Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGGD start weer met de corona prik

GGD start weer met de corona prik

58 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Prima als mensen ze willen halen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Maar was dit echt een soort coronaresort of ook “toeval”?!
Klik om te vergroten...
Nee was gewoon toeval! Ik was in het buitenland bij vrienden op bezoek en die hadden toevallig een grote boerderij die net goed uitkwam.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Nee was gewoon toeval! Ik was in het buitenland bij vrienden op bezoek en die hadden toevallig een grote boerderij die net goed uitkwam.
Klik om te vergroten...
Woooow heerlijk hahaha!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
tijd om weer me prikken te showen


1721812277967.png
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
tijd om weer me prikken te showen


Bekijk bijlage 60941
Klik om te vergroten...
Werkt vast goed als je er zo veel van nodig hebt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn vader heeft corona schijnt om een nieuwe variant te gaan
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
XMR zei:
Werkt vast goed als je er zo veel van nodig hebt
Klik om te vergroten...
das omdat ik toen op een ggz instelling woonde
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
XMR zei:
Schandalig dat ze zoiets kunnen verplichten🙏
Klik om te vergroten...
ofc was het niet verplicht je kan gewoon ja of nee zeggen
ik had zo iets ken mij het boeie spuit mij maar vol
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Kunnen jullie ook deze “verhalen die jullie gehoord hebben” onderbouwen of benoemen met bron?
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk mbt onderbouwen.
Laten we teneerste voorop stellen dat ik niet negatief sta tegenover vaccineren, en ik ook alle spuitjes heb gehad.

Dat corona de hersenen kan aan tasten heb ik hier gelezen;

www.hersenletsel-uitleg.nl

COVID-19 neurologische gevolgen / Infecties oorzaak hersenletsel / Soorten hersenletsel hersenaandoeningen | Hersenletsel-uitleg.nl

Mensen kunnen ernstige neurologische klachten of hersenletsel overhouden aan Covid-19. Mensen kunnen ook met ernstige neurologische klachten in het ziekenhuis komen en daar positief getest worden op het coronavirus, zonder dat ze last hadden van koorts of hoesten.
www.hersenletsel-uitleg.nl www.hersenletsel-uitleg.nl

en

orthobrainhealth.nl

COVID (corona) en de hersenen - orthobrainhealth

Veel mensen die COVID gehad hebben kampen nu met: brainfog, hoofdpijn, overprikkeling, depressie en vermoeidheid, waarom?
orthobrainhealth.nl orthobrainhealth.nl

Bij "het virus kan" heb ik last van punt 12 (aantoonbaar mri; kleine hersenen) en 15. De medisch specialist heeft me in 2021 uitgelegd dat dat kan ontstaan zijn door mijn ptss, maar ook dat corona hier in een rol kan spelen. Ik heb in het begin vrij dicht bij zieke mensen gestaan vanuit mijn werk toen nog.

Moet dus een rectificatie maken, dank voor je attentie @ljuv
Hersenschade kan dus ontstaan door corona. Ik heb de link naar de vaccins gelegd omdat iemand me ooit heeft uit gelegd dat een vaccin ook een deel van virus is. Maar dat kan ik niet checken en onderbouwen. Excuus.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Werkt vast goed als je er zo veel van nodig hebt
Klik om te vergroten...
Zo werkt da nie he ahaha. Griepprik moet je ook jaarlijks halen als je dat nodig hebt🤓.

Kordie zei:
Je hebt gelijk mbt onderbouwen.
Laten we teneerste voorop stellen dat ik niet negatief sta tegenover vaccineren, en ik ook alle spuitjes heb gehad.

Dat corona de hersenen kan aan tasten heb ik hier gelezen;

www.hersenletsel-uitleg.nl

COVID-19 neurologische gevolgen / Infecties oorzaak hersenletsel / Soorten hersenletsel hersenaandoeningen | Hersenletsel-uitleg.nl

Mensen kunnen ernstige neurologische klachten of hersenletsel overhouden aan Covid-19. Mensen kunnen ook met ernstige neurologische klachten in het ziekenhuis komen en daar positief getest worden op het coronavirus, zonder dat ze last hadden van koorts of hoesten.
www.hersenletsel-uitleg.nl www.hersenletsel-uitleg.nl

en

orthobrainhealth.nl

COVID (corona) en de hersenen - orthobrainhealth

Veel mensen die COVID gehad hebben kampen nu met: brainfog, hoofdpijn, overprikkeling, depressie en vermoeidheid, waarom?
orthobrainhealth.nl orthobrainhealth.nl

Bij "het virus kan" heb ik last van punt 12 (aantoonbaar mri; kleine hersenen) en 15. De medisch specialist heeft me in 2021 uitgelegd dat dat kan ontstaan zijn door mijn ptss, maar ook dat corona hier in een rol kan spelen. Ik heb in het begin vrij dicht bij zieke mensen gestaan vanuit mijn werk toen nog.

Moet dus een rectificatie maken, dank voor je attentie @ljuv
Hersenschade kan dus ontstaan door corona. Ik heb de link naar de vaccins gelegd omdat iemand me ooit heeft uit gelegd dat een vaccin ook een deel van virus is. Maar dat kan ik niet checken en onderbouwen. Excuus.
Klik om te vergroten...
Geen sorry nodig joh! Thanks voor je toevoegingen😊
Zeker nu het virus niet meer op zo’n grote schaal nodig is, mag iedereen hier zelf afwegingen op maken. Ook als die gebaseerd zijn op aannames. Maar in reacties van anderen staan wel regelrechte onwaarheden en jullie kennen mijn primary reaction daarop: DEBUNK THAT SHIT😂😅

Overigens klopt het voor een deel wel hoor: veel vaccins dragen een deel van het virus waartegen ze moeten beschermen. Daarom heb je ook wel een beetje last van de meeste vaccinaties: beurse arm, soms een licht griepje. Dat stukje virus is niet genoeg om je heel erg ziek te maken, maar wel genoeg om je lichaam antistoffen te laten aanmaken. De coronavaccins werken nog een beetje anders maar met een vergelijkbaar principe.

