetje mag ik daar blowen als ik op bezoek ben. Moeder lief durft al eens een trekje mee doen.
Ze vinden het best wel ok nu.
Het wiet/hasj imago hangt grotendeels van de gebruiker af.
De eerste keer dat ik betrapt werd door mijn ouders was wel minder.
Gewoon in brand gestoken voor mijn neus!!!!
Ik had niet veel zakgeld en daar fikte het voor mijn neus op.
Ik kreeg geen straf, maar men was wel een beetje teleurgesteld.
Men wist toen ook nog niet goed hoe of wa. Cannabis of Hasj was drugs voor hen. Drugs blijft een lelijk woord voor ouders zeker?
2 a 3 jaar later heb ik toch maar kleur bekend en gezegd dat ik blowde en eigenlijk nooit gestopt was.
Waarop ze heel openlijk zeiden: alsof we dat niet wisten!
Ik mocht blowen op mijn kamer vanaf mijn 16 jaar, maar door de grote stank mocht het alleen nog maar in de tuin
Nu ik al even van huis ben en samenwoon met mijn vriendinnetje mag ik daar blowen als ik op bezoek ben. Moeder lief durft al eens een trekje mee doen.
Ze vinden het best wel ok nu.
Het wiet/hasj imago hangt grotendeels van de gebruiker af.
Wiet word minder gewaardeerd door mensen dan drank EN ik kan me dat erg goed voorstellen. Van wiet ga ik denken, van drank ga ik praten.