Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een gram voor een joint lekker toch"
"ghehe ik ga 3 x per week stekkeren met een aantal vrienden ( iedereen neemt een of meerdere joints mee dan lekker de hele dag van 12 sochtens tot 3 uur savons knetter zijn, de volgende dag ben je een wrak maar dan begint het gwn weer opnieuw.... wat een leven he"
"0-3 vind ik: zeker kunnen 4-5 vind ik: moet ook kunnen hoor 6-8 vind ik: tja... uuuh op het randje zal maar zeggen 9-14 vind ik: moh mag wel eens vorkomen hoor 15 of meer vind ik: minderen natuurlijk behalve in vakantie"
"ik had er eergisteren 3 op gisteren ook was nog een meissk erbij oeeeh"
"idd heeeerlijk het stekkeren stopt en maakt plaats voor lekker nachtvissen met een paaar vrienden met een blowtje derbij ooooh en dan in die tent oooh niks mooier dan dat zeg maar en een geil meiske drbij"
"oooh ik heb altijd zon droge murf en vervelend en een hele smerige slijm bek"
"pas ook een feesie... was straal bezopen met iedereen zijn we dikke doint wezen roken maar dat had ik niej moeten doen iik viel bijna in slaap dus volgende keer hou ik het bij beetje alcohol en een joint of veeeel alcohol of geen joint of heeeleboel joint:P"
"ghehehe zo ist maar net vooral als het zon lekker koel biertje is uit een dun glas zo lekker uit de tap oeeeeeh"
"+ = ik heb het ook gedaan ik werd super duf me ogen vielen telkens dicht en egt super moe egt niet cool"
"ik ken het krijgen voor 25 euro de gram en het is goed spull"