Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoorten Manieren van blowen

Soorten Manieren van blowen

61 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
je kan shotjes geven en nog veel meer, welke manieren van blowen vind jij het beste :)
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
kweenie, shotjes en bongs en alles is best leuk, maar in de praktijk rook ik toch meestal gewoon jointjes op de normale manier.
Als je met enige regelmaat rookt gaat dat vanzelf. Iedereen die ik ken en veel rookt heeft dit. kweet niet waarom, zal wel gewoon gewoonte worden ofzo
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Normale manier is altijd lekker. Af en toe een waterpijpje maar niet te vaak. En dan een neusshotje als je de
in je mik heb zitten en je wil ff dat ie inslaat :grin: zeker aan te raden. Tenminste werkt bij mij altijd maarja dat kan ook nemen omdat ik altijd blow ongeveer 30min a 3 kwartier nadat ik wat heb weggewerkt :grin:
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
yooowwwwwww
jij kent neusshotje ook!
how utterly cool!
ik hoor daar echt weinig mensen over hierzo in mijn omgeving, maar het is zeker ultra relaxt! :stoned:
stijgt echt meteen naar je hoofd, echt wezenlijk anders dan bij andere smoke manieren vinnik.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou ik heb wel eens een paar shotjes gehad van iemand! Toen voelde je em zeker lekker :)
Je moet niet teveel nemen want dan sla je zeker achterover! :stoned:
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahah dat zeker wel je kan je goed verstikken in een neusshotje, zeker als de andere persoon je probeert over te blowen of hoe jedat ook mag noemen. Dan geeft ie ineens zo'n stoot met smoke dat je bijna je longen eruit hoest :smilingimp:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
heel af en toe blowen is wel lekker, maar ik HAAT die gore rook inademen... bij gewoon blowen is dat het meeste (voor mijn gevoel). Bij bong, of neusshotje valt dat zeker mee, weet niet waarom. :confused:
anyway: :rock: ROCK! :grin:
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je achter iemand loopt die smoked das echt super relax die geur maar die rook is zeker niet toppie
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wietrook vind ik over het algemeen wel lekker shotjes, bong, roken het is allemaal wel goed te doen, ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal ook "gewoon" tabak rook, dus ik heb geen problemen met grote hoeveelheden rook

Puur roken is ook wel lekker (joint of puip) het is alleen zo godvergeten duur en je bent zo snel klaar, ik denk dat de meeste mensen voor een joint kiezen, blowen is een proces. Rustig aan vind ik toch het relaxt, gewoon rustig 4 /5 jointjes (of meer) met je vrienden roken is het allerbeste
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeker met je maten :grin: zo hoort het
v
vashLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Beste manier is de normale manier van roke of een grote bob draaien (voor de niet al te slimme mensen hiero "bob= 2 vloetjes aan elkaar )
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waterpijp :)
w
weedmasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
een powershotje vind ik altijd nog het beste of emmeren dat is nog beter en je kunt niet eens meer lopen ja gaat wel alleen op het begin moeizaam :mrgreen: :stoned:
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
waterpijp roken is erg chill! mitz het een goeie pijp is! ( ik heb er 10 thuis staan ) het is ook wel een hobby geworden. En tulp roken is ook wel lache maar draaien vindt ik persoonlijk leuker dan roken. En shotjes zijn relaxed om gewoon gaar te worden maar verder niets. De gewone orginele joints blijven wel hoog op m'n lijstje staan.
g
guitarplayerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey! Kent niemand hier de VAPORIZER? Ik heb maar een paar keer gesmoked en toen ineens, zomaar een vaporizer gebouwd met een verfstripper. Woohoo! Geen kanker meer en alles is her te gebruiken! Je kunt dus meerdere keren je wiet of hasj gebruiken en je haalt er veel meer uit dan met een joint!

VAPORIZEN ROELEERT! :wink: :stoned:
g
guitarplayerLid
01-01-2024, 00:00
#16
moonflower zei:
Gebruik je wiet en hash 2x of meer in de vaporyzer of rol je er daarna n joint van ?
Klik om te vergroten...
We doen het allebei wel eens, maar restjes zijn altijd lekkerder in de vaporizer eigenlijk. :)
J
JorisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon lekker jointje vind ik de beste manier :)
C
ChandisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal rook ik gewoon een jointje. Soms in een waterpijp of puur in een klein hasjpijpje. Shotjes geven vind ik om zelf te doen supergaar en om te krijgen eigenlijk ook helemaal niet leuk. Als ik extra stoned wil worden hijs ik gewoon diep en veel van de waterpijp en houd ik het lang in mijn longen.

Maar gewoon een joint roken met je vrienden vind ik persoonlijk het leukst. Het is gewoon gezellig, beetje lullen, beetje blowen en jointje doorgeven. Dat vind ik de beste manier.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewone joint, en gewoon optrekken als we met een grote groep zijn en weinig hebben indianen we (trekken inhouden doorgeven en wachten tot jij weer bij u is), maar das wel slecht voor de longen dus we zijn daar mee gestopt, tussen 3 vingers, iemand een blow geven is ook nog leuk :)
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#20
indianen is de SHIT wooooooooooooooooei

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."