Wel kut hey, dat jij nog last hebt van die effecten. Geen wonder dat je ptss-weg een behoorlijk pittige was/is. Hopelijk snel of in elk geval goed herstel Kordie❤️
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
🥲

Kee als er geen slot op gaat, volg ik HappyMind voor een paar dagen. Treurig gedoe zeg.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Zo werkt da nie he ahaha. Griepprik moet je ook jaarlijks halen als je dat nodig hebt🤓.
Klik om te vergroten...
Op de foto is te zien dat er 3x in 1 jaar tijd een prik is gezet. Dan kun je nog komen met dat je van een vaccin meerdere prikken nodig hebt, oke maar het zijn 2 verschillende vaccins.

Gewoon één grote geldverplaatsing waarbij de berichten verborgen dienen te blijven?! Stinkt aan alle kanten, ben echt heel blij dat ik die rommel niet in mijn lichaam heb (ondanks alle propaganda).

Heb mij al weer genoeg druk gemaakt over deze schijt fase in de geschiedenis, zal verder ook niet antwoorden in dit topic👍
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
XMR zei:
Op de foto is te zien dat er 3x in 1 jaar tijd een prik is gezet. Dan kun je nog komen met dat je van een vaccin meerdere prikken nodig hebt, oke maar het zijn 2 verschillende vaccins.

Gewoon één grote geldverplaatsing waarbij op magische wijze de bonnetjes verloren zijn geraakt?! Stinkt aan alle kanten, ben echt heel blij dat ik die rommel niet in mijn lichaam heb (ondanks alle propaganda).

Heb mij al weer genoeg druk gemaakt over deze schijt fase in de geschiedenis, zal verder ook niet antwoorden in dit topic👍
Klik om te vergroten...
Je haalt nogal veel dingen door elkaar en wederom geen bronnen. Wat is het doel van je bericht?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat mensen die prik nog steeds vergelijken met ff een griep prikje halen kan ik echt totaal niet begrijpen. Vaccins zijn niet voor biet uit de handel gehaald. In mijn directe omgeving ken ik 7 mensen die zich hebben laten prikken waarvan er 2 een hart aanval hebben gehad daarna, kerngezond voorheen, en iemand een zeldzAme autoimuumziekte. De 'probleem ' gevallen allen tussen de 45-55.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Eik @Roze Olifant @Mezelf

Geen idee hoe jullie erover denken, maar volgens mij haalt dit topic niet de mooie kanten van het forum naar boven en zelfs een piecie trauma bij veel forummers haha… Is het een idee deze bij de andere gezellige corona topics te voegen (aka de prullenbak😂)?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
dan zou er niks meer over corona gezegd kunnen/mogen worden
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
dan zou er niks meer over corona gezegd kunnen/mogen worden
Klik om te vergroten...
Dit is ook een drugsforum, geen corona forum😬
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
dan zou er niks meer over corona gezegd kunnen/mogen worden
Klik om te vergroten...

behalve deze corona
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Brakka Mang zei:
Dat mensen die prik nog steeds vergelijken met ff een griep prikje halen kan ik echt totaal niet begrijpen. Vaccins zijn niet voor biet uit de handel gehaald. In mijn directe omgeving ken ik 7 mensen die zich hebben laten prikken waarvan er 2 een hart aanval hebben gehad daarna, kerngezond voorheen, en iemand een zeldzAme autoimuumziekte. De 'probleem ' gevallen allen tussen de 45-55.
Klik om te vergroten...
er zijn zoveel gevallen bekend waar het problemen heeft veroorzaakt zoals bij mij zelf. maar nog veel ergere dingen zoals jij noemt. maar denk dat het een soort zelfbeschermingsmechanisme is van mensen om "de wappies" uit te lachen, omdat ze weten dat ze die troep ook in hun lichaam hebben maar hen niks (nog) niks is overkomen. Ik durf het tenminste toe te geven dat het een grote fout was om het te nemen.

ljuv zei:
@Eik @Roze Olifant @Mezelf

Geen idee hoe jullie erover denken, maar volgens mij haalt dit topic niet de mooie kanten van het forum naar boven en zelfs een piecie trauma bij veel forummers haha… Is het een idee deze bij de andere gezellige corona topics te voegen (aka de prullenbak😂)?
Klik om te vergroten...
nu gaat het al de doofpot in. gevaarlijk dat er niet over risico's gepraat mag worden maar wel die van drugs.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien redelijk off topic maar ik heb gisteren deze docu gekeken:

Mocht je hem kijken, je wereld zal daarna nooit meer hetzelfde zijn😜

Bottomline is vooral dat het rotsvaste vertrouwen in de overheid al sinds de jaren 60/70 geschaadt wordt en de groep die de overheid als niet betrouwbaar acht alleen maar toeneemt. Dit is geen wereld waar we in zouden moeten willen leven. De overheid hoort betrouwbaar te zijn en alle facetten die daarbij horen. Dit betreft ook kennis en kunde. De juiste mensen op de juiste plekken. Dan gebeurt deze ellende niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."