#1
Da's tegenwoordig de kapper toch?Waarom noemen we een kroeg eigenlijk geen Korsakov-Keet?
VVD ziet geen kwaad in wijn bij winkel en kapper. Artsen, Trimbos en handhavers wél
'Er kunnen duizenden verstrekpunten van alcohol bijkomen. Dat kunnen we helemaal niet aan als handhavers.'||De VVD-wens voor een wijntje bij de kapper en boekhandel stond afgelopen week weer op de politieke agenda. Artsen en gezondheidsdeskundigen zijn faliekant tegen, vertelden ze eerder bij...

