#1
Prima als mensen ze willen halen.
Nee was gewoon toeval! Ik was in het buitenland bij vrienden op bezoek en die hadden toevallig een grote boerderij die net goed uitkwam.Maar was dit echt een soort coronaresort of ook “toeval”?!
Woooow heerlijk hahaha!Nee was gewoon toeval! Ik was in het buitenland bij vrienden op bezoek en die hadden toevallig een grote boerderij die net goed uitkwam.
Werkt vast goed als je er zo veel van nodig hebt
das omdat ik toen op een ggz instelling woondeWerkt vast goed als je er zo veel van nodig hebt
ofc was het niet verplicht je kan gewoon ja of nee zeggenSchandalig dat ze zoiets kunnen verplichten🙏
Kunnen jullie ook deze “verhalen die jullie gehoord hebben” onderbouwen of benoemen met bron?
Zo werkt da nie he ahaha. Griepprik moet je ook jaarlijks halen als je dat nodig hebt🤓.Werkt vast goed als je er zo veel van nodig hebt
Geen sorry nodig joh! Thanks voor je toevoegingen😊Je hebt gelijk mbt onderbouwen.
Laten we teneerste voorop stellen dat ik niet negatief sta tegenover vaccineren, en ik ook alle spuitjes heb gehad.
Dat corona de hersenen kan aan tasten heb ik hier gelezen;
![]()
COVID-19 neurologische gevolgen / Infecties oorzaak hersenletsel / Soorten hersenletsel hersenaandoeningen | Hersenletsel-uitleg.nl
Mensen kunnen ernstige neurologische klachten of hersenletsel overhouden aan Covid-19. Mensen kunnen ook met ernstige neurologische klachten in het ziekenhuis komen en daar positief getest worden op het coronavirus, zonder dat ze last hadden van koorts of hoesten.www.hersenletsel-uitleg.nl
en
![]()
COVID (corona) en de hersenen - orthobrainhealth
Veel mensen die COVID gehad hebben kampen nu met: brainfog, hoofdpijn, overprikkeling, depressie en vermoeidheid, waarom?orthobrainhealth.nl
Bij "het virus kan" heb ik last van punt 12 (aantoonbaar mri; kleine hersenen) en 15. De medisch specialist heeft me in 2021 uitgelegd dat dat kan ontstaan zijn door mijn ptss, maar ook dat corona hier in een rol kan spelen. Ik heb in het begin vrij dicht bij zieke mensen gestaan vanuit mijn werk toen nog.
Moet dus een rectificatie maken, dank voor je attentie @ljuv
Hersenschade kan dus ontstaan door corona. Ik heb de link naar de vaccins gelegd omdat iemand me ooit heeft uit gelegd dat een vaccin ook een deel van virus is. Maar dat kan ik niet checken en onderbouwen. Excuus.
Op de foto is te zien dat er 3x in 1 jaar tijd een prik is gezet. Dan kun je nog komen met dat je van een vaccin meerdere prikken nodig hebt, oke maar het zijn 2 verschillende vaccins.Zo werkt da nie he ahaha. Griepprik moet je ook jaarlijks halen als je dat nodig hebt🤓.
Je haalt nogal veel dingen door elkaar en wederom geen bronnen. Wat is het doel van je bericht?Op de foto is te zien dat er 3x in 1 jaar tijd een prik is gezet. Dan kun je nog komen met dat je van een vaccin meerdere prikken nodig hebt, oke maar het zijn 2 verschillende vaccins.
Gewoon één grote geldverplaatsing waarbij op magische wijze de bonnetjes verloren zijn geraakt?! Stinkt aan alle kanten, ben echt heel blij dat ik die rommel niet in mijn lichaam heb (ondanks alle propaganda).
Heb mij al weer genoeg druk gemaakt over deze schijt fase in de geschiedenis, zal verder ook niet antwoorden in dit topic👍
Dit is ook een drugsforum, geen corona forum😬dan zou er niks meer over corona gezegd kunnen/mogen worden
dan zou er niks meer over corona gezegd kunnen/mogen worden
er zijn zoveel gevallen bekend waar het problemen heeft veroorzaakt zoals bij mij zelf. maar nog veel ergere dingen zoals jij noemt. maar denk dat het een soort zelfbeschermingsmechanisme is van mensen om "de wappies" uit te lachen, omdat ze weten dat ze die troep ook in hun lichaam hebben maar hen niks (nog) niks is overkomen. Ik durf het tenminste toe te geven dat het een grote fout was om het te nemen.Dat mensen die prik nog steeds vergelijken met ff een griep prikje halen kan ik echt totaal niet begrijpen. Vaccins zijn niet voor biet uit de handel gehaald. In mijn directe omgeving ken ik 7 mensen die zich hebben laten prikken waarvan er 2 een hart aanval hebben gehad daarna, kerngezond voorheen, en iemand een zeldzAme autoimuumziekte. De 'probleem ' gevallen allen tussen de 45-55.
nu gaat het al de doofpot in. gevaarlijk dat er niet over risico's gepraat mag worden maar wel die van drugs.@Eik @Roze Olifant @Mezelf
Geen idee hoe jullie erover denken, maar volgens mij haalt dit topic niet de mooie kanten van het forum naar boven en zelfs een piecie trauma bij veel forummers haha… Is het een idee deze bij de andere gezellige corona topics te voegen (aka de prullenbak😂)?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."