Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet, hasj en truffels"
"Super interessant, 0t0lerance! Afgezien van de sterkte per gram, is het verschil tussen de paddo's echt te "voelen" tijdens de trip? Lijkt me zo subjectief, maar toch geheel plausibel. Ben benieuwd naar foto's van de kleine engeltjes wanneer ze er zijn, maar die komen zeker pas in het najaar op z'n vroegst?"
"Super interessant topic! Wordt tijd voor m'n eerste paddokweekset, ben die zure kant en klare truffeltjes zat Zou vet zijn als iedereen zelfvoorzienend zou zijn in de behoeftes voor cannabis en psychedelica en niet afhankelijk van de consumentenmaatschappij voor deze goddelijke geschenken."
"Nice man, ben echt benieuwd naar je eerste oogst dit najaar"
"Als ik zou moeten kiezen, dan ga ik voor indica en de effecten die daar typisch bij horen zoals de "body high". Maar doorgaans rook/eet/consumeer ik cannabis van allerlei verschillende sativa, indica en hybrid soorten die verkrijgbaar zijn bij m'n lokale cannabisboer, variety is the spice of life"
"Ik neem aan dat je legale THC olie bedoelt die op recept van de huisarts te krijgen is? Ja, kan zeker effectief zijn voor slaapproblemen. Heb zelf geen slaapproblemen maar wel ervaring met de Bedica variant van de legale THC olie, met een concentratie van 2% THC. Ben een ervaren stoner, maar na een paar druppels van deze olie werd ik ook goed stoned en voelde de voor mij zeer bekende effecten van edibles. Heb nooit echt hele lage doseringen geprobeerd Maar ik kan me voorstellen dat je dan wel de voordelen van een slaperig gevoel krijgt, zonder de (voor jou) nadelen van echt stoned zijn. Als je aan THC olie kan komen via een arts, dan zou ik zeggen probeer het eens gewoon, bouw de dosis geleidelijk aan op, en volg altijd het advies van je arts en doe goed je eigen onderzoek. Cannabis = medicijn. Legalize it!"
"Cannabis = medicijn. Net als elk medicijn werkt het niet voor iedereen even goed. Legalize it!!!"
"Waterkan01 zei: Ik ben er via via aan gekomen, niet via de dokter. Wel een bekend merk verder, dus zal wel goed zitten. 2% thc is niet veel, hoeveel druppels nam je er dan ongeveer van? Ik heb een flesje van 5%, nam de laatste keer vier druppels, voelde weinig/niks... vier druppels is als het goed is rond de 10mg, veel mensen gaan daar wel plat van. Heb zelf verder nauwelijks ervaring met thc, dus vond dit nogal bijzonder. Klik om te vergroten... 10 mg THC is inderdaad een flinke hoeveelheid. Als je THC olie wilt gebruiken als medicatie voor je slaapproblemen dan zou ik echt een zeer lage dosis aanraden. Je hoeft er niet per sé iets van te "voelen" als je het wilt toepassen als middel om slaapproblemen tegen te gaan. Het zou je mindset aan het eind van de dag moeten helpen om zelf de omstandigheden te creëeren om een goede nachtrust in te gaan. En als het kan (zoals met legaal verkregen THC olie) gemaakt met cannabis van de indica variant."
"Kan heel veel oorzaken hebben. Ik vermoed dat veel cannabis op de Nederlandse markt, doordat het NOG STEEDS NIET IS GELEGALISEERD, helemaal niet is wat de verkopers beweren. Er is totaal geen toezicht en de meeste telers lijken me niet bepaald de meest betrouwbare personen. Tuurlijk ruik en voel je duidelijk verschil tussen, bijvoorbeeld OG Kush (aarde-achtig), en Silver Haze (fruitig), maar doordat er zoveel gekruisd wordt tussen cannabissoorten hoeft dat niet te betekenen dat een soort die verkocht wordt als Haze ook de kenmerkende psychotrope effecten zal hebben. Dus kan het ook een placebo-effect zijn, dat als je van tevoren weet dat je een Kush gaat roken, het automatisch als zwakke wiet wordt ervaren. Ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk Probeer eens een blinde test!"
"1. Marijuana 2. Psilocybine Yup. That's it. Er van uitgaande dat caffeïne niet echt meetelt, ben namelijk best wel een liefhebber van (sterke) koffie Ben gestopt met alcohol. To do lijst: LSD, mescaline"